Ben je besmet?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Het is besmettelijk schijnt.
Tja, zijn er nog dingen die jij niet kansloos vindtquote:Op vrijdag 9 december 2011 17:56 schreef Boze_Appel het volgende:
Omroepverenigingen, de kansloosheid is magistraal.
Oh, die zijn er nog in overvloed.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tja, zijn er nog dingen die jij niet kansloos vindt?
Ik. Brr, trage geconstipeerde Zweedse films.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Oud Zweedse films bij de VPRO wie keek er niet naar.
Ze komen niet vaak voorbij hier in elk gevalquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:14 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, die zijn er nog in overvloed.
Saaiheid troef, inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik. Brr, trage geconstipeerde Zweedse films.
Omdat hier meestal kansloze politieke plannen of uitvoeringen voorbijkomen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ze komen niet vaak voorbij hier in elk geval.
Hij komt uit Drenthe.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat het verschrikkelijk is?
Bittere ballen hoeven niet kansloos te zijn. Dat is wat andersquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:15 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind vrij veel dingen niet kansloos.
Bitterballen, bijvoorbeeld.
Je hebt nooit Brabo's in het wild gezien?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:17 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan dat het verschrikkelijk is?
Brabant is kut man. Wederom poog ik hier impliciet Jan van Speijk te quoten.quote:
G-B blijft wel een grappig land.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)eu-verdrag-niet.html
Ja, dus.
Waar de kleine landjes geen vetorecht meer hebben?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)eu-verdrag-niet.html
Ja, dus.
Gezellig man.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Brabant is kut man. Wederom poog ik hier impliciet Jan van Speijk te quoten.
Dat kan volgens mij alleen met een verandering van de huidige overeenkomst na goedkeuring van alle parlementen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Waar de kleine landjes geen vetorecht meer hebben?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:19 schreef Boze_Appel het volgende:
Dat is een van de punten waar du_ke en ik het voor 100% over eens zijn. Brabo's zijn kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |