Haha nee wel dichter bij Almelo dan bij Stadskanaal. Het is bij Balkbrug achteruitquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Geen idee, veel te Noordoostelijk.
Ligt dat in de buurt van Stadskanaal?
Dat klopt. Je geografische kennis is op orde.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:27 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Dat ligt toch meer in de buurt dan Braboland.
Na-apers.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:26 schreef GSbrder het volgende:
Oei, schietpartij in een supermarkt bij VS, vP en PHP in de buurt
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)artij_winkelcen.html
Ben ik nu in achting gestegen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:29 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat klopt. Je geografische kennis is op orde.
Niet Randstad, KAN of Brainport, dus mij te ruraalquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Haha nee wel dichter bij Almelo dan bij Stadskanaal. Het is bij Balkbrug achteruit.
Dit stemt toch wel een beetje droevig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:26 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het kamplied van mijn jaargang bij mn studentenvereniging![]()
![]()
Het lijkt me basiskennis. Je moet beter kunnen dan dat.quote:
Wie het kleine niet eert.....quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het lijkt me basiskennis. Je moet beter kunnen dan dat.
Die hoek is voor iedereen te ruraalquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet Randstad, KAN of Brainport, dus mij te ruraal
Demos is ook droevig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dit stemt toch wel een beetje droevig.
Geen kutangolezenquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:31 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die hoek is voor iedereen te ruraal.
Hier hebben we tenminste nog echte kutmarokkaantjes
oooh, kutzooi ik heb mijn 18 schietbeurten nog niet gehad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:26 schreef GSbrder het volgende:
Oei, schietpartij in een supermarkt bij VS, vP en PHP in de buurt
[ afbeelding ]
http://www.geenstijl.nl/m(...)artij_winkelcen.html
Twee of drie ofzo?quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:31 schreef du_ke het volgende:
Hier hebben we tenminste nog echte kutmarokkaantjes
Ik vind dat allochtonen met een Gooische R mogen blijven.quote:
Gaan ze daar maar lekker de separatist uithangen inderdaad.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind dat allochtonen met een Gooische R mogen blijven.
Allochtonen met een Fries accent krijgen net als angolezen met een limburgse tongval een enkeltje Angola.
Friese separatisten. Die zijn echt hilarischquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
Gaan ze daar maar lekker de separatist uithangen inderdaad.
Auto’s doden mensen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:45 schreef betyar het volgende:
Als je zegt dat vuurwapens geen mensen doden ben je een troll.
Troll.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Auto’s doden mensen.
Fietsen doden mensen.
Sigaretten doden mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |