Ik heb haar tel. nr.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Valt ze niet terug te halen?
Jah, nou moet ik jou als POL lieverd nomineren natuurlijk he. (ja, ja en ook andere titels uiteraard.)
Ik mis Myrna..
Dat valt wel mee geloof ik.quote:
Du_ke heeft Bami gegeten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:22 schreef Staal het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk met Whiskers uitgevreten? Die kom ik echt nooit meer tegen en al maanden niet ook trouwens.
En hij jengelt niet om muziek, ons teisterend met Jon Bon Jovi.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:36 schreef waht het volgende:
De_Nuance is ook wat zuiniger met smileys, hetgeen ik waardeer.
Nee. Ik had het over de die hard theemutsen.quote:
Ga piet eeuuhh friet bakkenquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Nee. Ik had het over de die hard theemutsen.
Serieus, ik kan Piet soms gif geven in POL en NWS maar ben erg op hem gesteld als user. Ken hem namelijk ook uit andere subfora.
Verwacht nu wel, joh Staal, ga koken..
Jah, in POL jah want dat komt je goed uit.quote:
Als je constant zoutzuur over je heen krijgt van de L_V'tjes van POL en NWS wordt je zelf ook een beetje zuur.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, in POL jah want dat komt je goed uit.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:38 schreef Staal het volgende:
Ken hem namelijk ook uit andere subfora.
Wat zowel kan duiden op linksen als op vrouwen, kennelijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:41 schreef waht het volgende:
Pietverdriet weet zich uitstekend te verweren tegen het rode gevaar.
PMS?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:41 schreef waht het volgende:
Pietverdriet weet zich uitstekend te verweren tegen het rode gevaar.
Ervaar je dit echt zo?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:45 schreef GSbrder het volgende:
Alle homo’s zijn rechts. Een groep die links ooit nog als zielig zag, is nu ingehaald door de capuchonnetjes.
Als Pietje nu eens normaal deed i.p.v. meteen op de man te spelen zal dat veel irritaties en een hoop onzinnige posts schelen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:41 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Als je constant zoutzuur over je heen krijgt van de L_V'tjes van POL en NWS wordt je zelf ook een beetje zuur.
Whiskers zat dan ook enkel hier om GSbrder te versieren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Van fok weggepest. En niet eens door ons.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |