Nee, wel voor een vliegverbod erboven.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:17 schreef Monidique het volgende:
Remlof, ben jij nu voor een aanval op Syrië?
Links kijkt niet verder dan haar eigen grenzen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef GSbrder het volgende:
Waarom vallen we Syrie niet aan?
Mensenrechtenschending, doet dat het dan niet meer voor links?
Hey, rechts zijn de warmongersquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef GSbrder het volgende:
Waarom vallen we Syrie niet aan?
Mensenrechtenschending, doet dat het dan niet meer voor links?
Dat is toch hetzelfde, net als bij Libië?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, wel voor een vliegverbod erboven.
Prima, probeer maar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het nog zou werken op de pc van nu.
Nee, daar vielen ze ook gronddoelen aan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde, net als bij Libië?
Geen idee wat je daarmee zegt.quote:
En hier wil je alleen dat ze Syrische gevechtsvliegtuigen aan de grond houden? Dat zorgt toch voor een reactie, dus oorlog? En sowieso, gevechtsvliegtuigen worden nauwelijks ingezet in Syrie, dus wat gaat het helpen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, daar vielen ze ook gronddoelen aan.
Anarcho-kapitalisten grijpen nog minder naar de wapens.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Linkse politici grijpen niet zo snel naar de wapens als rechtse doen.
Het Syrisch verzet vraagt daarom en zegt dat dat ze zal helpen, vandaar.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
En hier wil je alleen dat ze Syrische gevechtsvliegtuigen aan de grond houden? Dat zorgt toch voor een reactie, dus oorlog? En sowieso, gevechtsvliegtuigen worden nauwelijks ingezet in Syrie, dus wat gaat het helpen?
En dus ga je wederom een zijde kiezen in een burgeroorlog. Dat is toch gewoon een oorlogsverklaring aan Syrie?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Het Syrisch verzet vraagt daarom en zegt dat dat ze zal helpen, vandaar.
Mwah, vergelijk de Bushes eens met Clinton en Obama.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:25 schreef Monidique het volgende:
Tussen gematigd links en gematigd rechts zie ik weinig verschil qua bereidwilligheid de wapens op te nemen.
Exact. Zie jij een fundamenteel verschil? Ik niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, vergelijk de Bushes eens met Clinton en Obama.
Ik wel. Clinton en Obama zijn geen oorlogen begonnen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Exact. Zie jij een fundamenteel verschil? Ik niet.
Dat doen die gekke Amerikaanse presidenten allemaalquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:29 schreef Picchia het volgende:
Obama heeft al minstens 10 landen America's strongest ally genoemd.
Obama is de Libie-oorlog begonnen, mede, Clinton heeft, mede, Joegoslavie aangevallen, acht jaar lang Irak aangevallen, bommen gegooid op Afghanistan en Soedan, Somalie geintensiveerd, een militaire actie begonnen in Haiti.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel. Clinton en Obama zijn geen oorlogen begonnen.
Dat je het woord "mede" gebruikt zegt genoegquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Obama is de Libie-oorlog begonnen, mede, Clinton heeft, mede, Joegoslavie aangevallen, acht jaar lang Irak aangevallen, bommen gegooid op Afghanistan en Soedan, Somalie geintensiveerd, een militaire actie begonnen in Haiti.
Nou ja, het is een nuancering, hoogstens.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat je het woord "mede" gebruikt zegt genoeg
Rechts versus redneck?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, vergelijk de Bushes eens met Clinton en Obama.
De versie die bij de civilization collectie (van een jaar of 3-4 geleden met de cardgame en een dik boekwerk) zat werkt wel onder XP.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het nog zou werken op de pc van nu.
php?quote:
Ja hey, toen was ik er nog nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:34 schreef zuurvoud het volgende:
[..]
Nee, de vierde persoon die op de meet kwam.
Change.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:34 schreef Monidique het volgende:
Obama heeft de oorlog in Afghanistan geïntensiveerd, heeft honderden Pakistaanse kinderen utieen gereten, heeft Amerikaanse staatsburgers zonder proces geexecuteerd en Libie aangevallen. Ik zie bar weinig verschil met een crimineel als Nixon of Reagan.
php dus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:34 schreef zuurvoud het volgende:
[..]
Nee, de vierde persoon die op de meet kwam.
De moeder van Koos?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:36 schreef zuurvoud het volgende:
[..]
Ik had een mooie blauw hulpstuk bij
Op sommige gebieden wel, op sommige gebieden negatief, op sommige positief, maar op mensenrechtengebied heeft hij alles wat Bush en Clinton hebben gedaan gecodificeerd. Daarom, dat heb ik eerder gezegd, is Obama een grotere ramp voor de mensenrechten dan Bush.quote:
Ik prefereer hongaarse vrouwen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:40 schreef Monidique het volgende:
Betyar en Dr. Nikita were sitting in a tree, K I S S Hungary.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:41 schreef EchtGaaf het volgende:
Ja, Robin. Hopelijk komt hij spoedig terug.
Joepie. Die jongen krijgt harde lessen hier op Fok.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:40 schreef Monidique het volgende:
Betyar en Dr. Nikita were sitting in a tree, K I S S Hungary.
Php is er niet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:43 schreef Hexagon het volgende:
Zeg php en jij wel eens getest op gedragsstoornissen?
Rapporteer terug, over.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:46 schreef Picchia het volgende:
Ik ga even de keuken testen op hotdogs of popcorn.
Wie weet belandt hij ook ooit op TU/equote:Op vrijdag 9 december 2011 21:43 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Joepie. Die jongen krijgt harde lessen hier op Fok.
Dat is wel een erg lange weg en ik dan hoop ik dat hij een zak met geld meeneemt, want goedkoop is het niet. Daarnaast mis je vanuit het MBO vaak toch wiskunde. Maar met HBO kan iemand ook heel gelukkig zijnquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wie weet belandt hij ook ooit op TU/e
Hij is er slim genoeg voor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |