Obama is de Libie-oorlog begonnen, mede, Clinton heeft, mede, Joegoslavie aangevallen, acht jaar lang Irak aangevallen, bommen gegooid op Afghanistan en Soedan, Somalie geintensiveerd, een militaire actie begonnen in Haiti.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wel. Clinton en Obama zijn geen oorlogen begonnen.
Dat je het woord "mede" gebruikt zegt genoegquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:30 schreef Monidique het volgende:
[..]
Obama is de Libie-oorlog begonnen, mede, Clinton heeft, mede, Joegoslavie aangevallen, acht jaar lang Irak aangevallen, bommen gegooid op Afghanistan en Soedan, Somalie geintensiveerd, een militaire actie begonnen in Haiti.
Nou ja, het is een nuancering, hoogstens.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat je het woord "mede" gebruikt zegt genoeg
Rechts versus redneck?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Mwah, vergelijk de Bushes eens met Clinton en Obama.
De versie die bij de civilization collectie (van een jaar of 3-4 geleden met de cardgame en een dik boekwerk) zat werkt wel onder XP.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me af of het nog zou werken op de pc van nu.
php?quote:
Ja hey, toen was ik er nog nietquote:Op vrijdag 9 december 2011 21:34 schreef zuurvoud het volgende:
[..]
Nee, de vierde persoon die op de meet kwam.
Change.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:34 schreef Monidique het volgende:
Obama heeft de oorlog in Afghanistan geïntensiveerd, heeft honderden Pakistaanse kinderen utieen gereten, heeft Amerikaanse staatsburgers zonder proces geexecuteerd en Libie aangevallen. Ik zie bar weinig verschil met een crimineel als Nixon of Reagan.
php dus.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:34 schreef zuurvoud het volgende:
[..]
Nee, de vierde persoon die op de meet kwam.
De moeder van Koos?quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:36 schreef zuurvoud het volgende:
[..]
Ik had een mooie blauw hulpstuk bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |