Van fok weggepest. En niet eens door ons.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:22 schreef Staal het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk met Whiskers uitgevreten? Die kom ik echt nooit meer tegen en al maanden niet ook trouwens.
Ik heb niet het idee dat ze hier van vrouwen houden eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:23 schreef Tem het volgende:
Ik hou van alle vrouwen. Mijn hart is veel te groot.
Het was de KSC. Wij hebben hier enkel mannen, die zijn niet in staat vrouwen te kwetsen op een kattige manier die zelfs die poes doet verdwijnen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:22 schreef Staal het volgende:
Wat hebben jullie eigenlijk met Whiskers uitgevreten? Die kom ik echt nooit meer tegen en al maanden niet ook trouwens.
Over Hans de Booij gesproken:quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat ze hier van vrouwen houden eigenlijk.
Maar vooruit:
Hoe?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:25 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Van fok weggepest. En niet eens door ons.
Ze werd niet voor een meet uitgenodigd.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoe?
Serieus, ik weet het echt niet. Ze was een soort Myrna.
Heerlijke drama was dat. Hoe teh interwebs elke soap weet te overstijgen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was de KSC. Wij hebben hier enkel mannen, die zijn niet in staat vrouwen te kwetsen op een kattige manier die zelfs die poes doet verdwijnen.
Goossen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:27 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoe?
Serieus, ik weet het echt niet. Ze was een soort Myrna.
Ik denk dat VS hier het best met vrouwen weet om te gaan eigenlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Over Hans de Booij gesproken:
Maar ja, wij houden van vrouwen.
Godsgruwelijk veel.
Haha.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik denk dat VS hier het best met vrouwen weet om te gaan eigenlijk.
Daar merk ik dan niets vanquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Bekrompen tot in de kist. Maar goed, je moet ergens je vertier vandaan halen in je burgerlulletjesbestaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:28 schreef waht het volgende:
[..]
Heerlijke drama was dat. Hoe teh interwebs elke soap weet te overstijgen.
Maximaal een maand.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:29 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Haha.
Hahahaha.
Niets ten nadele van VS trouwens, maar die houdt het echt niet langdurig met vrouwen uit.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:29 schreef Staal het volgende:
[..]
Met een beetje pech een week, afhankelijk van het moment in de cyclus waarop hij haar treft.quote:
Valt ze niet terug te halen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze werd niet voor een meet uitgenodigd.
Ja, jij kan het aardig goed.quote:
Ik heb werkelijk geen idee.quote:
Je kunt zeggen wat je wilt maar VS is nooit vals en haatdragend i.t.t. de andere homo's hier.quote:
Waarom zou je nu nog gaan vergelijken? Bovendien, De_Nuance is hier de POL-lieverd.quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:31 schreef Staal het volgende:
[..]
Valt ze niet terug te halen?
Jah, nou moet ik jou als POL lieverd nomineren natuurlijk he. (ja, ja en ook andere titels uiteraard.)
Ik mis Myrna..
Ik kan inderdaad zeggen wat ik wil - en zelfs wat ik waarneemquote:Op vrijdag 9 december 2011 22:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt maar VS is nooit vals en haatdragend i.t.t. de andere homo's hier.
Doel je nu op Piet?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:32 schreef Staal het volgende:
[..]
Je kunt zeggen wat je wilt maar VS is nooit vals en haatdragend i.t.t. de andere homo's hier.
Is hij de vervanging van Whiskers?quote:Op vrijdag 9 december 2011 22:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarom zou je nu nog gaan vergelijken? Bovendien, De_Nuance is hier de POL-lieverd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |