Welkom in het The Voice of Holland Live topic! Hier praten we live over het het programma, over de kandidaten en de coaches, de vreemdste opmerkingen komen voorbij en eventueel zelfs linkjes van video's van de kandidaten. Waar wacht je op? Klets gezellig mee met alle FOK! Kletsebetsers!
Ook dit jaar zijn de presentatoren weer Martijn Krabbé en Wendy van Dijk! Dit ijzersterke duo ondersteund de familie en praten het programma aan elkaar vast, we zullen er van genietuh! * Tijdens de Liveshows presenteert Winston Gerschtanowitz ook mee, hij zit dan de RedRoom te vervuilen!
Ook dit jaar zijn er weer 4 (eigenlijk 5) coaches en 3 er van zijn ons al bekend, maar Marco Borsato is nieuw dit jaar, zal hij dit jaar de winnaar coachen?
Hieronder zie je een overzicht van alle kandidaten die door zijn naar de Battles, sommige kandidaten hebben een eigen topic en die staan onder elk team!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Overig Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden: Door Cee & door Razor21
begon leuk maar hij nu weer aan het jehehehehehehe-en
dat moeten ze echt niet doen.... ze verkrachten al die nummers door adlibs
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani) My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage Water: ijskoud de hardste - Gehenna
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani) My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Wel weer mooi hoe Roel eerlijk zegt dat ie aan het overdrijven was... again...
No buy? Meh... Who are we kidding! Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende: Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Op vrijdag 9 december 2011 20:55 schreef Pheno het volgende: Paul moet door. Volgens mij kwam hij al swingend uit de baarmoeder gesprongen. Kut, nu heb ik een MI.
Nee, dat is zo ontstaan door zijn pestverleden. Je moet er natuurlijk wel een zielig verhaal van maken.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Argh ja dat dus... Vreselijk En dan alleen de positieve tweets tonen
No buy? Meh... Who are we kidding! Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende: Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Op vrijdag 9 december 2011 20:55 schreef Pheno het volgende: Paul moet door. Volgens mij kwam hij al swingend uit de baarmoeder gesprongen. Kut, nu heb ik een MI.
Paul moet maar naar de musical contests.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b] ********************************************************************* [b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Op vrijdag 9 december 2011 20:57 schreef Pisces29 het volgende: Die griet die met hem zong doet een beetje manisch aan, nu ook weer, en ook tijdens het zingen
Op vrijdag 9 december 2011 20:57 schreef Pisces29 het volgende: Die griet die met hem zong doet een beetje manisch aan, nu ook weer, en ook tijdens het zingen
En er is een koeienflats op haar hoofd geland.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b] Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Op vrijdag 9 december 2011 20:57 schreef Tha_Erik het volgende: Er gaat tegenwoordig echt geen show voorbij zonder dat er een plaat tevoorschijn wordt getoverd vanachter een bank .
Lag te verstoffen op de zolder van Marco, heeft hij nog kunnen redden
Nee maar waarom doen al die buitenlanders ook weer mee?
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Op vrijdag 9 december 2011 20:58 schreef Pisces29 het volgende: Ik heb dit nummer 10 jaar uit lopen kotsen en INEENS voelde ik het Nu kan ik hem waarderen
Ik vind het nummer er niet beter op geworden. Ze verkracht mijn favo-nummer.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b] ********************************************************************* [b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Kom maar eens langs hier... en doe eens een poging om harp te spelen én te zingen. Naast dat zittend zingen al niet makkelijk is, moet je je ademhaling ook nog deels gebruiken om harp te kunnen spelen.
Maar dan moeten ze het ook niet the Voice of Holland noemen.
Meh... te veel met de keelstem gezongen.. Het kan mij niet zo boeien.
dat wel ja. Vind haar prachtig zingen, maar ze raakt me niet.
Op vrijdag 9 december 2011 21:00 schreef Cee het volgende: Ik betrap mezelf erop dat ik dit heel mooi vind maar tegelijkertijd besef dat het zonder harp veel minder speciaal is.
Dat dus.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn. Hoogachtend, Erik.
Af en toe leek het alsof ze geen hogere noten kon halen, omdat ze weer moest pingelen op die harp en even door de geknepen ogen heen moest kieken voor het goeie lijntje
ff gekeken, harpen beginnen met 1700 E en pedaalharpen vanaf 8400
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Op vrijdag 9 december 2011 21:00 schreef Karina het volgende: Ik vind het ook niet helemaal eerlijk als sommige met hun instrument mee mogen zingen en andere het zonder meoten doen.
Op vrijdag 9 december 2011 21:01 schreef Ian_Nick het volgende: Ik wil op zo'n stoel zitten. Gewoon zodat er íemand is die op dit soort momenten gewoon zegt:
"Ja, best kut."
Dat lijkt me top, gewoon een jury die ECHT zegt wat ze denken.
Op vrijdag 9 december 2011 21:01 schreef charmed_angel het volgende: Ik ga me volgieten met drank, om half 11 zet ik keihard de muziek aan en ga ik lekker los in mijn eentje
Op vrijdag 9 december 2011 21:01 schreef Ian_Nick het volgende: Ik wil op zo'n stoel zitten. Gewoon zodat er íemand is die op dit soort momenten gewoon zegt:
"Ja, best kut."
Ik heb RTL ook al mijn cv gegeven (alle posts in tal live topics). Ik mocht niet. Ze haten me.
"Ja, best kut."
Volgend jaar moet er een terugdraaiknop op die stoelen komen. Gewoon als juryleden te vroeg hebben gedrukt. Zo van "Ow nee, best wel kut eigenlijk." *draai*
Onze kinderen waren vrienden, blaaa blaaa blaaa blaaaaaaaaaaaaaaaaaaa