SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022 × 023 × 024 × 025 × 026 × 027 × 028 × 029 × 030 ×
× 031 × 032 × 033 × 034 × 035 × 036 × 037 × 038 × 039 × 040
[ Bericht 0% gewijzigd door Chocolatebear op 08-12-2011 00:47:04 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Hahahahaha ohjaaaaaaaa, die truffels. Ik vertrouw het niet, thoquote:Op donderdag 8 december 2011 00:33 schreef Sala-adin het volgende:
Die truffels he, zit daar genoeg in om met 2 man te delen?
Ik moest snel wat verzinnen. Dit was het eerste wat mij te binnen schoot.quote:
Neeeeee, ik maakte er een synoniemenspelletje vanquote:
KKbak is toch ook wel een beetje sloopquote:Op donderdag 8 december 2011 00:36 schreef Phantomesse het volgende:
Zag iemand die actie van die touw
[..]
Neeeeee, ik maakte er een synoniemenspelletje van
Vat - Barrel - KKbak.
Meisje ik zei toch al, matties hebben het al binnen gekregen en getest. Is prima spulquote:Op donderdag 8 december 2011 00:34 schreef Phantomesse het volgende:
Hahahahaha ohjaaaaaaaa, die truffels. Ik vertrouw het niet, thoWaarom zouden ze duizenden euro's waarde aan truffels weggeven?
Bekkenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
KKbak is toch ook wel een beetje sloop.
Kussen.
Heupgewricht.quote:
Er was een code waarmee je ze gratis krijgt.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:36 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb die truffels gewoon besteldOf heb ik nou iets heel doms gedaan?
Heb die code ook gebruikt hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 00:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Er was een code waarmee je ze gratis krijgt.
Abonnement dus geen last van beltegoed en al zou ik dat niet hebben dan zou het me nog weinig uitmaken denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:34 schreef Phantomesse het volgende:
@ Krioro: Sms is zoooo oldskool. Kutspul is datHad laatst opeens voor het eerst in tijden geen beltegoed meer
Ik dacht dat ik dood ging van binnen gezien winkels dicht waren.
Goed punt, ik heb echt een schijthekel aan touchscreen. Vooral nu het winter wordt, hoe de fuck ga ik dat doen?quote:Op donderdag 8 december 2011 00:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Abonnement dus geen last van beltegoed en al zou ik dat niet hebben dan zou het me nog weinig uitmaken denk ik.
Maar ik haat touchscreens echt, daarom ben ik nog niet overgestapt.
IK ZEI SCHAAMBEENquote:Op donderdag 8 december 2011 00:43 schreef Phantomesse het volgende:
Niet meer reageren tot ik thuis en opgewarmd ben
Captain Jack Sparrow.quote:
Bootcamp.quote:
Warme melk mot je drinkenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Verkankerd nog an toe ik kan niet slapen.
Zie nu pas dat amber rose dr kop er weer op zit en de mobile-friendly op is idd mobile-friendly
Of altijd binnenblijven als een ware fokker.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:43 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Goed punt, ik heb echt een schijthekel aan touchscreen. Vooral nu het winter wordt, hoe de fuck ga ik dat doen?![]()
Niet meer reageren tot ik thuis en opgewarmd ben
Woordspelletjequote:
Omdat je aan mij denktquote:Op donderdag 8 december 2011 00:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Verkankerd nog an toe ik kan niet slapen.
Zie nu pas dat amber rose dr kop er weer op zit en de mobile-friendly op is idd mobile-friendly
Tjoooooooooooo trustenquote:
Ugh warme melk!quote:Op donderdag 8 december 2011 00:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Warme melk mot je drinken
Of is je matti aan het pitten
True story bro.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:49 schreef dikkedaniel het volgende:
wat praten jullie allemaal 'cool'
praten jullie in het dagelijks leven ook zo 'hip'
hippe woordjes, hippe merkjes noemen en over stoere coole dingen praten
veel fokkers willen zeker wel met jullie omgaan he?
vriendelijke groet,
dikke daniel aka 'de dikke'
Ga naar je muuuurquote:Op donderdag 8 december 2011 00:49 schreef dikkedaniel het volgende:
vriendelijke groet,
Ja, jij bent duidelijk niet hip genoeg.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:49 schreef dikkedaniel het volgende:
vriendelijke groet,
Nee.... Geen synoniemenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
WoordspelletjeSynoniemen.
[..]
Omdat je aan mij denkt
Hou die gedachte vast en klaar jezelf (en stuur pics), dan ga je wel slapen
[..]
Tjoooooooooooo trusten
Deze wel.quote:
Zo slecht spelen, het is haast verdachtmakend ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:52 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153945
Y U mad?quote:Op donderdag 8 december 2011 00:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik reageerde heel serieus met 'Pelvis' op jouw 'Bekken'
Overheerlijke vette Big Tasy met Baconquote:Op donderdag 8 december 2011 00:57 schreef Phantomesse het volgende:
Kut ik kan weer eens niet quoten.
I AM MAD BECAUSE ME NO MACCIE
HMMMMNOMNOMNOMquote:Op donderdag 8 december 2011 00:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Overheerlijke vette Big Tasy met Bacon![]()
It's gone
Bacon is fakkin vies!quote:Op donderdag 8 december 2011 00:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Overheerlijke vette Big Tasy met Bacon![]()
It's gone
Joh dan ga je toch aan de McChicken, laat ons lekker varken etenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Bacon is fakkin vies!
Sowieso fuckin varken
Whehehe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Nee want kippen/koeien/schapen zijn zulke schone dieren.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:00 schreef Sala-adin het volgende:
De ekte baas legt het even voor jullie uit
Pik mij dan even op, te herkennen aan de 1mans Fernandestent @ Occupy op Roloef Hartplein.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Dit weekend met mattie even met de auto langs de KFC, ik heb er zin in an jawohl.
Ik eet heel soms wel varken jaquote:Op donderdag 8 december 2011 00:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Bacon is fakkin vies!
Sowieso fuckin varken
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pik mij dan even op, te herkennen aan de 1mans Fernandestent @ Occupy op Roloef Hartplein.
Ik hoop dat je jonks weg waaitquote:Op donderdag 8 december 2011 01:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Op het balkon staan in deze fucking wind+ de balkondeur vasthouden is geen succes
Ik ben al klaarquote:Op donderdag 8 december 2011 01:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je jonks weg waait
Whehe, held.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pik mij dan even op, te herkennen aan de 1mans Fernandestent @ Occupy op Roloef Hartplein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Ex-gedetineerde meld zichquote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef krioro het volgende:
Ben ik even blij dat ik geen mod meer ben.
Of nooit geweest ben in ONZ/KLB.
Come at me.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Leuk masker Chocobeertje. Weer wat geleerd, je naam begint met een O
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb de afgelopen 2 uur gewoon gestofzuigd gedweild en schoongemaakt what the fuck. Maar als ik ermee begin kan ik niet stoppen tot 't schoon isook al is het gewoon 11 uur 's avonds
Kanker, ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:09 schreef Jajong het volgende:
Geef het Facebook profiel van die gast dan stomp ik em dood
Maar ja, wij hebben hem ook niet aan de telefoon gehad he. Ik weet iig jouw naam en die van dWcquote:Op donderdag 8 december 2011 01:09 schreef Phantomesse het volgende:
Ik voel me opeens echt een Chocolatebear-geleerde. Verbaast me hoe bar weinig jullie hier van hem weten
Ik wil langs de zijlijn staan en vlaggenquote:Op donderdag 8 december 2011 01:09 schreef Jajong het volgende:
HEUJ ALIFURU DOE EENS NIET ZO AGRESSIEF WIL JE!quote:Op donderdag 8 december 2011 01:09 schreef Jajong het volgende:
Gewoon ook echtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moois hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet niet wat je hebt gemist.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar ja, wij hebben hem ook niet aan de telefoon gehad he.
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moois hihiMoois..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij rasechte Amsterdammertje![]()
Maar de mijne staat gewoon in Foboquote:Op donderdag 8 december 2011 01:12 schreef Phantomesse het volgende:
Vas ik weet jouw naam niet (meer)
Ik weet alleen die van Choco en JB.
Echt? Lijkt me nietquote:Op donderdag 8 december 2011 01:12 schreef krioro het volgende:
Phanny heeft haar voornaam ook ooit gepost dacht ik?
En Vasje heet Jisca.
Oh shit, FOK!detective, alles.quote:
Ja hoe komen jullie daarop via die foto's? Welk gedeelte van de link heb je dan nodig?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:14 schreef aight1 het volgende:
Die van phan weet ik ook want je poste ooit iets van je fb volgens mij
Ik zag het op een van je pp2g'squote:Op donderdag 8 december 2011 01:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja hoe komen jullie daarop via die foto's? Welk gedeelte van de link heb je dan nodig?
Oh ja, dat was het.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zag het op een van je pp2g's
Een van de cijferreeksen in de URL.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja hoe komen jullie daarop via die foto's? Welk gedeelte van de link heb je dan nodig?
Waarom moet je nou Jason heten? Ik ben even klaar met die naamquote:Op donderdag 8 december 2011 01:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het.
Ik ben Jason en ik heb een goed geheugen.
Ahja klopt, Alexandra Spacerrrrrquote:Op donderdag 8 december 2011 01:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zag het op een van je pp2g's
Bazennaam wel.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het.
Ik ben Jason en ik heb een goed geheugen.
Sorry.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom moet je nou Jason heten? Ik ben even klaar met die naam
No cluequote:Op donderdag 8 december 2011 01:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die van jou ook al ergens gelezen.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bazennaam wel.
Ik ga mijn voornaam lekker niet vertellen, straks kan een FOK!fappert me zo opzoeken aan de hand van alle info in deze reeks.
Okay Oscar...quote:Op donderdag 8 december 2011 01:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bazennaam wel.
Ik ga mijn voornaam lekker niet vertellen, straks kan een FOK!fappert me zo opzoeken aan de hand van alle info in deze reeks.
Gewoon Krioro mag ook wel zeker?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Sorry.
Noem me maar J. Of Jase. Of Jay.
Impossiblé. Op zijn Frans.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die van jou ook al ergens gelezen.
Zo heet de piemel van mijn ex. En ook de vis van mijn ex, die nu al paar jaar in onze bak rondzwemt.quote:
Nordin, doe niet stuuuur.quote:
Jij wel.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon Krioro mag ook wel zeker?
Oh, dan ben ik in de war.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Impossiblé. Op zijn Frans.
Osama?quote:
Nee want discretiequote:Op donderdag 8 december 2011 01:20 schreef Vaseline_ het volgende:
O phantom, deel Choco's naam met ons?
[ afbeelding ]
Close, but no cigar.quote:
Je bent skaffa ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
In de zin van Camel? Deze man is geniaal.
Of ik ben gewoon skaffa.
Dat kwam er uit toen ik op mijn toetsenbord sloeg.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:23 schreef Vaseline_ het volgende:
Isidoorcamiel? Ik zit maar wat op je last!fm pagina
Leelo's my bitch.quote:
Klopt Jisca!quote:Op donderdag 8 december 2011 01:25 schreef Vaseline_ het volgende:
Je zit je helemaal stuk te lachen achter je beeldscherm he Alexandra
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kundu?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:26 schreef krioro het volgende:
Mijn achternaam is ooit op FOK! gepost, maar niet m.b.t. mij. Ooooooh.
Ik doe niet geheimzinnig.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:27 schreef Sala-adin het volgende:
Post gwn je FB en doe niet geheimzinnig
Neen.quote:
Nog niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:28 schreef Jajong het volgende:
Okay even iets anders, wie heeft er wel eens met iemand van FOK! genakt?
Yvonne, de vuige slikslet dat ze dr is.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:28 schreef Jajong het volgende:
Jij. Waarom wil je dat weten?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:28 schreef Jajong het volgende:
Ik had ooit een Chrysler 300C verkocht in V&A, dus die gast geld overmaken enzo gaf ik 'm alleen die doosquote:Op donderdag 8 december 2011 01:28 schreef Jajong het volgende:
Mijn Fernandes, wat doe je?!quote:Op donderdag 8 december 2011 01:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had ooit een Chrysler 300C verkocht in V&A, dus die gast geld overmaken enzo gaf ik 'm alleen die doos![]()
![]()
.
Ikke niet, maar als ik iemand zou willen wiepen dan zou dat wel Vaseline_ zijn geweestquote:Op donderdag 8 december 2011 01:28 schreef Jajong het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had ooit een Chrysler 300C verkocht in V&A, dus die gast geld overmaken enzo gaf ik 'm alleen die doos![]()
![]()
.
Jay Qweghufylupopo ben jij datquote:Op donderdag 8 december 2011 01:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Neen.Maar mijn achternaam is soort van uniek dus die houd ik wel lekker voor me in het openbaar hier.
Weet ik veelquote:
Ik eet varken.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ikke niet, maar als ik iemand zou willen wiepen dan zou dat wel Vaseline_ zijn geweest
Mijne is gelukkig algemeen en een Nederlands woordquote:Op donderdag 8 december 2011 01:32 schreef krioro het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de achternamen van de sranansma hier, misschien kennen onze families elkaar.
Jij moet 'quoquapepapetl' ofzo kennen of niet?quote:
Ik call dibs.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb Phantomesse op het oog.
Oef. Wanneer kan ik komen?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb Phantomesse op het oog.
Ik snap echt niet wat haram betekent, die chicks in m'n appie roepen het te pas en te onpas ik weet het niet meerquote:
DAS IST VERBOTEN!quote:Op donderdag 8 december 2011 01:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat haram betekent, die chicks in m'n appie roepen het te pas en te onpas ik weet het niet meer
quote:
Haram is alles wat Allah swt verboden heeft geloof ikquote:Op donderdag 8 december 2011 01:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat haram betekent, die chicks in m'n appie roepen het te pas en te onpas ik weet het niet meer
Het zijn er drie. En als je beetje had opgelet had je er minstens 1tje gewetenquote:Op donderdag 8 december 2011 01:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wil wel weten welke foksters jij gedaan hebt.
http://en.wikipedia.org/wiki/BTquote:Op donderdag 8 december 2011 01:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het zijn er drie. En als je beetje had opgelet had je er minstens 1tje geweten
Oh, ja ik houd me daar niet echt mee bezig of zo hoor. Ook echt niet dat ik ernaar ga zoeken.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het zijn er drie. En als je beetje had opgelet had je er minstens 1tje geweten
die swt er ook nog bijquote:Op donderdag 8 december 2011 01:36 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haram is alles wat Allah swt verboden heeft geloof ik
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Sorry, kan aan mij liggen... Meer mensen die deze niet snappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zou je het verpesten voor mijquote:Op donderdag 8 december 2011 01:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/BT
Iets over Chocobeer z'n wasgoed die nog opgevouwen moet worden een paar topics geleden.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Sorry, kan aan mij liggen... Meer mensen die deze niet snappen?
Ik heb wel wat voor je puni.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nu chica, NU!!
Ik wilde iets doen met laten komen maar ik heb geen inspi voor een pun
Ja, wat is dat?quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iets over Chocobeer z'n wasgoed die nog opgevouwen moet worden een paar topics geleden.
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, ja ik houd me daar niet echt mee bezig of zo hoor. Ook echt niet dat ik ernaar ga zoeken.
Die PI is wel terecht ja.quote:
Al lang gedaan. Terwijl ik Ajax kijkende was.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iets over Chocobeer z'n wasgoed die nog opgevouwen moet worden een paar topics geleden.
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, wat is dat?
[..]
Oh - hell.
Chocobeer kan trio nu wel vergeten natuurlijkMaar hij mag achteraf wel mijn kutje schoonlikken
Je legt 't er iets te dik op. Niet echt charmantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Klinkt als een naam van de Azteken. Google ik het en is het een avontuur van Abeltjequote:Op donderdag 8 december 2011 01:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijne is gelukkig algemeen en een Nederlands woord. 'Notha level wordt dat dan
.
[..]
Jij moet 'quoquapepapetl' ofzo kennen of niet?
[..]
Ja, wat is dat?
[..]
Oh - hell.
Chocobeer kan trio nu wel vergeten natuurlijkMaar hij mag achteraf wel mijn kutje schoonlikken
Iets met soeb hana wattala ofzo geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
[..]
Ja, wat is dat?
[..]
Oh - hell.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt man, jouw vuiligheid
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Klinkt als een naam van de Azteken. Google ik het en is het een avontuur van Abeltje
Oef, minder dat ik geen rijbewijs heb anders zou ik wel komen (hihi) met zwaar geschut.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nu chica, NU!!
Ik wilde iets doen met laten komen maar ik heb geen inspi voor een pun
Ik maakte net een seksuele toespeling richting jouw persoon, ga je dat gewoon negerenquote:Op donderdag 8 december 2011 01:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Klinkt als een naam van de Azteken. Google ik het en is het een avontuur van Abeltje
Mijn doel is dan ook niet om jou te charmerenquote:Op donderdag 8 december 2011 01:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je legt 't er iets te dik op. Niet echt charmant
Thank Raptor Jesus.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Mijn doel is dan ook niet om jou te charmeren
Jawelquote:Op donderdag 8 december 2011 01:42 schreef krioro het volgende:
Godver Phanny, zit ik een keigeil verhaal voor je te typen, mag ik niet eens meedoen.
[..]
Ja, wat is dat?
[..]
Ik moet boeten voor dWc zijn uitspraken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Grapjequote:Op donderdag 8 december 2011 01:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik moet boeten voor dWc zijn uitspraken?
dWc Legend voor de achtergrondmuziek, goed plan.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:45 schreef Phantomesse het volgende:
Echter ben ik wel voor
Ik, Choco, JB, Vas en Krioro. En dWc
Oke, ik zie in dat die sneer @ CB eigenlijk gewoon kut is.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:47 schreef krioro het volgende:
[..]
dWc Legend voor de achtergrondmuziek, goed plan.
Fernandesorgiequote:Op donderdag 8 december 2011 01:45 schreef Phantomesse het volgende:
Echter ben ik wel voor
Ik, Choco, JB, Vas en Krioro. En dWc
Zie het nu pasquote:Op donderdag 8 december 2011 01:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik maakte net een seksuele toespeling richting jouw persoon, ga je dat gewoon negeren.
Die snuift coke van een sma d'r bil.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:47 schreef Jajong het volgende:
Het enige wat dit topic mist is Chriz2K en ma_jojo. Maar die zijn retired.
Nee 1 mega orgie vol Fernandes sapjes en dan spreek ik niet over Fernandes®quote:Op donderdag 8 december 2011 01:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Ho wacht, 3 mannen 3 vrouwen. Gewoon duootjes maken
Mijn veroveringen komen nooit op de lijstjes, don't worryquote:Op donderdag 8 december 2011 01:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zie het nu pas
Ik blijf denk ik maar van de FOK! lijstjes af
Ik zit echt keihard te lachen om mijn eigen garpje nu, zo triest.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oke, ik zie in dat die sneer @ CB eigenlijk gewoon kut is.
Wie van de twee?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die snuift coke van een sma d'r bil.
Deze manquote:Op donderdag 8 december 2011 01:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoezo nou 'En dWc' als laatst, alsof ik met een dweil en zeemlap jullie cum towels kom ophalen ofzo.
Deel ze!quote:Op donderdag 8 december 2011 01:49 schreef Phantomesse het volgende:
Tering ik word hier even gebombardeerd met kenkergeile plaatjes van seksende en likkende mensen op app.
Door
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:49 schreef Phantomesse het volgende:
Tering ik word hier even gebombardeerd met kenkergeile plaatjes van seksende en likkende mensen op app.
Door
Uhhuh, true story ook.quote:
Doe jij hetquote:
Seksappenquote:Op donderdag 8 december 2011 01:49 schreef Phantomesse het volgende:
Door
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 december 2011 01:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Erg grappig allemaal weer maar ik ga weer een poging doen om te slapen want ik moet over 5 uur alweer op![]()
Hasta la vista babies!
Ik wil geen banquote:Op donderdag 8 december 2011 01:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Uhhuh, true story ook.
[..]
Doe jij hetDenk dat jij vast wel dergelijke plaatjes hebt staan daar!
Dus als we het nou bij jou doen he, lekker klein en knus op elkaar. Zal ik dan van tevoren even komen meten of dat wel gaat lukken zo?quote:
Handig zo'n phone jaquote:Op donderdag 8 december 2011 01:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja waarom heb ik jullie ping/whatsapp nog niet. Oh wacht.
Ik ga je appen zoquote:
Ik denk dat dit wel een goed idee is, handig als iemand anders ook even komt kijken en metenquote:Op donderdag 8 december 2011 01:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dus als we het nou bij jou doen he, lekker klein en knus op elkaar. Zal ik dan van tevoren even komen meten of dat wel gaat lukken zo?
Beetje wel hè.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:56 schreef Jajong het volgende:
Hey LoLZ let'S HaVE SEks Guiseeeeeeeee We Are So HorNy WehEheHeheheHEhe
Ja echt alsof sommige mensen nog nooit geneukt hebben ofzoquote:
Oh, sja, sorry dat we jou niet uitgenodigd hebben.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:57 schreef Jajong het volgende:
Veel geschreeuw, weinig wol naw mean?
Mwoah, jij weet niet van de wol.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:57 schreef Jajong het volgende:
Veel geschreeuw, weinig wol naw mean?
yeahhh buddy.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Handig zo'n phone ja
[..]
Ik ga je appen zoAls mijn app normaal doet en namen weergeeft in plaats van telefoonnummers
Wat doet jou denken dat ik dat überhaupt zou willen?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:58 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oh, sja, sorry dat we jou niet uitgenodigd hebben.
Maybe not. Maar zo komt 't wel beetje over tok?quote:
Backstage jongen, backstage.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maybe not. Maar zo komt 't wel beetje over tok?
Ja daar heb je gelijk in. Maar ik heb no shame om triest te doen op internet.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maybe not. Maar zo komt 't wel beetje over tok?
Jij zegt dat je sinds mei 1 keer hebt gebatst, dus veel soeps ken 't niet wezen jo.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Backstage jongen, backstage.
Omdat doorgaans een man het niet af zou slaan als hij 3 halfbloedjes zou kunnen doen tegelijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat doet jou denken dat ik dat überhaupt zou willen?
Ik probeer me slechts te conformeren aan de random in dit topic, ouwe.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:00 schreef Jajong het volgende:
Jouw denkpatronen gaan ons allemaal de pet te boven dude.
Wolverine, what the fuck?
Nee dat is ook wel weer waarquote:Op donderdag 8 december 2011 02:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Maar ik heb no shame om triest te doen op internet.
ROFL.quote:
Wel als de kans dat je daarna 12 SOA's hebt nogal aanwezig is.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Omdat doorgaans een man het niet af zou slaan als hij 3 halfbloedjes zou kunnen doen tegelijk.
Met 1 man, dat zegt niets over het aantal vrouwenquote:Op donderdag 8 december 2011 02:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij zegt dat je sinds mei 1 keer hebt gebatst, dus veel soeps ken 't niet wezen jo.
Wut welke?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oke, ik zie in dat die sneer @ CB eigenlijk gewoon kut is.
Ikke welquote:Op donderdag 8 december 2011 02:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is iedereen weer nuchter of wat.
Oooooooh snap, ik ging helemaal stuk.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoezo nou 'En dWc' als laatst, alsof ik met een dweil en zeemlap jullie cum towels kom ophalen ofzo.
Legend? Ik ben dom en snap het niet, maar ik heb de afgelopen 3 pagina's dan ook maar globaal doorgelezen.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik > "Legend"
Jij > "Rachid"
Eng, ik zou wegrennen.quote:
Heb ooit gezegd dat ik door bepaalde intimi John Legend wordt genoemd (niet dus), net zoals ik jou Rachid noem dusquote:Op donderdag 8 december 2011 02:11 schreef Chocolatebear het volgende:
Afgelopen paar pagina's waren wel een uitbarsting van seksuele spanningen. Goed dat deze even besproken zijn.
quote:Op donderdag 8 december 2011 02:12 schreef Maisnon het volgende:
Keanu heeft zelf al the power of immortality
Op die oude foto's die ik me herinnerde had je totaal geen John Legend look, op die nieuwe zie ik het pas.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:12 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb ooit gezegd dat ik door bepaalde intimi John Legend wordt genoemd (niet dus), net zoals ik jou Rachid noem dus.
Ik kom daar nooit, veel frustri's?quote:Op donderdag 8 december 2011 02:15 schreef Jajong het volgende:
Lekker trolollolololen. Het liefst in R&P of OUD ofzo
dWc en zijn zielige rolletje King, ik gebruik een Pringles bus, is nog enigszins geloofwaardig.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:16 schreef Maisnon het volgende:
Ik zie het ook
De gelijkenis is extra strong, net als een rolletje King
Naja zijn allemaal ouders, en die zijn wat ouder dus die kan je makkelijk trollen.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:16 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik kom daar nooit, veel frustri's?
Je zei raiden, nerd.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:14 schreef Chocolatebear het volgende:
Post nr 290 bepaalt welk topic we gaan belegeren.
Is het "onverslaanbaar eig'lijk, niet te kloppen", of "onverslaanbaar eiwit, niet te kloppen"?quote:Op donderdag 8 december 2011 02:16 schreef Maisnon het volgende:
De gelijkenis is extra strong, net als een rolletje King
Ik denk ik laat die 4chan termen even achterwege.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Je zei raiden, nerd.
En het antwoord is m'n koelkast en m'n bed.
de tweedequote:Op donderdag 8 december 2011 02:18 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Is het "onverslaanbaar eig'lijk, niet te kloppen", of "onverslaanbaar eiwit, niet te kloppen"?
Snap en dacht ik dus ook, maar als je goed luistert spreekt hij het uit als 'eig'lijk'quote:Op donderdag 8 december 2011 02:19 schreef Maisnon het volgende:
[..]
de tweededaar zit de grap ook in dan
Ik weet, ik weet. Fernandes heeft natuurlijk een bepaald coolheidsgehalte dat we moeten handhaven.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:19 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik denk ik laat die 4chan termen even achterwege.
Wat?quote:Op donderdag 8 december 2011 02:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hebben jullie toegang tot het Bilderberg FOK!gedeelte ofzo? Ik heb het gevoel dat ik het halve topic mis.
Titanic stijlquote:Op donderdag 8 december 2011 02:20 schreef Jajong het volgende:
Hey Maisnon, als wij een FOK!relatie krijgen ga je dan ook een portretje van mij schilderen?
Dit ja, in het echte leven ben ik dan ook helemaal niet zo cool. Daar draag ik bergschoenen en truien van de Albert Heijn. En ik heb een bril die elke keer van mijn neus af pleurt.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet. Fernandes heeft natuurlijk een bepaald coolheidsgehalte dat we moeten handhaven. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Rawr.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |