Oh shit, FOK!detective, alles.quote:
Ja hoe komen jullie daarop via die foto's? Welk gedeelte van de link heb je dan nodig?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:14 schreef aight1 het volgende:
Die van phan weet ik ook want je poste ooit iets van je fb volgens mij
Ik zag het op een van je pp2g'squote:Op donderdag 8 december 2011 01:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja hoe komen jullie daarop via die foto's? Welk gedeelte van de link heb je dan nodig?
Oh ja, dat was het.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zag het op een van je pp2g's
Een van de cijferreeksen in de URL.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja hoe komen jullie daarop via die foto's? Welk gedeelte van de link heb je dan nodig?
Waarom moet je nou Jason heten? Ik ben even klaar met die naamquote:Op donderdag 8 december 2011 01:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het.
Ik ben Jason en ik heb een goed geheugen.
Ahja klopt, Alexandra Spacerrrrrquote:Op donderdag 8 december 2011 01:15 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik zag het op een van je pp2g's
Bazennaam wel.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:16 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het.
Ik ben Jason en ik heb een goed geheugen.
Sorry.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:16 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom moet je nou Jason heten? Ik ben even klaar met die naam
No cluequote:Op donderdag 8 december 2011 01:15 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die van jou ook al ergens gelezen.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bazennaam wel.
Ik ga mijn voornaam lekker niet vertellen, straks kan een FOK!fappert me zo opzoeken aan de hand van alle info in deze reeks.
Okay Oscar...quote:Op donderdag 8 december 2011 01:17 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Bazennaam wel.
Ik ga mijn voornaam lekker niet vertellen, straks kan een FOK!fappert me zo opzoeken aan de hand van alle info in deze reeks.
Gewoon Krioro mag ook wel zeker?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:17 schreef krioro het volgende:
[..]
Sorry.
Noem me maar J. Of Jase. Of Jay.
Impossiblé. Op zijn Frans.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:18 schreef krioro het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die van jou ook al ergens gelezen.
Zo heet de piemel van mijn ex. En ook de vis van mijn ex, die nu al paar jaar in onze bak rondzwemt.quote:
Nordin, doe niet stuuuur.quote:
Jij wel.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:18 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon Krioro mag ook wel zeker?
Oh, dan ben ik in de war.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:18 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Impossiblé. Op zijn Frans.
Osama?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |