SPOILER: VrouwenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MannenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GAME ON!
Originele topic en vorige delen:
× 001 × 002 × 003 × 004 × 005 × 006 × 007 × 008 × 009 × 010 ×
× 011 × 012 × 013 × 014 × 015 × 016 × 017 × 018 × 019 × 020 ×
× 021 × 022 × 023 × 024 × 025 × 026 × 027 × 028 × 029 × 030 ×
× 031 × 032 × 033 × 034 × 035 × 036 × 037 × 038 × 039 × 040
[ Bericht 0% gewijzigd door Chocolatebear op 08-12-2011 00:47:04 ]The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Hahahahaha ohjaaaaaaaa, die truffels. Ik vertrouw het niet, thoquote:Op donderdag 8 december 2011 00:33 schreef Sala-adin het volgende:
Die truffels he, zit daar genoeg in om met 2 man te delen?
Ik moest snel wat verzinnen. Dit was het eerste wat mij te binnen schoot.quote:
Neeeeee, ik maakte er een synoniemenspelletje vanquote:
KKbak is toch ook wel een beetje sloopquote:Op donderdag 8 december 2011 00:36 schreef Phantomesse het volgende:
Zag iemand die actie van die touw
[..]
Neeeeee, ik maakte er een synoniemenspelletje van
Vat - Barrel - KKbak.
Meisje ik zei toch al, matties hebben het al binnen gekregen en getest. Is prima spulquote:Op donderdag 8 december 2011 00:34 schreef Phantomesse het volgende:
Hahahahaha ohjaaaaaaaa, die truffels. Ik vertrouw het niet, thoWaarom zouden ze duizenden euro's waarde aan truffels weggeven?
Bekkenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
KKbak is toch ook wel een beetje sloop.
Kussen.
Heupgewricht.quote:
Er was een code waarmee je ze gratis krijgt.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:36 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb die truffels gewoon besteldOf heb ik nou iets heel doms gedaan?
Heb die code ook gebruikt hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 00:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Er was een code waarmee je ze gratis krijgt.
Abonnement dus geen last van beltegoed en al zou ik dat niet hebben dan zou het me nog weinig uitmaken denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:34 schreef Phantomesse het volgende:
@ Krioro: Sms is zoooo oldskool. Kutspul is datHad laatst opeens voor het eerst in tijden geen beltegoed meer
Ik dacht dat ik dood ging van binnen gezien winkels dicht waren.
Goed punt, ik heb echt een schijthekel aan touchscreen. Vooral nu het winter wordt, hoe de fuck ga ik dat doen?quote:Op donderdag 8 december 2011 00:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Abonnement dus geen last van beltegoed en al zou ik dat niet hebben dan zou het me nog weinig uitmaken denk ik.
Maar ik haat touchscreens echt, daarom ben ik nog niet overgestapt.
IK ZEI SCHAAMBEENquote:Op donderdag 8 december 2011 00:43 schreef Phantomesse het volgende:
Niet meer reageren tot ik thuis en opgewarmd ben
Captain Jack Sparrow.quote:
Bootcamp.quote:
Warme melk mot je drinkenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Verkankerd nog an toe ik kan niet slapen.
Zie nu pas dat amber rose dr kop er weer op zit en de mobile-friendly op is idd mobile-friendly
Of altijd binnenblijven als een ware fokker.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:43 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Goed punt, ik heb echt een schijthekel aan touchscreen. Vooral nu het winter wordt, hoe de fuck ga ik dat doen?![]()
Niet meer reageren tot ik thuis en opgewarmd ben
Woordspelletjequote:
Omdat je aan mij denktquote:Op donderdag 8 december 2011 00:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Verkankerd nog an toe ik kan niet slapen.
Zie nu pas dat amber rose dr kop er weer op zit en de mobile-friendly op is idd mobile-friendly
Tjoooooooooooo trustenquote:
Ugh warme melk!quote:Op donderdag 8 december 2011 00:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Warme melk mot je drinken
Of is je matti aan het pitten
True story bro.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:49 schreef dikkedaniel het volgende:
wat praten jullie allemaal 'cool'
praten jullie in het dagelijks leven ook zo 'hip'
hippe woordjes, hippe merkjes noemen en over stoere coole dingen praten
veel fokkers willen zeker wel met jullie omgaan he?
vriendelijke groet,
dikke daniel aka 'de dikke'
Ga naar je muuuurquote:Op donderdag 8 december 2011 00:49 schreef dikkedaniel het volgende:
vriendelijke groet,
Ja, jij bent duidelijk niet hip genoeg.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:49 schreef dikkedaniel het volgende:
vriendelijke groet,
Nee.... Geen synoniemenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
WoordspelletjeSynoniemen.
[..]
Omdat je aan mij denkt
Hou die gedachte vast en klaar jezelf (en stuur pics), dan ga je wel slapen
[..]
Tjoooooooooooo trusten
Deze wel.quote:
Zo slecht spelen, het is haast verdachtmakend ja.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:52 schreef Sala-adin het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=153945
Y U mad?quote:Op donderdag 8 december 2011 00:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ik reageerde heel serieus met 'Pelvis' op jouw 'Bekken'
Overheerlijke vette Big Tasy met Baconquote:Op donderdag 8 december 2011 00:57 schreef Phantomesse het volgende:
Kut ik kan weer eens niet quoten.
I AM MAD BECAUSE ME NO MACCIE
HMMMMNOMNOMNOMquote:Op donderdag 8 december 2011 00:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Overheerlijke vette Big Tasy met Bacon![]()
It's gone
Bacon is fakkin vies!quote:Op donderdag 8 december 2011 00:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Overheerlijke vette Big Tasy met Bacon![]()
It's gone
Joh dan ga je toch aan de McChicken, laat ons lekker varken etenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Bacon is fakkin vies!
Sowieso fuckin varken
Whehehe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Nee want kippen/koeien/schapen zijn zulke schone dieren.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:00 schreef Sala-adin het volgende:
De ekte baas legt het even voor jullie uit
Pik mij dan even op, te herkennen aan de 1mans Fernandestent @ Occupy op Roloef Hartplein.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:59 schreef Chocolatebear het volgende:
Dit weekend met mattie even met de auto langs de KFC, ik heb er zin in an jawohl.
Ik eet heel soms wel varken jaquote:Op donderdag 8 december 2011 00:59 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Bacon is fakkin vies!
Sowieso fuckin varken
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pik mij dan even op, te herkennen aan de 1mans Fernandestent @ Occupy op Roloef Hartplein.
Ik hoop dat je jonks weg waaitquote:Op donderdag 8 december 2011 01:05 schreef Vaseline_ het volgende:
Op het balkon staan in deze fucking wind+ de balkondeur vasthouden is geen succes
Ik ben al klaarquote:Op donderdag 8 december 2011 01:06 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik hoop dat je jonks weg waait
Whehe, held.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Pik mij dan even op, te herkennen aan de 1mans Fernandestent @ Occupy op Roloef Hartplein.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Ex-gedetineerde meld zichquote:Op woensdag 7 december 2011 23:22 schreef krioro het volgende:
Ben ik even blij dat ik geen mod meer ben.
Of nooit geweest ben in ONZ/KLB.
Come at me.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:08 schreef Vaseline_ het volgende:
Leuk masker Chocobeertje. Weer wat geleerd, je naam begint met een O
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:09 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb de afgelopen 2 uur gewoon gestofzuigd gedweild en schoongemaakt what the fuck. Maar als ik ermee begin kan ik niet stoppen tot 't schoon isook al is het gewoon 11 uur 's avonds
Kanker, ik moest hardop lachen.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:09 schreef Jajong het volgende:
Geef het Facebook profiel van die gast dan stomp ik em dood
Maar ja, wij hebben hem ook niet aan de telefoon gehad he. Ik weet iig jouw naam en die van dWcquote:Op donderdag 8 december 2011 01:09 schreef Phantomesse het volgende:
Ik voel me opeens echt een Chocolatebear-geleerde. Verbaast me hoe bar weinig jullie hier van hem weten
Ik wil langs de zijlijn staan en vlaggenquote:Op donderdag 8 december 2011 01:09 schreef Jajong het volgende:
HEUJ ALIFURU DOE EENS NIET ZO AGRESSIEF WIL JE!quote:Op donderdag 8 december 2011 01:09 schreef Jajong het volgende:
Gewoon ook echtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moois hihiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet niet wat je hebt gemist.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar ja, wij hebben hem ook niet aan de telefoon gehad he.
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moois hihiMoois..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij rasechte Amsterdammertje![]()
Maar de mijne staat gewoon in Foboquote:Op donderdag 8 december 2011 01:12 schreef Phantomesse het volgende:
Vas ik weet jouw naam niet (meer)
Ik weet alleen die van Choco en JB.
Echt? Lijkt me nietquote:Op donderdag 8 december 2011 01:12 schreef krioro het volgende:
Phanny heeft haar voornaam ook ooit gepost dacht ik?
En Vasje heet Jisca.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |