Abonnement dus geen last van beltegoed en al zou ik dat niet hebben dan zou het me nog weinig uitmaken denk ik.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:34 schreef Phantomesse het volgende:
@ Krioro: Sms is zoooo oldskool. Kutspul is datHad laatst opeens voor het eerst in tijden geen beltegoed meer
Ik dacht dat ik dood ging van binnen gezien winkels dicht waren.
Goed punt, ik heb echt een schijthekel aan touchscreen. Vooral nu het winter wordt, hoe de fuck ga ik dat doen?quote:Op donderdag 8 december 2011 00:42 schreef krioro het volgende:
[..]
Abonnement dus geen last van beltegoed en al zou ik dat niet hebben dan zou het me nog weinig uitmaken denk ik.
Maar ik haat touchscreens echt, daarom ben ik nog niet overgestapt.
IK ZEI SCHAAMBEENquote:Op donderdag 8 december 2011 00:43 schreef Phantomesse het volgende:
Niet meer reageren tot ik thuis en opgewarmd ben
Captain Jack Sparrow.quote:
Bootcamp.quote:
Warme melk mot je drinkenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Verkankerd nog an toe ik kan niet slapen.
Zie nu pas dat amber rose dr kop er weer op zit en de mobile-friendly op is idd mobile-friendly
Of altijd binnenblijven als een ware fokker.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:43 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Goed punt, ik heb echt een schijthekel aan touchscreen. Vooral nu het winter wordt, hoe de fuck ga ik dat doen?![]()
Niet meer reageren tot ik thuis en opgewarmd ben
Woordspelletjequote:
Omdat je aan mij denktquote:Op donderdag 8 december 2011 00:45 schreef Vaseline_ het volgende:
Verkankerd nog an toe ik kan niet slapen.
Zie nu pas dat amber rose dr kop er weer op zit en de mobile-friendly op is idd mobile-friendly
Tjoooooooooooo trustenquote:
Ugh warme melk!quote:Op donderdag 8 december 2011 00:47 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Warme melk mot je drinken
Of is je matti aan het pitten
True story bro.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:49 schreef dikkedaniel het volgende:
wat praten jullie allemaal 'cool'
praten jullie in het dagelijks leven ook zo 'hip'
hippe woordjes, hippe merkjes noemen en over stoere coole dingen praten
veel fokkers willen zeker wel met jullie omgaan he?
vriendelijke groet,
dikke daniel aka 'de dikke'
Ga naar je muuuurquote:Op donderdag 8 december 2011 00:49 schreef dikkedaniel het volgende:
vriendelijke groet,
Ja, jij bent duidelijk niet hip genoeg.quote:Op donderdag 8 december 2011 00:49 schreef dikkedaniel het volgende:
vriendelijke groet,
Nee.... Geen synoniemenquote:Op donderdag 8 december 2011 00:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
WoordspelletjeSynoniemen.
[..]
Omdat je aan mij denkt
Hou die gedachte vast en klaar jezelf (en stuur pics), dan ga je wel slapen
[..]
Tjoooooooooooo trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |