Ja daar heb je gelijk in. Maar ik heb no shame om triest te doen op internet.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maybe not. Maar zo komt 't wel beetje over tok?
Jij zegt dat je sinds mei 1 keer hebt gebatst, dus veel soeps ken 't niet wezen jo.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:00 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Backstage jongen, backstage.
Omdat doorgaans een man het niet af zou slaan als hij 3 halfbloedjes zou kunnen doen tegelijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:59 schreef Jajong het volgende:
[..]
Wat doet jou denken dat ik dat überhaupt zou willen?
Ik probeer me slechts te conformeren aan de random in dit topic, ouwe.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:00 schreef Jajong het volgende:
Jouw denkpatronen gaan ons allemaal de pet te boven dude.
Wolverine, what the fuck?
Nee dat is ook wel weer waarquote:Op donderdag 8 december 2011 02:01 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja daar heb je gelijk in. Maar ik heb no shame om triest te doen op internet.
ROFL.quote:
Wel als de kans dat je daarna 12 SOA's hebt nogal aanwezig is.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:01 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Omdat doorgaans een man het niet af zou slaan als hij 3 halfbloedjes zou kunnen doen tegelijk.
Met 1 man, dat zegt niets over het aantal vrouwenquote:Op donderdag 8 december 2011 02:01 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij zegt dat je sinds mei 1 keer hebt gebatst, dus veel soeps ken 't niet wezen jo.
Wut welke?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oke, ik zie in dat die sneer @ CB eigenlijk gewoon kut is.
Ikke welquote:Op donderdag 8 december 2011 02:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Is iedereen weer nuchter of wat.
Oooooooh snap, ik ging helemaal stuk.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoezo nou 'En dWc' als laatst, alsof ik met een dweil en zeemlap jullie cum towels kom ophalen ofzo.
Legend? Ik ben dom en snap het niet, maar ik heb de afgelopen 3 pagina's dan ook maar globaal doorgelezen.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:06 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik > "Legend"
Jij > "Rachid"
Eng, ik zou wegrennen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |