Het zijn er drie. En als je beetje had opgelet had je er minstens 1tje gewetenquote:Op donderdag 8 december 2011 01:35 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik wil wel weten welke foksters jij gedaan hebt.
http://en.wikipedia.org/wiki/BTquote:Op donderdag 8 december 2011 01:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het zijn er drie. En als je beetje had opgelet had je er minstens 1tje geweten
Oh, ja ik houd me daar niet echt mee bezig of zo hoor. Ook echt niet dat ik ernaar ga zoeken.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:36 schreef Jajong het volgende:
[..]
Het zijn er drie. En als je beetje had opgelet had je er minstens 1tje geweten
die swt er ook nog bijquote:Op donderdag 8 december 2011 01:36 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Haram is alles wat Allah swt verboden heeft geloof ik
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:35 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Sorry, kan aan mij liggen... Meer mensen die deze niet snappen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarom zou je het verpesten voor mijquote:Op donderdag 8 december 2011 01:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/BT
Iets over Chocobeer z'n wasgoed die nog opgevouwen moet worden een paar topics geleden.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Sorry, kan aan mij liggen... Meer mensen die deze niet snappen?
Ik heb wel wat voor je puni.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nu chica, NU!!
Ik wilde iets doen met laten komen maar ik heb geen inspi voor een pun
Ja, wat is dat?quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iets over Chocobeer z'n wasgoed die nog opgevouwen moet worden een paar topics geleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, ja ik houd me daar niet echt mee bezig of zo hoor. Ook echt niet dat ik ernaar ga zoeken.
Die PI is wel terecht ja.quote:
Al lang gedaan. Terwijl ik Ajax kijkende was.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iets over Chocobeer z'n wasgoed die nog opgevouwen moet worden een paar topics geleden.
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, wat is dat?
[..]
Oh - hell.
Chocobeer kan trio nu wel vergeten natuurlijkMaar hij mag achteraf wel mijn kutje schoonlikken
Je legt 't er iets te dik op. Niet echt charmantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Klinkt als een naam van de Azteken. Google ik het en is het een avontuur van Abeltjequote:Op donderdag 8 december 2011 01:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mijne is gelukkig algemeen en een Nederlands woord. 'Notha level wordt dat dan
.
[..]
Jij moet 'quoquapepapetl' ofzo kennen of niet?
[..]
Ja, wat is dat?
[..]
Oh - hell.
Chocobeer kan trio nu wel vergeten natuurlijkMaar hij mag achteraf wel mijn kutje schoonlikken
Iets met soeb hana wattala ofzo geen ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
[..]
Ja, wat is dat?
[..]
Oh - hell.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt man, jouw vuiligheid
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Klinkt als een naam van de Azteken. Google ik het en is het een avontuur van Abeltje
Oef, minder dat ik geen rijbewijs heb anders zou ik wel komen (hihi) met zwaar geschut.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:38 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Nu chica, NU!!
Ik wilde iets doen met laten komen maar ik heb geen inspi voor een pun
Ik maakte net een seksuele toespeling richting jouw persoon, ga je dat gewoon negerenquote:Op donderdag 8 december 2011 01:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Klinkt als een naam van de Azteken. Google ik het en is het een avontuur van Abeltje
Mijn doel is dan ook niet om jou te charmerenquote:Op donderdag 8 december 2011 01:39 schreef Jajong het volgende:
[..]
Je legt 't er iets te dik op. Niet echt charmant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |