Thank Raptor Jesus.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:42 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Mijn doel is dan ook niet om jou te charmeren
Jawelquote:Op donderdag 8 december 2011 01:42 schreef krioro het volgende:
Godver Phanny, zit ik een keigeil verhaal voor je te typen, mag ik niet eens meedoen.
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:38 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Ja, wat is dat?
[..]
Chocobeer kan trio nu wel vergeten natuurlijkMaar hij mag achteraf wel mijn kutje schoonlikken
Ik moet boeten voor dWc zijn uitspraken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Grapjequote:Op donderdag 8 december 2011 01:43 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ik moet boeten voor dWc zijn uitspraken?
dWc Legend voor de achtergrondmuziek, goed plan.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:45 schreef Phantomesse het volgende:
Echter ben ik wel voor
Ik, Choco, JB, Vas en Krioro. En dWc
Oke, ik zie in dat die sneer @ CB eigenlijk gewoon kut is.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:47 schreef krioro het volgende:
[..]
dWc Legend voor de achtergrondmuziek, goed plan.
Fernandesorgiequote:Op donderdag 8 december 2011 01:45 schreef Phantomesse het volgende:
Echter ben ik wel voor
Ik, Choco, JB, Vas en Krioro. En dWc
Zie het nu pasquote:Op donderdag 8 december 2011 01:41 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik maakte net een seksuele toespeling richting jouw persoon, ga je dat gewoon negeren.
Die snuift coke van een sma d'r bil.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:47 schreef Jajong het volgende:
Het enige wat dit topic mist is Chriz2K en ma_jojo. Maar die zijn retired.
Nee 1 mega orgie vol Fernandes sapjes en dan spreek ik niet over FernandesŪquote:Op donderdag 8 december 2011 01:46 schreef Vaseline_ het volgende:
Ho wacht, 3 mannen 3 vrouwen. Gewoon duootjes maken
Mijn veroveringen komen nooit op de lijstjes, don't worryquote:Op donderdag 8 december 2011 01:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Zie het nu pas
Ik blijf denk ik maar van de FOK! lijstjes af
Ik zit echt keihard te lachen om mijn eigen garpje nu, zo triest.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oke, ik zie in dat die sneer @ CB eigenlijk gewoon kut is.
Wie van de twee?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die snuift coke van een sma d'r bil.
Deze manquote:Op donderdag 8 december 2011 01:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoezo nou 'En dWc' als laatst, alsof ik met een dweil en zeemlap jullie cum towels kom ophalen ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |