Deel ze!quote:Op donderdag 8 december 2011 01:49 schreef Phantomesse het volgende:
Tering ik word hier even gebombardeerd met kenkergeile plaatjes van seksende en likkende mensen op app.
Door
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:49 schreef Phantomesse het volgende:
Tering ik word hier even gebombardeerd met kenkergeile plaatjes van seksende en likkende mensen op app.
Door
Uhhuh, true story ook.quote:
Doe jij hetquote:
Seksappenquote:Op donderdag 8 december 2011 01:49 schreef Phantomesse het volgende:
Door
Slaap lekkerquote:Op donderdag 8 december 2011 01:52 schreef Vaseline_ het volgende:
Erg grappig allemaal weer maar ik ga weer een poging doen om te slapen want ik moet over 5 uur alweer op![]()
Hasta la vista babies!
Ik wil geen banquote:Op donderdag 8 december 2011 01:53 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Uhhuh, true story ook.
[..]
Doe jij hetDenk dat jij vast wel dergelijke plaatjes hebt staan daar!
Dus als we het nou bij jou doen he, lekker klein en knus op elkaar. Zal ik dan van tevoren even komen meten of dat wel gaat lukken zo?quote:
Handig zo'n phone jaquote:Op donderdag 8 december 2011 01:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja waarom heb ik jullie ping/whatsapp nog niet. Oh wacht.
Ik ga je appen zoquote:
Ik denk dat dit wel een goed idee is, handig als iemand anders ook even komt kijken en metenquote:Op donderdag 8 december 2011 01:54 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Dus als we het nou bij jou doen he, lekker klein en knus op elkaar. Zal ik dan van tevoren even komen meten of dat wel gaat lukken zo?
Beetje wel hè.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:56 schreef Jajong het volgende:
Hey LoLZ let'S HaVE SEks Guiseeeeeeeee We Are So HorNy WehEheHeheheHEhe
Ja echt alsof sommige mensen nog nooit geneukt hebben ofzoquote:
Oh, sja, sorry dat we jou niet uitgenodigd hebben.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:57 schreef Jajong het volgende:
Veel geschreeuw, weinig wol naw mean?
Mwoah, jij weet niet van de wol.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:57 schreef Jajong het volgende:
Veel geschreeuw, weinig wol naw mean?
yeahhh buddy.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:56 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Handig zo'n phone ja
[..]
Ik ga je appen zoAls mijn app normaal doet en namen weergeeft in plaats van telefoonnummers
Wat doet jou denken dat ik dat überhaupt zou willen?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:58 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Oh, sja, sorry dat we jou niet uitgenodigd hebben.
Maybe not. Maar zo komt 't wel beetje over tok?quote:
Backstage jongen, backstage.quote:Op donderdag 8 december 2011 02:00 schreef Jajong het volgende:
[..]
Maybe not. Maar zo komt 't wel beetje over tok?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |