Neen.quote:
Nog niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:28 schreef Jajong het volgende:
Okay even iets anders, wie heeft er wel eens met iemand van FOK! genakt?
Yvonne, de vuige slikslet dat ze dr is.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:28 schreef Jajong het volgende:
Jij. Waarom wil je dat weten?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:28 schreef Jajong het volgende:
Ik had ooit een Chrysler 300C verkocht in V&A, dus die gast geld overmaken enzo gaf ik 'm alleen die doosquote:Op donderdag 8 december 2011 01:28 schreef Jajong het volgende:
Mijn Fernandes, wat doe je?!quote:Op donderdag 8 december 2011 01:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had ooit een Chrysler 300C verkocht in V&A, dus die gast geld overmaken enzo gaf ik 'm alleen die doos![]()
![]()
.
Ikke niet, maar als ik iemand zou willen wiepen dan zou dat wel Vaseline_ zijn geweestquote:Op donderdag 8 december 2011 01:28 schreef Jajong het volgende:
quote:Op donderdag 8 december 2011 01:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik had ooit een Chrysler 300C verkocht in V&A, dus die gast geld overmaken enzo gaf ik 'm alleen die doos![]()
![]()
.

Jay Qweghufylupopo ben jij datquote:Op donderdag 8 december 2011 01:29 schreef krioro het volgende:
[..]
Neen.Maar mijn achternaam is soort van uniek dus die houd ik wel lekker voor me in het openbaar hier.
Weet ik veelquote:
Ik eet varken.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ikke niet, maar als ik iemand zou willen wiepen dan zou dat wel Vaseline_ zijn geweest
Mijne is gelukkig algemeen en een Nederlands woordquote:Op donderdag 8 december 2011 01:32 schreef krioro het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd naar de achternamen van de sranansma hier, misschien kennen onze families elkaar.
Jij moet 'quoquapepapetl' ofzo kennen of niet?quote:
Ik call dibs.quote:Op donderdag 8 december 2011 01:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb Phantomesse op het oog.
Oef. Wanneer kan ik komen?quote:Op donderdag 8 december 2011 01:33 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ik heb Phantomesse op het oog.
Ik snap echt niet wat haram betekent, die chicks in m'n appie roepen het te pas en te onpas ik weet het niet meerquote:
DAS IST VERBOTEN!quote:Op donderdag 8 december 2011 01:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat haram betekent, die chicks in m'n appie roepen het te pas en te onpas ik weet het niet meer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haram is alles wat Allah swt verboden heeft geloof ikquote:Op donderdag 8 december 2011 01:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat haram betekent, die chicks in m'n appie roepen het te pas en te onpas ik weet het niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |