SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:![]()
Ik dacht altijd dat dat ook gewoon "kuiken" heette!quote:
Schattig!quote:
Of eendjequote:Op dinsdag 6 december 2011 20:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat ook gewoon "kuiken" heette!
Hehe ja het zou je maar gebeuren joh, je schrikt je dood!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:51 schreef AQuila360 het volgende:
Spank zag je mijn link met dat vuurwerk?
das alleen bij kipjesquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat ook gewoon "kuiken" heette!
Ik blijf het een gekke naam vinden, een pul is in principe groot, een halve liter minstens, en dan is een pulletje toch gek. Pul = groot, pulletje = normaal...? Noem het dan gewoon een glasquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
eigenlijk zijn wc-eend zijn kids dus ook pulletjes!
Ik blijf het ook gek vinden. Een kuuken is wel van een kip maar een eendje is van een eend.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik blijf het een gekke naam vinden, een pul is in principe groot, een halve liter minstens, en dan is een pulletje toch gek. Pul = groot, pulletje = normaal...? Noem het dan gewoon een glas
Jaaaaaa die moet je als goede nerd minstens een keer gezien hebben!quote:
http://www.google.nl/sear(...)veTrvnF4-g-Ab22Lz0DQquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
pulletjes![]()
http://www.google.nl/sear(...)4df&biw=1280&bih=600
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)veTrvnF4-g-Ab22Lz0DQ
BAM MEER RESULTS!!!
Nathan Fillionquote:
Ik heb ook nog een kilo of 2 liggenquote:
quote:
quote:
ik laat hem nu even zo staan zodat de lol er straks beetje vanaf is, dan maar alle meuk erin :pquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:25 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]Dat gaat nog leuk worden met optuigen.
Goed planquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik laat hem nu even zo staan zodat de lol er straks beetje vanaf is, dan maar alle meuk erin :p
O ja de eerste kerst met een kat... goede reminder. Kans op kerstboom neerzetten--;quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik laat hem nu even zo staan zodat de lol er straks beetje vanaf is, dan maar alle meuk erin :p
haha good luck gamebabequote:Op dinsdag 6 december 2011 22:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
O ja de eerste kerst met een kat... goede reminder. Kans op kerstboom neerzetten--;
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zeg zitten jullie te klagen dat fruit geen foto's op facebook heeft? Ik moet er zelf ook aan geloven, ik wordt niet meer uitgenodigd voor feestjes omdat alles via facebook gaat. Dus moet denk ik toch maar eens een profiel gaan aanmaken.
Zeg zitten jullie te klagen dat fruit geen foto's op facebook heeft? Ik moet er zelf ook aan geloven, ik wordt niet meer uitgenodigd voor feestjes omdat alles via facebook gaat. Dus moet denk ik toch maar eens een profiel gaan aanmaken.
Zijn al wat updates verder, maar werkt hier tegenwoordig zonder problemen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:17 schreef GameBabe het volgende:
Facebook is toch alweer voorbij sinds die ene update waarin ze het verpest hebben...
Zelfde probleem hier, al doe ik vrij weinig met Facebookquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik te veel somsquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier, al doe ik vrij weinig met Facebook
Ik post af en toe ietsquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Wil je mijn Facebook vriendje zijn? Kan ik je poken
Je was er toch al voordat ze weg ging laatst?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:31 schreef wc-eend het volgende:
Als Lotje vriendjes wil worden dan weet ik misschien ook wie het is
Hebben wij elkaar nooit gezien dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:31 schreef wc-eend het volgende:
Als Lotje vriendjes wil worden dan weet ik misschien ook wie het is
Ohw.. damn gast.. You missed her!?!quote:
nnquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:23 schreef Solique het volgende:
Maar eens vroeg mijn bed in, morgenochtend gelijk 2 meetings![]()
quote:
Sharquote:Op woensdag 7 december 2011 09:17 schreef Sharana_LV het volgende:
goejesmorgen allemaaaal!!!
zaagmans tijd
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar![]()
Je gaat de kerstboom nu al snoeien
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
alhoewel, ik ben net 10 minuten wakker en kat zit nu al in de kerstboomdit gaat hem niet worden denk ik
Ach, is alleen de eerste tijd omdat het nieuw is. Je moet alleen opletten dat je plastic ballen neemt, anders kun je blijven vegen... Mijn katten blijven van de boom zelf af, maar zwiepen wel met hun staart een bal eruit of ze lopen tegen een tak aan ofzo...quote:Op woensdag 7 december 2011 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
alhoewel, ik ben net 10 minuten wakker en kat zit nu al in de kerstboomdit gaat hem niet worden denk ik
jaaa de onderste balllen zullen wel sneuvelenquote:Op woensdag 7 december 2011 09:46 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, is alleen de eerste tijd omdat het nieuw is. Je moet alleen opletten dat je plastic ballen neemt, anders kun je blijven vegen... Mijn katten blijven van de boom zelf af, maar zwiepen wel met hun staart een bal eruit of ze lopen tegen een tak aan ofzo...
Geef de katten maar een krabpaal voor kerst.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jaaa de onderste balllen zullen wel sneuvelenmaar hoop dat ze er nit meer in gaan klimmen!!
die ben ik dus nu aan het uitzoeken online, vandaag even bestellenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Geef de katten maar een krabpaal voor kerst.
Ik las niet je gedachtenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die ben ik dus nu aan het uitzoeken online, vandaag even bestellen
Stel slopers.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:18 schreef Sharana_LV het volgende:
die ze nu hebben ligt half uit elkaar, plus als er een op zit kan de ander niet, dus ik wil een grote nemen, ites van 2 meter hoog zodat ze lekker kunnen klauteren
Zou ook beetje naar je eigen interieur qua kleur kijken.quote:
ja ze zijn allemaal beigequote:Op woensdag 7 december 2011 11:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou ook beetje naar je eigen interieur qua kleur kijken. Vind zelf die Atlas en Argos wel nice.
die prijs poitquote:Op woensdag 7 december 2011 11:25 schreef Poit het volgende:
http://www.krabpaal.nl/krabpaal/krabpaal-castello.html
Deze.. Gewoon deze..
Zou ook de beoordelingen lezen, wel handig wat anderen er van vinden en de bevindingen zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja ze zijn allemaal beigedat heb ik nu ook bij beide krabpalen, maar eentje is echt mini en die ander moet dus weg, ze spelen er wel elke dag op
in die holletjes/hokjes zitten ze zelf nooit in, ik wil het liefst dat als ze er op willen slapen dat ze er allebei op kunnen dus toen bleef dit over
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 11:35 schreef Sharana_LV het volgende:
nu mee bezig solique![]()
ik koop al geen games poitjeeerst zh rekening enzo
ik vind max 100 eu wel mooi bedrag voor krabpaal
als bom niet, neequote:Op woensdag 7 december 2011 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn kerstbom gaat t niet lang volhouden denk ik
Zo'n krabpaal is leuk, alleen liggen katten er vrijwel nooit opquote:Op woensdag 7 december 2011 11:25 schreef Poit het volgende:
http://www.krabpaal.nl/krabpaal/krabpaal-castello.html
Deze.. Gewoon deze..
die van mij spelen er zoveel op! slapen doen ze wel op kussentje inderdaad, maar soms ook op de krabpaal... alleen kan er nu maar 1 tegelijk op,quote:Op woensdag 7 december 2011 12:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n krabpaal is leuk, alleen liggen katten er vrijwel nooit op
Die van ons verkiezen de bank, de vensterbank of de zitzak
Zou mogelijk moeten wezenquote:Op woensdag 7 december 2011 12:29 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil met een maat van me DC Universe Online gaan spelen op PS3 maar kan er maar bar weinig info over vinden eigenlijk
Die van ons proberen hem alleen in twee stukken te trekken, wanneer ze hun nagels aan het scherpen zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die van mij spelen er zoveel op! slapen doen ze wel op kussentje inderdaad, maar soms ook op de krabpaal... alleen kan er nu maar 1 tegelijk op,
Kan gewoon?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:29 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil met een maat van me DC Universe Online gaan spelen op PS3 maar kan er maar bar weinig info over vinden eigenlijk
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Spanky komt met die picca's jongesn!
[ afbeelding ]
quote:
Nou, dan ga ik maar staanquote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
yeps same here, had oo kal door dat het alleen steeds gebeurde met die ad!quote:Op woensdag 7 december 2011 13:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Advertentie blokkeert topic pagina's
Ben dus niet alleen
Hier maakt het niet uit welke ad er staat, maar het begint wel irri te wordenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yeps same here, had oo kal door dat het alleen steeds gebeurde met die ad!
Soms hier ook last van, wel irritant.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Advertentie blokkeert topic pagina's
Ben dus niet alleen
Toch niet zo lekker als die van mijquote:
Sorry.. Vraag maar aan GameBabequote:
Dat is met elke cabaretier wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga helemaal stuk om hans teeuwenveel wat hij maakt is geen reet aan maar sommige stukjes
Die nieuwe show was echt waardeloos imo.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga helemaal stuk om hans teeuwenveel wat hij maakt is geen reet aan maar sommige stukjes
ja verschrikkelijkquote:Op woensdag 7 december 2011 15:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die nieuwe show was echt waardeloos imo.
Niet gezienquote:Op woensdag 7 december 2011 15:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die nieuwe show was echt waardeloos imo.
Gratz!!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo weer een certificaat voor op mijn CV erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Congratzquote:Op woensdag 7 december 2011 16:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
quote:Op woensdag 7 december 2011 16:21 schreef Rossdale het volgende:
Te makkelijk maar...
Je happy end-diploma?Ik vind het niet erg dat je een happy end grapje maakt maar wel dat je de aanname maakt dat ik als fysio veel doe masserenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Altijdquote:
GRATZquote:Op woensdag 7 december 2011 16:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ja, gadverdamme wat lekker!!quote:
En 3 sterrenquote:
quote:
Nice, jonguh.quote:
Ik wist dat 1 van de heren hier die grap zou gaan maken.quote:
Dat zou te erg wezen.quote:
Ik zat er ook op te wachtenquote:Op woensdag 7 december 2011 20:25 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik wist dat 1 van de heren hier die grap zou gaan maken.
Huh?!quote:Op woensdag 7 december 2011 20:38 schreef AQuila360 het volgende:
Nick haal Gunship Zombie ook ff jong!
Ja geen tepelsquote:Op woensdag 7 december 2011 21:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jongens, ik dacht dat er een nieuwe policy op fok was?
Ajax verliest?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:50 schreef Misan het volgende:
Hier ook nog voetbalemoties of zijn jullie niet barbaars?
Facebook ontploft, ik /care en ga aan m'n scriptiequote:Op woensdag 7 december 2011 21:50 schreef Misan het volgende:
Hier ook nog voetbalemoties of zijn jullie niet barbaars?
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Ajax verliest?Morgen chago collega's
idd en trollen op twitter is hilarischquote:Op woensdag 7 december 2011 21:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Facebook ontploft, ik /care en ga aan m'n scriptie
Jammer voor het Nederlands voetbal als ze niet door gaan, maar voor de rest boeit het mij nietquote:Op woensdag 7 december 2011 21:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Ajax verliest?Morgen chago collega's
Je hebt op marktplaats een ding waar je een ding hebt van 2.5 meter voor best weinig geld. Als je nog niet bewteld heb kun je even pm en, dan kan ik opzoeken in mijn email wat het wasquote:Op woensdag 7 december 2011 11:18 schreef Sharana_LV het volgende:
die ze nu hebben ligt half uit elkaar, plus als er een op zit kan de ander niet, dus ik wil een grote nemen, ites van 2 meter hoog zodat ze lekker kunnen klauteren
Nomnomnom was het!quote:
oh show maar graagquote:Op woensdag 7 december 2011 21:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je hebt op marktplaats een ding waar je een ding hebt van 2.5 meter voor best weinig geld. Als je nog niet bewteld heb kun je even pm en, dan kan ik opzoeken in mijn email wat het was
Jongûh nieuwe dashboard is gewoon tof!quote:
Niet mooi? Heb de xbox al 1.5 week niet aangehadquote:
Vind m ook wel tof, en werkt goed. Even wennen met het navigeren.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jongûh nieuwe dashboard is gewoon tof!
Huh?! Ook Xbox userquote:Op woensdag 7 december 2011 22:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Vind m ook wel tof, en werkt goed. Even wennen met het navigeren.
Heb alle consolesquote:Op woensdag 7 december 2011 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Huh?! Ook Xbox user?! Paas eens een keer je GT
Hèhè! Ik heb je volgens mij al een keer bij iemand in de lijst zien staanquote:Op woensdag 7 december 2011 22:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb alle consoles
X360 ID: SoliqueNL
Wii heb ik eigenlijk zelf niet, is van mijn zusje.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hèhè! Ik heb je volgens mij al een keer bij iemand in de lijst zien staan. Ja de Wii heb ik verkocht, want had de nieuwe mario al uit
. Heb dus 5 dagen een Wii gehad
Zal je ff adden binnenkort
Nja PS3 gebruik ik nooit, heb er niks mee. Wel toen op PSN FF7 en FF9 gekocht, en Uncharted 2 en MGS4 nog in de seal, Heavy Rain LCE alleen maar uit de verpakking, om te kijken hoe het eruit zag.maar vind dat PSN zo bagger werken.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Wii heb ik eigenlijk zelf niet, is van mijn zusje.
X360, PS3 en PC zijn wel van mij.
Geen problemen met PSN hier, game overzicht zou beter kunnen maar ach.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja PS3 gebruik ik nooit, heb er niks mee. Wel toen op PSN FF7 en FF9 gekocht, en Uncharted 2 en MGS4 nog in de seal, Heavy Rain LCE alleen maar uit de verpakking, om te kijken hoe het eruit zag.maar vind dat PSN zo bagger werken.
Zit woensel ook in de film ?! Nja wil er eigenlijk ook wel heen, en dan heb ik het over de filmquote:Op woensdag 7 december 2011 23:56 schreef Poit het volgende:
New kids was Awesome. Ik vond hem leuker dan de eerste! Oh, en Fruit! Woensel Bitch!
Het is natuurlijk meer van het zelfde, niets bijzonders, geen verhaal en zulks maar met een paar biertjes en een paar maten is het goed vertoeven! Heb het goed naar m'n zin gehadquote:Op donderdag 8 december 2011 00:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zit woensel ook in de film ?! Nja wil er eigenlijk ook wel heen, en dan heb ik het over de film
Haha ja, maar ik wacht nog wel ff, voorlopig zit de zaal toch nog vol met van die kneusjesquote:Op donderdag 8 december 2011 00:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Het is natuurlijk meer van het zelfde, niets bijzonders, geen verhaal en zulks maar met een paar biertjes en een paar maten is het goed vertoeven! Heb het goed naar m'n zin gehad
Het was in Rotterdam echt enorm rustig. Denk dat ik 50 man waren ofzo?quote:Op donderdag 8 december 2011 00:39 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik wacht nog wel ff, voorlopig zit de zaal toch nog vol met van die kneusjes
Ja maar hier in Brabant zal dat voorlopig wel anders zijnquote:Op donderdag 8 december 2011 00:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Het was in Rotterdam echt enorm rustig. Denk dat ik 50 man waren ofzo?
Ik had iets bij deze mevrouw gekocht, de helft van dit ding, maar die zie ik er nu niet bij staan. Misschien kun je haar erover mailen of die nog gaat komen. Als je op luxe krabpaal zoekt dan zijn er wel veel, van de rest heb ik geen idee wat de kwaliteit is...quote:
quote:
Kuuuk! Hoe is het met u?quote:
Joah goed hoor, rustig wel.quote:
best, beetje moe / luiquote:
Thanks GB!quote:Op donderdag 8 december 2011 07:53 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik had iets bij deze mevrouw gekocht, de helft van dit ding, maar die zie ik er nu niet bij staan. Misschien kun je haar erover mailen of die nog gaat komen. Als je op luxe krabpaal zoekt dan zijn er wel veel, van de rest heb ik geen idee wat de kwaliteit is...
http://link.marktplaats.nl/507341131
Dit dusquote:Op woensdag 7 december 2011 21:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Facebook ontploft, ik /care en ga aan m'n scriptie
quote:
ach so, ik zie het..quote:
Ja, blijft belachelijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 09:44 schreef Poit het volgende:
[..]
ach so, ik zie het..
Ondanks dat het me geen reet scheelt of ajax wint of verliest blijf ik het belachelijk vinden dat op dergelijke wedstrijden alleen gerekend wordt op scheidsrechters..
Lotjequote:
quote:
Hey snoesje, hoe is het met je? En hoe is het met je inloop kast?quote:
Alsof het leeft inderdaadquote:Op donderdag 8 december 2011 10:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Hoe is het met je inloopkast......
Vrouwen
Jij geen man-cave dan?quote:Op donderdag 8 december 2011 10:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Vrouwen
Ja, vorige week werd er een stuk van de inloopkast gemaakt daarom vraag ik het!quote:Op donderdag 8 december 2011 10:33 schreef SuperFruitig het volgende:
Vrouwen
Kruipruimtequote:
quote:
Oud filmpje met nieuwe titelquote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 10:47 schreef Solique het volgende:
Ben ik de enige die begrijpt dat dit voor vrouwen wel van belang is
* Solique maakt zich maar snel uit de voeten
Neuh, heb ook een inloopkast gemaakt voor het vrouwtje. Dolblij met een ruimte van 7m2 zonder ramen, een forse Pax kast met schuifdeuren en schoenenrekken, ladekasten met prularia en een mans hoge spiegel.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:47 schreef Solique het volgende:
Stiekem best wel ja. Fucking slecht geslapenquote:Op donderdag 8 december 2011 10:46 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zeg Poit heb je een slechte dag?
heel mijn huis is een inloopkast annex game walhallaquote:Op donderdag 8 december 2011 10:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
Neuh, heb ook een inloopkast gemaakt voor het vrouwtje. Dolblij met een ruimte van 7m2 zonder ramen, een forse Pax kast met schuifdeuren en schoenenrekken, ladekasten met prularia en een mans hoge spiegel.
---------------------------------------------------------------------------------------- +
Resultaat: mancave met interwebz, games en studieruimte. #winning
quote:Op donderdag 8 december 2011 10:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
Neuh, heb ook een inloopkast gemaakt voor het vrouwtje. Dolblij met een ruimte van 7m2 zonder ramen, een forse Pax kast met schuifdeuren en schoenenrekken, ladekasten met prularia en een mans hoge spiegel.
---------------------------------------------------------------------------------------- +
Vorige week ging niet door maar het staat nu voor aanstaande dinsdagquote:Op donderdag 8 december 2011 10:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hey snoesje, hoe is het met je? En hoe is het met je inloop kast?(JALOERS!!!!!)
quote:Op donderdag 8 december 2011 10:47 schreef Solique het volgende:
aaah lieeeef!quote:Op donderdag 8 december 2011 10:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
Kun je zien hoe makkelijk je een vrouw blij kunt makenquote:Op donderdag 8 december 2011 10:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
quote:
quote:
Kijk, perfect opgelost voor beiden.quote:Op donderdag 8 december 2011 10:54 schreef Reintji het volgende:
[..]
quote:
Aha! Dus jij host een midwinter GAM SC meet incluus groteske hoeveelheden gerstennat, bittere ballen en vlammende vlammetjes?quote:Op donderdag 8 december 2011 11:09 schreef Poit het volgende:
[..]
heel mijn huis is een inloopkast annex game walhalla
Jahoor, wil ik best doenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:38 schreef Reintji het volgende:
[..]
Aha! Dus jij host een midwinter GAM SC meet incluus groteske hoeveelheden gerstennat, bittere ballen en vlammende vlammetjes?
Ah is toch gezellig met zn alle in een knusse inloopkast!quote:Op donderdag 8 december 2011 11:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Jahoor, wil ik best doenAl heb ik geen frituur en dat wil ik zo houden ook. Daarnaast is mijn woning ook het formaat van een inloopkast dus als er net zoveel animo voor die meat (haha) is als de laatste meet dan wordt het errug krapjens..
Oh, en Ross, ik kwam laatst je briefje nog tegen waarin je aangaf last te hebben van muggen of iets?
Dat zekerquote:Op donderdag 8 december 2011 11:59 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah is toch gezellig met zn alle in een knusse inloopkast!
Gaat bij mij niet werkenquote:Op donderdag 8 december 2011 11:59 schreef Sharana_LV het volgende:
gewoon iedereen in huis proppen, kan best!
Waarom niet?quote:
Huur 1 kamer waar het met 3 mensen al vol zit. Rest van huis is van mijn oudersquote:
Gewoon een kwestie van harder proppen!quote:Op donderdag 8 december 2011 12:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Huur 1 kamer waar het met 3 mensen al vol zit. Rest van huis is van mijn ouders
Wacht nog op aanbod voor huur (kan ik nog wel wat jaren wachten) of koop (geld is dan wel belangrijk)
Waarom zie ik dat niet als geslaagd voor me.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Gewoon een kwestie van harder proppen!
Nou shar neemt al bijna geen ruimte in en gamebabe ook niet. Als we snel zijn dan past Kuuk er ook nog met gemak bijquote:Op donderdag 8 december 2011 12:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Huur 1 kamer waar het met 3 mensen al vol zit. Rest van huis is van mijn ouders
Wacht nog op aanbod voor huur (kan ik nog wel wat jaren wachten) of koop (geld is dan wel belangrijk)
Dat zijn dan alleen de dames, mag ook hoorquote:Op donderdag 8 december 2011 12:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Nou shar neemt al bijna geen ruimte in en gamebabe ook niet. Als we snel zijn dan past Kuuk er ook nog met gemak bij
Water?? Water?? BIERRRRRquote:Op donderdag 8 december 2011 12:24 schreef wc-eend het volgende:
Er komt bij mij nog wel een house warming sc meet maar alleen zodra ik er water heb...
oh dankjewel schattiequote:Op donderdag 8 december 2011 12:15 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Shar, jou foto![]()
![]()
![]()
Zo pretty!! En een hele mooie jurk! (of top maar ik ga er even vanuit dat het een jurkje is)
Hmm die heb ik net ook gezienquote:
komt uit het shjn topicquote:Op donderdag 8 december 2011 13:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm die heb ik net ook gezien
Ja graag!! Was dat de jurk die je met de bruiloft aanhad?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:39 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh dankjewel schattie
heb nog wel een foto ergens met de hele jurk als je em wilt zien
Yesquote:Op donderdag 8 december 2011 13:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ja graag!! Was dat de jurk die je met de bruiloft aanhad?
Is deze wel toepasselijk voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
quote:Op donderdag 8 december 2011 13:58 schreef Solique het volgende:
[..]
Is deze wel toepasselijk voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
alleen praten we daar nog steeds over drank tieten boeren scheten laten etc als mannen bij zijn![]()
Geen idee, kom niet in het topic.quote:Op donderdag 8 december 2011 14:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
alleen praten we daar nog steeds over drank tieten boeren scheten laten etc als mannen bij zijn
Katten zijn de leukste beesten om te irriterenquote:Op donderdag 8 december 2011 15:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heerlijk wat voor stomme dingen je met katten kunt doen
quote:
quote:
Ja die ken ik, maar de video die ik daarna tegen kwam :quote:
Dit dus! ook klaar met werken en ook de kroeg inquote:Op donderdag 8 december 2011 16:38 schreef Solique het volgende:
Klaar met werken, tijd om de kroeg in te gaan.![]()
Mooi spul!quote:Op donderdag 8 december 2011 17:01 schreef wc-eend het volgende:
Het meisje dat ik leuk vind blijkt net een week vrijgezel te zijnover paar weekjes maar eens kijken of ze interesse heeft in een drankje...
profiteer er van zolang het kanquote:Op donderdag 8 december 2011 17:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mooi spul!
Maar pas wel op, mensen die net uit een lange relatie komen hebben de neiging om een paar weken/maanden te gaan sletten...! (al hoeft dat niet volledig negatief te zijn natuurlijk)
FOTO!quote:Op donderdag 8 december 2011 17:01 schreef wc-eend het volgende:
Het meisje dat ik leuk vind blijkt net een week vrijgezel te zijnover paar weekjes maar eens kijken of ze interesse heeft in een drankje...
Het was niet haar keus om vrijgezel te worden, dusquote:Op donderdag 8 december 2011 17:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mooi spul!
Maar pas wel op, mensen die net uit een lange relatie komen hebben de neiging om een paar weken/maanden te gaan sletten...! (al hoeft dat niet volledig negatief te zijn natuurlijk)
Maar is er een klik??quote:Op donderdag 8 december 2011 17:42 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Het was niet haar keus om vrijgezel te worden, dusIk geef het ff tijd
wtfquote:Op donderdag 8 december 2011 16:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja die ken ik, maar de video die ik daarna tegen kwam :
Nee niet van de BHV en geen idee of er een klik is, ze werkt op een andere afdeling waar ik eigenlijk nooit kom... Af en toe hebben we wel een praatje maar das meer als ik haar gewoon tegenkom in de wandelgang...quote:Op donderdag 8 december 2011 17:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar is er een klik??
Is het trouwens dat meisje van de BHV?
Aaah, nice, een collegaquote:Op donderdag 8 december 2011 18:03 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee niet van de BHV en geen idee of er een klik is, ze werkt op een andere afdeling waar ik eigenlijk nooit kom... Af en toe hebben we wel een praatje maar das meer als ik haar gewoon tegenkom in de wandelgang...
Het is er kortom eentje met jetsers die in je geheugen gegrift blijven! Nicequote:Op donderdag 8 december 2011 18:03 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nee niet van de BHV en geen idee of er een klik is, ze werkt op een andere afdeling waar ik eigenlijk nooit kom... Af en toe hebben we wel een praatje maar das meer als ik haar gewoon tegenkom in de wandelgang...
quote:Op donderdag 8 december 2011 18:08 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het is er kortom eentje met jetsers die in je geheugen gegrift blijven! Nice
Aparte omschrijving, maar je hebt dus een nieuwe prooi uitgezochtquote:Op donderdag 8 december 2011 18:12 schreef wc-eend het volgende:
Ze is zo'n spookmeisje... zo iemand die weinig opvalt maar altijd in gedachten blijft hangen
Ja ik kan het niet omschrijvenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:12 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Aparte omschrijving, maar je hebt dus een nieuwe prooi uitgezocht
Ik snap wel wat je bedoelt, ben je gewoon een beetje aan het pestenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet omschrijven
Zo'n meisje dat niet luidruchtig of bijzonder aanwezig is, maar als je haar wat vaker ziet blijft ze door je gedachten spoken
Ik ben hier zo slecht in
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:19 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt, ben je gewoon een beetje aan het pesten
Hahaha nee je bent al de 3e vandaag die het vraagt.quote:
Op iemand verliefd zijn is ook lastig, al die onzekerheid en verlies van controle over jezelf, helemaal niet mijn dingquote:Op donderdag 8 december 2011 20:14 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Ja ik kan het niet omschrijven
Zo'n meisje dat niet luidruchtig of bijzonder aanwezig is, maar als je haar wat vaker ziet blijft ze door je gedachten spoken
Ik ben hier zo slecht in
daarkomtzedaarkomtZEDAARKOMTZE OHNEEIKPOEPINM'NBROEK!!!quote:Op donderdag 8 december 2011 20:32 schreef GameBabe het volgende:
Pff voor de vierde dag deze week laat thuis
[..]
Op iemand verliefd zijn is ook lastig, al die onzekerheid en verlies van controle over jezelf, helemaal niet mijn ding
pff ik ben extreem slecht in verliefd zijnquote:Op donderdag 8 december 2011 20:32 schreef GameBabe het volgende:
Pff voor de vierde dag deze week laat thuis
[..]
Op iemand verliefd zijn is ook lastig, al die onzekerheid en verlies van controle over jezelf, helemaal niet mijn ding
quote:
Ik ben al zo fucking lang niet meer verliefd geweest dat ik het me maar lastig kan heugen..quote:
Je bent toch verliefd op Shar?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ben al zo fucking lang niet meer verliefd geweest dat ik het me maar lastig kan heugen..
Nou... tjah... uhm..quote:
Jaaaa, tuurlijk! Da's waar! Maar stiekem hou ik enorm veel van d'r. Daarom zijn we verloofdquote:
Maar dat is toch niet erg? Ik zou het heel leuk vinden als een man mij zo leuk vind dat hij er dit soort gedrag van gaat vertonenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:47 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nou... tjah... uhm..
Ik klap dicht.. of ga raar stotteren en kom niet meer uit me woorden... daarnaast gepaard met nog meer onzekerheid...
Nee... niet echt...
Je hoeft niet onzeker te zijn, je bent een hardstikke leuke en gezellige jongenquote:Op donderdag 8 december 2011 20:47 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Nou... tjah... uhm..
Ik klap dicht.. of ga raar stotteren en kom niet meer uit me woorden... daarnaast gepaard met nog meer onzekerheid...
Nee... niet echt...
quote:Op donderdag 8 december 2011 20:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Jaaaa, tuurlijk! Da's waar! Maar stiekem hou ik enorm veel van d'r. Daarom zijn we verloofd
jaaa ditquote:Op donderdag 8 december 2011 20:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet erg? Ik zou het heel leuk vinden als een man mij zo leuk vind dat hij er dit soort gedrag van gaat vertonen![]()
Zou er zelf een beetje verlegen van worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |