Nou, dan ga ik maar staanquote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Spanky komt met die picca's jongesn!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Spanky komt met die picca's jongesn!
[ afbeelding ]
yeps same here, had oo kal door dat het alleen steeds gebeurde met die ad!quote:Op woensdag 7 december 2011 13:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Advertentie blokkeert topic pagina's
Ben dus niet alleen
Hier maakt het niet uit welke ad er staat, maar het begint wel irri te wordenquote:Op woensdag 7 december 2011 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
yeps same here, had oo kal door dat het alleen steeds gebeurde met die ad!
Soms hier ook last van, wel irritant.quote:Op woensdag 7 december 2011 13:56 schreef Nick-GizMo het volgende:
Advertentie blokkeert topic pagina's
Ben dus niet alleen
Toch niet zo lekker als die van mijquote:
Sorry.. Vraag maar aan GameBabequote:
Dat is met elke cabaretier wel.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga helemaal stuk om hans teeuwenveel wat hij maakt is geen reet aan maar sommige stukjes
Die nieuwe show was echt waardeloos imo.quote:Op woensdag 7 december 2011 14:57 schreef Sharana_LV het volgende:
ik ga helemaal stuk om hans teeuwenveel wat hij maakt is geen reet aan maar sommige stukjes
ja verschrikkelijkquote:Op woensdag 7 december 2011 15:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die nieuwe show was echt waardeloos imo.
Niet gezienquote:Op woensdag 7 december 2011 15:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Die nieuwe show was echt waardeloos imo.
Gratz!!quote:Op woensdag 7 december 2011 16:17 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zo weer een certificaat voor op mijn CV erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |