quote:
Sharquote:Op woensdag 7 december 2011 09:17 schreef Sharana_LV het volgende:
goejesmorgen allemaaaal!!!
zaagmans tijd
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar![]()
Je gaat de kerstboom nu al snoeien
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
alhoewel, ik ben net 10 minuten wakker en kat zit nu al in de kerstboomdit gaat hem niet worden denk ik
Ach, is alleen de eerste tijd omdat het nieuw is. Je moet alleen opletten dat je plastic ballen neemt, anders kun je blijven vegen... Mijn katten blijven van de boom zelf af, maar zwiepen wel met hun staart een bal eruit of ze lopen tegen een tak aan ofzo...quote:Op woensdag 7 december 2011 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
alhoewel, ik ben net 10 minuten wakker en kat zit nu al in de kerstboomdit gaat hem niet worden denk ik
jaaa de onderste balllen zullen wel sneuvelenquote:Op woensdag 7 december 2011 09:46 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, is alleen de eerste tijd omdat het nieuw is. Je moet alleen opletten dat je plastic ballen neemt, anders kun je blijven vegen... Mijn katten blijven van de boom zelf af, maar zwiepen wel met hun staart een bal eruit of ze lopen tegen een tak aan ofzo...
Geef de katten maar een krabpaal voor kerst.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jaaa de onderste balllen zullen wel sneuvelenmaar hoop dat ze er nit meer in gaan klimmen!!
die ben ik dus nu aan het uitzoeken online, vandaag even bestellenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Geef de katten maar een krabpaal voor kerst.
Ik las niet je gedachtenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die ben ik dus nu aan het uitzoeken online, vandaag even bestellen
Stel slopers.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:18 schreef Sharana_LV het volgende:
die ze nu hebben ligt half uit elkaar, plus als er een op zit kan de ander niet, dus ik wil een grote nemen, ites van 2 meter hoog zodat ze lekker kunnen klauteren
Zou ook beetje naar je eigen interieur qua kleur kijken.quote:
ja ze zijn allemaal beigequote:Op woensdag 7 december 2011 11:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou ook beetje naar je eigen interieur qua kleur kijken. Vind zelf die Atlas en Argos wel nice.
die prijs poitquote:Op woensdag 7 december 2011 11:25 schreef Poit het volgende:
http://www.krabpaal.nl/krabpaal/krabpaal-castello.html
Deze.. Gewoon deze..
Zou ook de beoordelingen lezen, wel handig wat anderen er van vinden en de bevindingen zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja ze zijn allemaal beigedat heb ik nu ook bij beide krabpalen, maar eentje is echt mini en die ander moet dus weg, ze spelen er wel elke dag op
in die holletjes/hokjes zitten ze zelf nooit in, ik wil het liefst dat als ze er op willen slapen dat ze er allebei op kunnen dus toen bleef dit over
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 11:35 schreef Sharana_LV het volgende:
nu mee bezig solique![]()
ik koop al geen games poitjeeerst zh rekening enzo
ik vind max 100 eu wel mooi bedrag voor krabpaal
als bom niet, neequote:Op woensdag 7 december 2011 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn kerstbom gaat t niet lang volhouden denk ik
Zo'n krabpaal is leuk, alleen liggen katten er vrijwel nooit opquote:Op woensdag 7 december 2011 11:25 schreef Poit het volgende:
http://www.krabpaal.nl/krabpaal/krabpaal-castello.html
Deze.. Gewoon deze..
die van mij spelen er zoveel op! slapen doen ze wel op kussentje inderdaad, maar soms ook op de krabpaal... alleen kan er nu maar 1 tegelijk op,quote:Op woensdag 7 december 2011 12:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n krabpaal is leuk, alleen liggen katten er vrijwel nooit op
Die van ons verkiezen de bank, de vensterbank of de zitzak
Zou mogelijk moeten wezenquote:Op woensdag 7 december 2011 12:29 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil met een maat van me DC Universe Online gaan spelen op PS3 maar kan er maar bar weinig info over vinden eigenlijk
Die van ons proberen hem alleen in twee stukken te trekken, wanneer ze hun nagels aan het scherpen zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die van mij spelen er zoveel op! slapen doen ze wel op kussentje inderdaad, maar soms ook op de krabpaal... alleen kan er nu maar 1 tegelijk op,
Kan gewoon?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:29 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil met een maat van me DC Universe Online gaan spelen op PS3 maar kan er maar bar weinig info over vinden eigenlijk
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Spanky komt met die picca's jongesn!
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |