SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Twee klompjes en drie hevige shakes voor de mannen!
De OP is hier te vinden....
- Kuuks dr kind is van Rossdale
- Sharana en Poit daten zijn keiverloofd.
- Lot en Fruit sexen terwijl ze broer en zus zijn
- Eend en Solique moeten nog uit de kast komen met hun relatie
- Gamebabe dr vent is maanden weg dus die gaat vreemd met Nick-Gizmo, maar Nick-Gizmo is tegen vreemd gaan en dus verleidt Gamebabe Lot want dat valt niet onder vreemdgaan!
- Fallen en Tain zijn de drielingbroers van Poit die wraak gaan nemen op Sharana omdat zij hun afgewezen heeft
- SpankmasterC was begraven maar komt over 2 seizoenen opeens weer terug!
- Koei is de huishoudster van Badboynova maar meneer kan zijn handjes niet van haar afhouden, maar ze weten niet dat Koei ook de moeder van BBN is!
- Mday is miljonair maar weet nog niet dat hij opgelicht gaat worden door de TheeLeutClub
- Pets is de acteur die verwaand is en alleen nog maar blauwe m&ms wilt
- Disjfa ligt al een jaar op de bank te snurken en mag niet wakker worden want dan vergaat de wereld
- Lotje en Sharana zijn zusjes
- BBN is ook nog eens de excuus-allochtoon
- Social Disorder moet opgenomen wegens overdosis borsthoeveelheid thuis
- Pheno komt vanuit Japan terug naar Nederland om vrienden van de soap op te zoeken, MAAR ZIJN VLIEGTUIG STORT NEER! ... Waar zou Pheno zijn? Zijn lichaam is nog niet gevonden!
- AQ heeft een kleine rol in de soap want hij is bezig de hele dag filmpjes te kijken/rukken
- Nebo heeft zijn baan opgezegd omdat hij denkt dat hij kans maakt bij dat meisje wat heel lang met haar tetten in de op heeft gestaan en haar in vegas ten huwelijk gaat vragen
- Gamer_V is de prive detective die ingehuurd is door De_Kok om de vreemdgaan praktijken van GameBabe op papier te zetten
Het officiele GAM SC anthem:
Mascotte van de GAM SC:![]()
Ik dacht altijd dat dat ook gewoon "kuiken" heette!quote:
Schattig!quote:
Of eendjequote:Op dinsdag 6 december 2011 20:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat ook gewoon "kuiken" heette!
Hehe ja het zou je maar gebeuren joh, je schrikt je dood!quote:Op dinsdag 6 december 2011 20:51 schreef AQuila360 het volgende:
Spank zag je mijn link met dat vuurwerk?
das alleen bij kipjesquote:Op dinsdag 6 december 2011 20:49 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat ook gewoon "kuiken" heette!
Ik blijf het een gekke naam vinden, een pul is in principe groot, een halve liter minstens, en dan is een pulletje toch gek. Pul = groot, pulletje = normaal...? Noem het dan gewoon een glasquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:01 schreef Sharana_LV het volgende:
eigenlijk zijn wc-eend zijn kids dus ook pulletjes!
Ik blijf het ook gek vinden. Een kuuken is wel van een kip maar een eendje is van een eend.quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik blijf het een gekke naam vinden, een pul is in principe groot, een halve liter minstens, en dan is een pulletje toch gek. Pul = groot, pulletje = normaal...? Noem het dan gewoon een glas
Jaaaaaa die moet je als goede nerd minstens een keer gezien hebben!quote:
http://www.google.nl/sear(...)veTrvnF4-g-Ab22Lz0DQquote:Op dinsdag 6 december 2011 21:29 schreef Sharana_LV het volgende:
pulletjes![]()
http://www.google.nl/sear(...)4df&biw=1280&bih=600
quote:Op dinsdag 6 december 2011 21:31 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)veTrvnF4-g-Ab22Lz0DQ
BAM MEER RESULTS!!!
Nathan Fillionquote:
Ik heb ook nog een kilo of 2 liggenquote:
quote:
quote:
ik laat hem nu even zo staan zodat de lol er straks beetje vanaf is, dan maar alle meuk erin :pquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:25 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]Dat gaat nog leuk worden met optuigen.
Goed planquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik laat hem nu even zo staan zodat de lol er straks beetje vanaf is, dan maar alle meuk erin :p
O ja de eerste kerst met een kat... goede reminder. Kans op kerstboom neerzetten--;quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik laat hem nu even zo staan zodat de lol er straks beetje vanaf is, dan maar alle meuk erin :p
haha good luck gamebabequote:Op dinsdag 6 december 2011 22:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
O ja de eerste kerst met een kat... goede reminder. Kans op kerstboom neerzetten--;
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zeg zitten jullie te klagen dat fruit geen foto's op facebook heeft? Ik moet er zelf ook aan geloven, ik wordt niet meer uitgenodigd voor feestjes omdat alles via facebook gaat. Dus moet denk ik toch maar eens een profiel gaan aanmaken.
Zeg zitten jullie te klagen dat fruit geen foto's op facebook heeft? Ik moet er zelf ook aan geloven, ik wordt niet meer uitgenodigd voor feestjes omdat alles via facebook gaat. Dus moet denk ik toch maar eens een profiel gaan aanmaken.
Zijn al wat updates verder, maar werkt hier tegenwoordig zonder problemen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:17 schreef GameBabe het volgende:
Facebook is toch alweer voorbij sinds die ene update waarin ze het verpest hebben...
Zelfde probleem hier, al doe ik vrij weinig met Facebookquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik te veel somsquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier, al doe ik vrij weinig met Facebook
Ik post af en toe ietsquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Wil je mijn Facebook vriendje zijn? Kan ik je poken
Je was er toch al voordat ze weg ging laatst?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:31 schreef wc-eend het volgende:
Als Lotje vriendjes wil worden dan weet ik misschien ook wie het is
Hebben wij elkaar nooit gezien dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:31 schreef wc-eend het volgende:
Als Lotje vriendjes wil worden dan weet ik misschien ook wie het is
Ohw.. damn gast.. You missed her!?!quote:
nnquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:23 schreef Solique het volgende:
Maar eens vroeg mijn bed in, morgenochtend gelijk 2 meetings![]()
quote:
Sharquote:Op woensdag 7 december 2011 09:17 schreef Sharana_LV het volgende:
goejesmorgen allemaaaal!!!
zaagmans tijd
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar![]()
Je gaat de kerstboom nu al snoeien
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
alhoewel, ik ben net 10 minuten wakker en kat zit nu al in de kerstboomdit gaat hem niet worden denk ik
Ach, is alleen de eerste tijd omdat het nieuw is. Je moet alleen opletten dat je plastic ballen neemt, anders kun je blijven vegen... Mijn katten blijven van de boom zelf af, maar zwiepen wel met hun staart een bal eruit of ze lopen tegen een tak aan ofzo...quote:Op woensdag 7 december 2011 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
alhoewel, ik ben net 10 minuten wakker en kat zit nu al in de kerstboomdit gaat hem niet worden denk ik
jaaa de onderste balllen zullen wel sneuvelenquote:Op woensdag 7 december 2011 09:46 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, is alleen de eerste tijd omdat het nieuw is. Je moet alleen opletten dat je plastic ballen neemt, anders kun je blijven vegen... Mijn katten blijven van de boom zelf af, maar zwiepen wel met hun staart een bal eruit of ze lopen tegen een tak aan ofzo...
Geef de katten maar een krabpaal voor kerst.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jaaa de onderste balllen zullen wel sneuvelenmaar hoop dat ze er nit meer in gaan klimmen!!
die ben ik dus nu aan het uitzoeken online, vandaag even bestellenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Geef de katten maar een krabpaal voor kerst.
Ik las niet je gedachtenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die ben ik dus nu aan het uitzoeken online, vandaag even bestellen
Stel slopers.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:18 schreef Sharana_LV het volgende:
die ze nu hebben ligt half uit elkaar, plus als er een op zit kan de ander niet, dus ik wil een grote nemen, ites van 2 meter hoog zodat ze lekker kunnen klauteren
Zou ook beetje naar je eigen interieur qua kleur kijken.quote:
ja ze zijn allemaal beigequote:Op woensdag 7 december 2011 11:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Zou ook beetje naar je eigen interieur qua kleur kijken. Vind zelf die Atlas en Argos wel nice.
die prijs poitquote:Op woensdag 7 december 2011 11:25 schreef Poit het volgende:
http://www.krabpaal.nl/krabpaal/krabpaal-castello.html
Deze.. Gewoon deze..
Zou ook de beoordelingen lezen, wel handig wat anderen er van vinden en de bevindingen zijn.quote:Op woensdag 7 december 2011 11:25 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ja ze zijn allemaal beigedat heb ik nu ook bij beide krabpalen, maar eentje is echt mini en die ander moet dus weg, ze spelen er wel elke dag op
in die holletjes/hokjes zitten ze zelf nooit in, ik wil het liefst dat als ze er op willen slapen dat ze er allebei op kunnen dus toen bleef dit over
quote:
quote:Op woensdag 7 december 2011 11:35 schreef Sharana_LV het volgende:
nu mee bezig solique![]()
ik koop al geen games poitjeeerst zh rekening enzo
ik vind max 100 eu wel mooi bedrag voor krabpaal
als bom niet, neequote:Op woensdag 7 december 2011 11:57 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn kerstbom gaat t niet lang volhouden denk ik
Zo'n krabpaal is leuk, alleen liggen katten er vrijwel nooit opquote:Op woensdag 7 december 2011 11:25 schreef Poit het volgende:
http://www.krabpaal.nl/krabpaal/krabpaal-castello.html
Deze.. Gewoon deze..
die van mij spelen er zoveel op! slapen doen ze wel op kussentje inderdaad, maar soms ook op de krabpaal... alleen kan er nu maar 1 tegelijk op,quote:Op woensdag 7 december 2011 12:18 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zo'n krabpaal is leuk, alleen liggen katten er vrijwel nooit op
Die van ons verkiezen de bank, de vensterbank of de zitzak
Zou mogelijk moeten wezenquote:Op woensdag 7 december 2011 12:29 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil met een maat van me DC Universe Online gaan spelen op PS3 maar kan er maar bar weinig info over vinden eigenlijk
Die van ons proberen hem alleen in twee stukken te trekken, wanneer ze hun nagels aan het scherpen zijnquote:Op woensdag 7 december 2011 12:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die van mij spelen er zoveel op! slapen doen ze wel op kussentje inderdaad, maar soms ook op de krabpaal... alleen kan er nu maar 1 tegelijk op,
Kan gewoon?quote:Op woensdag 7 december 2011 12:29 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik wil met een maat van me DC Universe Online gaan spelen op PS3 maar kan er maar bar weinig info over vinden eigenlijk
quote:Op woensdag 7 december 2011 13:18 schreef SpankmasterC het volgende:
Spanky komt met die picca's jongesn!
[ afbeelding ]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |