quote:
Sharquote:Op woensdag 7 december 2011 09:17 schreef Sharana_LV het volgende:
goejesmorgen allemaaaal!!!
zaagmans tijd
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar![]()
Je gaat de kerstboom nu al snoeien
quote:Op woensdag 7 december 2011 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
alhoewel, ik ben net 10 minuten wakker en kat zit nu al in de kerstboomdit gaat hem niet worden denk ik
Ach, is alleen de eerste tijd omdat het nieuw is. Je moet alleen opletten dat je plastic ballen neemt, anders kun je blijven vegen... Mijn katten blijven van de boom zelf af, maar zwiepen wel met hun staart een bal eruit of ze lopen tegen een tak aan ofzo...quote:Op woensdag 7 december 2011 09:42 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]![]()
alhoewel, ik ben net 10 minuten wakker en kat zit nu al in de kerstboomdit gaat hem niet worden denk ik
jaaa de onderste balllen zullen wel sneuvelenquote:Op woensdag 7 december 2011 09:46 schreef koei het volgende:
[..]
Ach, is alleen de eerste tijd omdat het nieuw is. Je moet alleen opletten dat je plastic ballen neemt, anders kun je blijven vegen... Mijn katten blijven van de boom zelf af, maar zwiepen wel met hun staart een bal eruit of ze lopen tegen een tak aan ofzo...
Geef de katten maar een krabpaal voor kerst.quote:Op woensdag 7 december 2011 10:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
jaaa de onderste balllen zullen wel sneuvelenmaar hoop dat ze er nit meer in gaan klimmen!!
die ben ik dus nu aan het uitzoeken online, vandaag even bestellenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Geef de katten maar een krabpaal voor kerst.
Ik las niet je gedachtenquote:Op woensdag 7 december 2011 11:14 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
die ben ik dus nu aan het uitzoeken online, vandaag even bestellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |