quote:
quote:
ik laat hem nu even zo staan zodat de lol er straks beetje vanaf is, dan maar alle meuk erin :pquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:25 schreef Solique het volgende:
[..]
[..]Dat gaat nog leuk worden met optuigen.
Goed planquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik laat hem nu even zo staan zodat de lol er straks beetje vanaf is, dan maar alle meuk erin :p
O ja de eerste kerst met een kat... goede reminder. Kans op kerstboom neerzetten--;quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik laat hem nu even zo staan zodat de lol er straks beetje vanaf is, dan maar alle meuk erin :p
haha good luck gamebabequote:Op dinsdag 6 december 2011 22:44 schreef GameBabe het volgende:
[..]
O ja de eerste kerst met een kat... goede reminder. Kans op kerstboom neerzetten--;
quote:Op dinsdag 6 december 2011 22:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zeg zitten jullie te klagen dat fruit geen foto's op facebook heeft? Ik moet er zelf ook aan geloven, ik wordt niet meer uitgenodigd voor feestjes omdat alles via facebook gaat. Dus moet denk ik toch maar eens een profiel gaan aanmaken.
Zeg zitten jullie te klagen dat fruit geen foto's op facebook heeft? Ik moet er zelf ook aan geloven, ik wordt niet meer uitgenodigd voor feestjes omdat alles via facebook gaat. Dus moet denk ik toch maar eens een profiel gaan aanmaken.
Zijn al wat updates verder, maar werkt hier tegenwoordig zonder problemen.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:17 schreef GameBabe het volgende:
Facebook is toch alweer voorbij sinds die ene update waarin ze het verpest hebben...
Zelfde probleem hier, al doe ik vrij weinig met Facebookquote:Op dinsdag 6 december 2011 22:51 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Ik te veel somsquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zelfde probleem hier, al doe ik vrij weinig met Facebook
Ik post af en toe ietsquote:
quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:20 schreef Poit het volgende:
[..]
Wil je mijn Facebook vriendje zijn? Kan ik je poken
Je was er toch al voordat ze weg ging laatst?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:31 schreef wc-eend het volgende:
Als Lotje vriendjes wil worden dan weet ik misschien ook wie het is
Hebben wij elkaar nooit gezien dan?quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:31 schreef wc-eend het volgende:
Als Lotje vriendjes wil worden dan weet ik misschien ook wie het is
Ohw.. damn gast.. You missed her!?!quote:
nnquote:Op dinsdag 6 december 2011 23:23 schreef Solique het volgende:
Maar eens vroeg mijn bed in, morgenochtend gelijk 2 meetings![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |