Ja geen tepelsquote:Op woensdag 7 december 2011 21:02 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Jongens, ik dacht dat er een nieuwe policy op fok was?
Ajax verliest?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:50 schreef Misan het volgende:
Hier ook nog voetbalemoties of zijn jullie niet barbaars?
Facebook ontploft, ik /care en ga aan m'n scriptiequote:Op woensdag 7 december 2011 21:50 schreef Misan het volgende:
Hier ook nog voetbalemoties of zijn jullie niet barbaars?
quote:Op woensdag 7 december 2011 21:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Ajax verliest?Morgen chago collega's
idd en trollen op twitter is hilarischquote:Op woensdag 7 december 2011 21:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Facebook ontploft, ik /care en ga aan m'n scriptie
Jammer voor het Nederlands voetbal als ze niet door gaan, maar voor de rest boeit het mij nietquote:Op woensdag 7 december 2011 21:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Ajax verliest?Morgen chago collega's
Je hebt op marktplaats een ding waar je een ding hebt van 2.5 meter voor best weinig geld. Als je nog niet bewteld heb kun je even pm en, dan kan ik opzoeken in mijn email wat het wasquote:Op woensdag 7 december 2011 11:18 schreef Sharana_LV het volgende:
die ze nu hebben ligt half uit elkaar, plus als er een op zit kan de ander niet, dus ik wil een grote nemen, ites van 2 meter hoog zodat ze lekker kunnen klauteren
Nomnomnom was het!quote:
oh show maar graagquote:Op woensdag 7 december 2011 21:59 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je hebt op marktplaats een ding waar je een ding hebt van 2.5 meter voor best weinig geld. Als je nog niet bewteld heb kun je even pm en, dan kan ik opzoeken in mijn email wat het was
Jongûh nieuwe dashboard is gewoon tof!quote:
Niet mooi? Heb de xbox al 1.5 week niet aangehadquote:
Vind m ook wel tof, en werkt goed. Even wennen met het navigeren.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:16 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Jongûh nieuwe dashboard is gewoon tof!
Huh?! Ook Xbox userquote:Op woensdag 7 december 2011 22:37 schreef Solique het volgende:
[..]
Vind m ook wel tof, en werkt goed. Even wennen met het navigeren.
Heb alle consolesquote:Op woensdag 7 december 2011 22:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Huh?! Ook Xbox user?! Paas eens een keer je GT
Hèhè! Ik heb je volgens mij al een keer bij iemand in de lijst zien staanquote:Op woensdag 7 december 2011 22:51 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb alle consoles
X360 ID: SoliqueNL
Wii heb ik eigenlijk zelf niet, is van mijn zusje.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hèhè! Ik heb je volgens mij al een keer bij iemand in de lijst zien staan. Ja de Wii heb ik verkocht, want had de nieuwe mario al uit
. Heb dus 5 dagen een Wii gehad
Zal je ff adden binnenkort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |