Ja joh tot 2 uur snachtsquote:Op woensdag 30 november 2011 23:14 schreef Caland het volgende:
Is deze wedstrijd nou integraal op RTL7?
te hoog hippie gehaltequote:Op woensdag 30 november 2011 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Voetbal International #300: Jubileum topic vol broederschap en liefde!
Was de mijne
Awh, dat is wel liefquote:Op woensdag 30 november 2011 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Was de mijne
Beterquote:Op woensdag 30 november 2011 23:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Was de mijne
Ja, hoe is die anders dan de huidige?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:17 schreef msnk het volgende:
TR: "TT veranderen naar Voetbal International #300: 300 THIS IS... FOOTBALL bitte". Melding verzonden
ech waar jonguhquote:Op woensdag 30 november 2011 23:17 schreef Symer het volgende:
TT verwijst naar bekende uitspraak uit de film '300'.
Klik er 's opquote:Op woensdag 30 november 2011 23:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hoe is die anders dan de huidige?
Geluktquote:Op woensdag 30 november 2011 23:17 schreef msnk het volgende:
TR: "TT veranderen naar Voetbal International #300: 300 THIS IS... FOOTBALL bitte". Melding verzonden
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:18 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik heb die film vorige week nog gezien jongeman.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:15 schreef ajacied4lf het volgende:
Godverdomme, wat een klote TT. faaljong.
En dan weer verder zingen...heeft niks meer met aanmoedigen te maken, hoe mooi het ook klinkt.quote:
Als je daar niet meezingt wordt je geklapt door zo'n poolse beer met een megafoon, ekte ultra mentaliteitquote:Op woensdag 30 november 2011 23:20 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
En dan weer verder zingen...heeft niks meer met aanmoedigen te maken, hoe mooi het ook klinkt.
idd mislukte voorzet over 5 meter verandert van richting en gaat erinquote:Op woensdag 30 november 2011 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Echt zo slecht van Manolev weerLens stond vrij.
ditquote:Op woensdag 30 november 2011 23:22 schreef Symer het volgende:
Ik had hem geel gegeven voor z'n kapsel.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:22 schreef Symer het volgende:
Ik had hem geel gegeven voor z'n kapsel.
Toch anticipeerde 'ie nog best goed toen hij hem meekreeg. Dat was dan ook alles wat 'ie goed deedquote:Op woensdag 30 november 2011 23:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Echt zo slecht van Manolev weerLens stond vrij.
Erg matig.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:22 schreef BB-King het volgende:
Hebben ze bij Legia Warschau nu ook een Zuidpool en Noordpool tribune?
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:22 schreef BB-King het volgende:
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:22 schreef BB-King het volgende:
Nie zo mauwenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:24 schreef BB-King het volgende:
Ik schud ze anders zouit m'n mouw hoor.
Maar zo lach ik ook in het echtquote:Op woensdag 30 november 2011 23:23 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Jij jat mijn UI vaak. Maar goed, jij mag het.
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef Geo3kant het volgende:
Gelukkig bleef Captain Buitenspel van die bal af.
Bewustquote:Op woensdag 30 november 2011 23:27 schreef Caland het volgende:
Jezus wat slecht ingeschoten zeg van Strootman.
Ik mag hopen van nietquote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef Caland het volgende:
Engelbalhaar staat er zeker niet in zondag
Gewoon dezelfde "The Mighty 6" zoals de laatste wekenquote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef Caland het volgende:
En dat voor 1,85 miljoen ..quote:Op woensdag 30 november 2011 23:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Engelaar de grootste zakkenwasser ooit in een PSV-shirt
Erg matig.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:28 schreef Caland het volgende:
Godverdomme nouquote:Op woensdag 30 november 2011 23:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
En dat voor 1,85 miljoen ..nondeju mongolen bij psv.
Dezelfde 'the mighty 6'quote:Op woensdag 30 november 2011 23:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon dezelfde "The Mighty 6" zoals de laatste weken
Gewoon eigen jeugdquote:Op woensdag 30 november 2011 23:33 schreef Caland het volgende:
Ritzmaier, eigen jeugd of gewoon weer gekocht?
Famous for not travelingquote:Op woensdag 30 november 2011 23:32 schreef Rickazio het volgende:
66 PSV-fans op eigen risico naar Warschau
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-naar-Warschau.dhtml
Ging meer om wissel Ritzmaierquote:
Lijkt me sterk dat er rond Eindhoven Oostenrijkers van de straat worden geplukt.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:33 schreef Caland het volgende:
Ritzmaier, eigen jeugd of gewoon weer gekocht?
Kan ook best, geen idee. Dacht dat hij wel in de A1 gespeeld heeft maar het is geen NL'er dus hij zal wel ergens weggeplukt zijnquote:
Ik zou zeggen als ze een bepalende fase in hun loopbaan door de jeugdopleiding zijn gelopen. Vaak zijn dat de B en de A. Eriksen zie ik idd ook niet als eigen jeugd van Ajax.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef mrstylo het volgende:
Wanneer is iets dan eigen jeugd??
Wijnaldum is dan ook niet eigen jeugd(Feyenoord).
Eriksen, Vertonghen en Alderweireld zijn dan ook geen eigen jeugd(Ajax).
Groningen Ajax Never Forgetquote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
lol...steek je stadions in de fik
Die paar WC-rollen toen? Toen zat je ook met een streampje te kijken achter je PC'tje zeker?quote:
1. Strootmanquote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef mrstylo het volgende:
Talenten Nederland:
1. Labyad
2. Maher
3. Eriksen
1. Strootmanquote:Op woensdag 30 november 2011 23:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
1. Strootman
2. Eriksen
3. Clasie
Strootman is geen talent meer.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
1. Strootman
2. Eriksen
3. Clasie
Eens, maar die gast blijft zich maar ontwikkelen.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Strootman is geen talent meer.
Is nu al een topper(serieus).
Dan is het goedquote:Op woensdag 30 november 2011 23:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:39 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Die paar WC-rollen toen? Toen zat je ook met een streampje te kijken achter je PC'tje zeker?
Je vergeet Ebecilio.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:40 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dit.
En verder;
1. Gini
2. Maher
3. Labyad
4. Clasie
5. Eriksen
Daar hoor Achbar ook bijquote:Op woensdag 30 november 2011 23:40 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Dit.
En verder;
1. Gini
2. Maher
3. Labyad
4. Clasie
5. Eriksen
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:43 schreef Stevenzenl het volgende:
Hahaha Grieken in blote bast, Sierd: De bezuinigingen hakken er wel in bij die Grieken
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:43 schreef Stevenzenl het volgende:
Hahaha Grieken in blote bast, Sierd: De bezuinigingen hakken er wel in bij die Grieken
En niet zomaar een journalistquote:Op woensdag 30 november 2011 23:52 schreef Stevenzenl het volgende:
Jezus Verbeek, heeft ie een wanprestatie geleverd, gaat ie weer staan blaffen tegen zo'n arme journalist
Triest kneusje.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:46 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen dan met je scoreboard journalistiek, 2000 remember? Krijg ik m'n vuurwerk nog terug?
Oohquote:
Het was geen wanvertoning... de 1ste helft werd in een te laag tempo gespeeld en de tweede helft was het allemaal wel aardig maar kon het team het niet opbrengen.. Verder geen kans weggegeven ja!quote:Op woensdag 30 november 2011 23:52 schreef Stevenzenl het volgende:
Jezus Verbeek, heeft ie een wanprestatie geleverd, gaat ie weer staan blaffen tegen zo'n arme journalist
Heee das die darts kneusquote:Op woensdag 30 november 2011 23:53 schreef Symer het volgende:
[..]
En niet zomaar een journalist
[ afbeelding ]
Wat hebben die 23 doden te maken met wat een paar debielen in een stadion doen? Kortzichtige mongool.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:48 schreef Rickazio het volgende:
Ohja onterechte opmerkingen over afbranden van stadions mag wel
Echt he.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wat hebben die 23 doden te maken met wat een paar debielen in een stadion doen? Kortzichtige mongool.
Hij is stoned denk ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:55 schreef Symer het volgende:
Ik word helemaal depressief van Sierd.
Vanavond klinkt ie behoorlijk stoned ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:55 schreef Symer het volgende:
Was één iemand die rollen aanstak met een aansteker, daarbij konden ook vele onschuldige slachtoffers gevallen zijn, dus wie is hier nou kortzichtig dwaasquote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wat hebben die 21 doden te maken met wat een paar debielen in een stadion doen? Kortzichtige mongool.
Marcel Maijerquote:Op woensdag 30 november 2011 23:52 schreef Stevenzenl het volgende:
Echt jongen, rot gewoon op ofzo. Je hebt jezelf wel genoeg belachelijk gemaakt nu.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:56 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Was één iemand die rollen aanstak met een aansteker, daarbij konden ook vele onschuldige slachtoffers gevallen zijn, dus wie is hier nou kortzichtig dwaas
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:56 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Was één iemand die rollen aanstak met een aansteker, daarbij konden ook vele onschuldige slachtoffers gevallen zijn, dus wie is hier nou kortzichtig dwaas
Godslasterquote:Op woensdag 30 november 2011 23:55 schreef Symer het volgende:
Hou maar op.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:56 schreef Rickazio het volgende:
[..]
En dan zeg je 15 minuten eerder nog dit. Niet verder gekomen dan de lagere school zeker. Wat ben jij dom zeg.quote:
Is er geen Fokpolitie die deze man kan laten optyfen?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:56 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Heeft die man hoogtepunten?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op youtube staan z'n hoogtepunten, daar word je weer vrolijk van.
Sierd de Vos fanquote:
Is eigenlijk mijn account, maar jequote:Op donderdag 1 december 2011 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sierd de Vos fan
Is gewoon stiekem zijn eigen acc.
Oh oke.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is eigenlijk mijn account, maar jewordt genoteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke.
Het spijt me zeer.Er staat nu een dikke vette streep door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huub Stevens, je bent ontslagen KUTquote:Op donderdag 1 december 2011 00:01 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Inderdaad, oprotten Rickazio!
Je kan TR's machen. Dat gevarendriehoekje.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:57 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Is er geen Fokpolitie die deze man kan laten optyfen?
Didaquote:Op woensdag 30 november 2011 23:50 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap hem niet.
Vuurwerk en voetbal?
Ik heb hem gesnitched!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan TR's machen. Dat gevarendriehoekje.
De vraag lijkt me eerder of hij uberhaupt ooit terugkomt..quote:Op donderdag 1 december 2011 00:12 schreef Doublepain het volgende:
Is er ook gezegd wanneer gijp nou terugkomt?
Dit.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:14 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
De vraag lijkt me eerder of hij uberhaupt ooit terugkomt..
Dit proces heb ik bijna achter de rug.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:17 schreef Symer het volgende:
Ach, we hebben het leuk gehad met Gijp. Die herinneringen moet je koesteren. Accepteren, loslaten en doorgaan.
Nee, maar:quote:Op donderdag 1 december 2011 00:12 schreef Doublepain het volgende:
Is er ook gezegd wanneer gijp nou terugkomt?
twitter:SigaarSnor twitterde op woensdag 30-11-2011 om 20:54:51Terugkeer René van der #Gijp gaat waarschijnlijk toch nog even duren. "Daar ben ik bang voor, ja", aldus Johan Derksen tegen #Shownieuws. reageer retweet
Ik ga nu ook beginnen met het verwerkingsprocesquote:Op donderdag 1 december 2011 00:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit proces heb ik bijna achter de rug.
Ondanks dat ik het wel met je eens ben is die lach tevens wel waarom zijn anekdotes grappig worden. Want in werkelijkheid stellen 70% van zijn verhalen niet zo heel veel voorquote:Op donderdag 1 december 2011 00:30 schreef Smoofie het volgende:
Gijp was wel grappig, maar ik vond hem soms ook écht te overdreven lachen. Je zag gewoon dat het nep was.
Wanneer je hem omzet naar een mp3 bestand misschien wel.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:26 schreef horned_reaper het volgende:
Ik kwam gisteren in een oude doos de originele LP tegen met daarop het Live verslag van de wedstrijd Ajax - Inter (2 - 0) uit 1972. Met een mooi hoesje eromheen enzo...
(Hij is nog in perfecte staat)
Is zoiets nog wat waard tegenwoordig?
Wel slim van RTL ik was bij die wedstrijd al 20 keer weggelopen maar de analyse in de rust gaf me weer de motivatie nog een helft vol te houdenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:09 schreef Cara het volgende:
Ik ben gisteren in slaap gevallen voordat VI afgelopen was.
Toch wijs ik vooral Malmo - AZ als hoofdschuldige aan.
Klopt ook in de meeste gevallen ja. Je maakt het probleem alleen maar erger, maargoed...het is ook niet niks he 1,5 uur live-televisie. Je kunt niet zomaar midden in zo'n gesprek opstaan en zeggen dat je je niet goed voelt dus er mee stopt.quote:Op donderdag 1 december 2011 05:08 schreef DrDentz het volgende:
Als een glazenwasser van z'n ladder valt moet hij eigenlijk zo snel mogelijk weer die ladder op naar boven, anders wordt die stap steeds moeilijker.. zo is dat met Gijpie ook, hij moest eigenlijk al veel eerder weer aanschuiven bij VI, hoe langer hij wacht hoe groter de stap wordt om nog terug te keren, dat lijkt me wel een goed stukje amateurpsychologie.
Eigenlijk had hij een langdurig contract moeten sluiten met Philips, Heineken of Marlboro ofzo. Nu laat hij zich voor 50K misbruiken door een c-bedrijf.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:17 schreef DrDentz het volgende:
Johan is i.i.g. niet bang voor overexposure. Er was een tijd dat je moeite moest doen om hem in beeld te krijgen, door je tv op de juiste tijd op een vaag RTL kanaal af te stemmen en door het rookgordijn heen te turen. Maar nu hangt zijn hoofd in elk bushokje, roept hij in ieder reclameblok 'Doen!' en maakt het niet uit welk programma je kijkt, van Pauw en Witteman tot Spuiten en Slikken tot Shownieuws, hij is niet meer te missen. Op Beatrix na de bekendste Nederlander!
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef Morendo het volgende:
Ik word een beetje moe van Wilfred's 'maar dat geheel terzijde'.
Maar dat geheel terzijde.
Derksen, de geheelonthouder, bij Heineken? Derksen, de sigarenroker, bij een Marlboro?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eigenlijk had hij een langdurig contract moeten sluiten met Philips, Heineken of Marlboro ofzo. Nu laat hij zich voor 50K misbruiken door een c-bedrijf.
Die VI-uitzending van gisteren was echt totaal overbodigquote:Op donderdag 1 december 2011 15:17 schreef DrDentz het volgende:
Johan is i.i.g. niet bang voor overexposure. Er was een tijd dat je moeite moest doen om hem in beeld te krijgen, door je tv op de juiste tijd op een vaag RTL kanaal af te stemmen en door het rookgordijn heen te turen. Maar nu hangt zijn hoofd in elk bushokje, roept hij in ieder reclameblok 'Doen!' en maakt het niet uit welk programma je kijkt, van Pauw en Witteman tot Spuiten en Slikken tot Shownieuws, hij is niet meer te missen. Op Beatrix na de bekendste Nederlander!
Desnoods de AH. Of een automerk. Hij moet toch wel meer dan 50k kunnen slepen uit een reclame-overeenkomst.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Derksen, de geheelonthouder, bij Heineken? Derksen, de sigarenroker, bij een Marlboro?
Een serieus bedrijf als Philips dat in zee gaat met BN'ers?
Ik denk het niet.
Dat wel, maar de drie genoemde voorbeelden zijn alle drie heel slecht.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Desnoods de AH. Of een automerk. Hij moet toch wel meer dan 50k kunnen slepen uit een reclame-overeenkomst.
Maakt dat merk uit joh. Als ik die kop zie in een bushokje denk ik niet 'overstappen naar de NEM', ik denk 'oja, vanavond topshowtje!'.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:04 schreef Morendo het volgende:
[..]
Desnoods de AH. Of een automerk. Hij moet toch wel meer dan 50k kunnen slepen uit een reclame-overeenkomst.
Uitsmijtertje, krantje, televisie kijken, zwembadje schoonmaken, beetje in de sauna zitten. Is toch heerlijk man, zo'n dagje.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:11 schreef Morendo het volgende:
Wat zou Gijpie eigenlijk een beetje doen om de dag door te komen?
De vergelijking slaat natuurlijk helemaal nergens op. Het is heel gewoon dat een functionaris na een mentaal probleem heel langzaam teruggebracht wordt. Met Van der Gijp is er ook niets misgegaan tijdens het uitoefenen van zijn werk oid. Het heeft niets met angst te maken. De kans op een veel verdere terugval is erg groot wanneer je te vroeg terugkomt.quote:Op donderdag 1 december 2011 05:08 schreef DrDentz het volgende:
Als een glazenwasser van z'n ladder valt moet hij eigenlijk zo snel mogelijk weer die ladder op naar boven, anders wordt die stap steeds moeilijker.. zo is dat met Gijpie ook, hij moest eigenlijk al veel eerder weer aanschuiven bij VI, hoe langer hij wacht hoe groter de stap wordt om nog terug te keren, dat lijkt me wel een goed stukje amateurpsychologie.
Dit is wel een erg zware tijd he.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:19 schreef ZuidGrens het volgende:
Het zou mij niet verbazen als Gijp nooit meer terugkomt. Zoals iemand eerder al zei; accepteren, loslaten, en doorgaan.
Ja, dan heeft hij een stroman nodig.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:21 schreef Morendo het volgende:
Ik gun Hansie wel een eerstedivisie clubje. Of mist hij daar diploma's voor?
Waarom haalt hij die diploma's dan niet? Gewoon even stoppen met die autocue en Amerikaanse filmpjes en naar Zeist toe.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ja, dan heeft hij een stroman nodig.
Inderdaad, verlies nemen en voor een vaste vervanger zorgen.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:19 schreef ZuidGrens het volgende:
Het zou mij niet verbazen als Gijp nooit meer terugkomt. Zoals iemand eerder al zei; accepteren, loslaten, en doorgaan.
Hansie terug in de schoolbanken, dat gaat vast niet werken, jasjes gooien enzo.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom haalt hij die diploma's dan niet? Gewoon even stoppen met die autocue en Amerikaanse filmpjes en naar Zeist toe.
Boeiend, alsnog zie ik Gijp graag weer in de show.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inderdaad, verlies nemen en voor een vaste vervanger zorgen.
Bovendien kan Gijpie nooit meer de "Gijp-rol" spelen. Dat zou hem volstrekt ongeloofwaardig maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |