Hij is stoned denk ik.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:55 schreef Symer het volgende:
Ik word helemaal depressief van Sierd.
Vanavond klinkt ie behoorlijk stoned ja.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:55 schreef Symer het volgende:
Was één iemand die rollen aanstak met een aansteker, daarbij konden ook vele onschuldige slachtoffers gevallen zijn, dus wie is hier nou kortzichtig dwaasquote:Op woensdag 30 november 2011 23:54 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Wat hebben die 21 doden te maken met wat een paar debielen in een stadion doen? Kortzichtige mongool.
Marcel Maijerquote:Op woensdag 30 november 2011 23:52 schreef Stevenzenl het volgende:
Jezus Verbeek, heeft ie een wanprestatie geleverd, gaat ie weer staan blaffen tegen zo'n arme journalist
Echt jongen, rot gewoon op ofzo. Je hebt jezelf wel genoeg belachelijk gemaakt nu.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:56 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Was één iemand die rollen aanstak met een aansteker, daarbij konden ook vele onschuldige slachtoffers gevallen zijn, dus wie is hier nou kortzichtig dwaas
quote:Op woensdag 30 november 2011 23:56 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Was één iemand die rollen aanstak met een aansteker, daarbij konden ook vele onschuldige slachtoffers gevallen zijn, dus wie is hier nou kortzichtig dwaas
Godslasterquote:Op woensdag 30 november 2011 23:55 schreef Symer het volgende:
Hou maar op.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:56 schreef Rickazio het volgende:
[..]
En dan zeg je 15 minuten eerder nog dit. Niet verder gekomen dan de lagere school zeker. Wat ben jij dom zeg.quote:
Is er geen Fokpolitie die deze man kan laten optyfen?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:56 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Heeft die man hoogtepunten?quote:Op woensdag 30 november 2011 23:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op youtube staan z'n hoogtepunten, daar word je weer vrolijk van.
Sierd de Vos fanquote:
Is eigenlijk mijn account, maar jequote:Op donderdag 1 december 2011 00:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Sierd de Vos fan
Is gewoon stiekem zijn eigen acc.
Oh oke.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is eigenlijk mijn account, maar jewordt genoteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op donderdag 1 december 2011 00:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh oke.
Het spijt me zeer.Er staat nu een dikke vette streep door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huub Stevens, je bent ontslagen KUTquote:Op donderdag 1 december 2011 00:01 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Inderdaad, oprotten Rickazio!
Je kan TR's machen. Dat gevarendriehoekje.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:57 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
Is er geen Fokpolitie die deze man kan laten optyfen?
Didaquote:Op woensdag 30 november 2011 23:50 schreef mrstylo het volgende:
Ik snap hem niet.
Vuurwerk en voetbal?
Ik heb hem gesnitched!quote:Op donderdag 1 december 2011 00:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan TR's machen. Dat gevarendriehoekje.
De vraag lijkt me eerder of hij uberhaupt ooit terugkomt..quote:Op donderdag 1 december 2011 00:12 schreef Doublepain het volgende:
Is er ook gezegd wanneer gijp nou terugkomt?
Dit.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:14 schreef Stevenzenl het volgende:
[..]
De vraag lijkt me eerder of hij uberhaupt ooit terugkomt..
Dit proces heb ik bijna achter de rug.quote:Op donderdag 1 december 2011 00:17 schreef Symer het volgende:
Ach, we hebben het leuk gehad met Gijp. Die herinneringen moet je koesteren. Accepteren, loslaten en doorgaan.
Nee, maar:quote:Op donderdag 1 december 2011 00:12 schreef Doublepain het volgende:
Is er ook gezegd wanneer gijp nou terugkomt?
twitter:SigaarSnor twitterde op woensdag 30-11-2011 om 20:54:51Terugkeer René van der #Gijp gaat waarschijnlijk toch nog even duren. "Daar ben ik bang voor, ja", aldus Johan Derksen tegen #Shownieuws. reageer retweet
Ik ga nu ook beginnen met het verwerkingsprocesquote:Op donderdag 1 december 2011 00:21 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Dit proces heb ik bijna achter de rug.
Ondanks dat ik het wel met je eens ben is die lach tevens wel waarom zijn anekdotes grappig worden. Want in werkelijkheid stellen 70% van zijn verhalen niet zo heel veel voorquote:Op donderdag 1 december 2011 00:30 schreef Smoofie het volgende:
Gijp was wel grappig, maar ik vond hem soms ook écht te overdreven lachen. Je zag gewoon dat het nep was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |