Gewoon eigen jeugdquote:Op woensdag 30 november 2011 23:33 schreef Caland het volgende:
Ritzmaier, eigen jeugd of gewoon weer gekocht?
Famous for not travelingquote:Op woensdag 30 november 2011 23:32 schreef Rickazio het volgende:
66 PSV-fans op eigen risico naar Warschau
http://www.ad.nl/ad/nl/14(...)-naar-Warschau.dhtml
Ging meer om wissel Ritzmaierquote:
Lijkt me sterk dat er rond Eindhoven Oostenrijkers van de straat worden geplukt.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:33 schreef Caland het volgende:
Ritzmaier, eigen jeugd of gewoon weer gekocht?
Kan ook best, geen idee. Dacht dat hij wel in de A1 gespeeld heeft maar het is geen NL'er dus hij zal wel ergens weggeplukt zijnquote:
Ik zou zeggen als ze een bepalende fase in hun loopbaan door de jeugdopleiding zijn gelopen. Vaak zijn dat de B en de A. Eriksen zie ik idd ook niet als eigen jeugd van Ajax.quote:Op woensdag 30 november 2011 23:35 schreef mrstylo het volgende:
Wanneer is iets dan eigen jeugd??
Wijnaldum is dan ook niet eigen jeugd(Feyenoord).
Eriksen, Vertonghen en Alderweireld zijn dan ook geen eigen jeugd(Ajax).
Groningen Ajax Never Forgetquote:Op woensdag 30 november 2011 23:36 schreef MarkoAlmelo het volgende:
lol...steek je stadions in de fik
Die paar WC-rollen toen? Toen zat je ook met een streampje te kijken achter je PC'tje zeker?quote:
1. Strootmanquote:Op woensdag 30 november 2011 23:37 schreef mrstylo het volgende:
Talenten Nederland:
1. Labyad
2. Maher
3. Eriksen
1. Strootmanquote:Op woensdag 30 november 2011 23:39 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
1. Strootman
2. Eriksen
3. Clasie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |