Wanneer je hem omzet naar een mp3 bestand misschien wel.quote:Op donderdag 1 december 2011 12:26 schreef horned_reaper het volgende:
Ik kwam gisteren in een oude doos de originele LP tegen met daarop het Live verslag van de wedstrijd Ajax - Inter (2 - 0) uit 1972. Met een mooi hoesje eromheen enzo...
(Hij is nog in perfecte staat)
Is zoiets nog wat waard tegenwoordig?
Wel slim van RTL ik was bij die wedstrijd al 20 keer weggelopen maar de analyse in de rust gaf me weer de motivatie nog een helft vol te houdenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:09 schreef Cara het volgende:
Ik ben gisteren in slaap gevallen voordat VI afgelopen was.
Toch wijs ik vooral Malmo - AZ als hoofdschuldige aan.
Klopt ook in de meeste gevallen ja. Je maakt het probleem alleen maar erger, maargoed...het is ook niet niks he 1,5 uur live-televisie. Je kunt niet zomaar midden in zo'n gesprek opstaan en zeggen dat je je niet goed voelt dus er mee stopt.quote:Op donderdag 1 december 2011 05:08 schreef DrDentz het volgende:
Als een glazenwasser van z'n ladder valt moet hij eigenlijk zo snel mogelijk weer die ladder op naar boven, anders wordt die stap steeds moeilijker.. zo is dat met Gijpie ook, hij moest eigenlijk al veel eerder weer aanschuiven bij VI, hoe langer hij wacht hoe groter de stap wordt om nog terug te keren, dat lijkt me wel een goed stukje amateurpsychologie.
Eigenlijk had hij een langdurig contract moeten sluiten met Philips, Heineken of Marlboro ofzo. Nu laat hij zich voor 50K misbruiken door een c-bedrijf.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:17 schreef DrDentz het volgende:
Johan is i.i.g. niet bang voor overexposure. Er was een tijd dat je moeite moest doen om hem in beeld te krijgen, door je tv op de juiste tijd op een vaag RTL kanaal af te stemmen en door het rookgordijn heen te turen. Maar nu hangt zijn hoofd in elk bushokje, roept hij in ieder reclameblok 'Doen!' en maakt het niet uit welk programma je kijkt, van Pauw en Witteman tot Spuiten en Slikken tot Shownieuws, hij is niet meer te missen. Op Beatrix na de bekendste Nederlander!
Inderdaad ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef Morendo het volgende:
Ik word een beetje moe van Wilfred's 'maar dat geheel terzijde'.
Maar dat geheel terzijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |