SPOILER: Pinguin die stiekem ook op de meet wasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Augustus_Thijs op 27-11-2011 21:02:07 ]..non est vivere sed valere vita est ..
Ik heb ook geen FB dus dan gaat toevoegen een beetje moeilijk.quote:Op zondag 27 november 2011 20:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb jullie bijna allemaal gespaard trouwens, net kwartetten.. Mis alleen BB nog op facebook
Die seal of approvement hoort niet in mijn OP jonguh kut!quote:Op zondag 27 november 2011 20:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
WAAR DE FOK IS MIJN SEAL OF FUCKING APPROVEMENT?!!???
EN JIJ VUILE RELNICHT IK WOU EEN NIEUW TOPIC OPENEN
quote:Op zondag 27 november 2011 20:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Die seal of approvement hoort niet in mijn OP jonguh kut!
Zul je het wel naar gemaakt hebben danquote:Op zondag 27 november 2011 21:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik krijg er spontaan een andere avatar van
Had je maar naar de meet moeten komenquote:Op zondag 27 november 2011 21:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik niet meer
Ik geef het op voor dit topic. Doei
Je vindt dit topic veel te leuk om te stoppen met volgenquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 21:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Gewoon omdat het kan ook in dit topic
![]()
3 cola blikjes?quote:
Nee hoor. Alleen de rang die je jezelf hebt gegeven is weg.quote:Op zondag 27 november 2011 20:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
En mijn rank in de den bosch ladder is omlaag gegaan...
Zo werkt iedereen zich omhoogquote:Op zondag 27 november 2011 21:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen de rang die je jezelf hebt gegeven is weg.
Kut ik verloorquote:Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Awh TM kon niet zonder het Den Bosch topic
Nee. Jij bent gewoon de enige die niet al jaren in dit topic zit of op de meet was.quote:Op zondag 27 november 2011 21:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Zo werkt iedereen zich omhoog
quote:Op zondag 27 november 2011 21:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik krijg er spontaan een andere avatar van
Tux dacht dat Skyrim een of andere fokker wasquote:Op zondag 27 november 2011 21:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Tevens: die OP!Alleen je maakt me echt niet wijs dat Tuxxer op de meet was. En wtf, komt Tong80 uit DB?
Die werden afgestoten door de DB gemeenschap.quote:Op zondag 27 november 2011 21:56 schreef Muisraket het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met mjan, Ceased2Be, DuTank en SM-?
mjan en ceased zijn getrouwd en de rest mag God weten.quote:Op zondag 27 november 2011 21:56 schreef Muisraket het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met mjan, Ceased2Be, DuTank en SM-?
Aww wat leuk.quote:Op zondag 27 november 2011 21:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
mjan en ceased zijn getrouwd en de rest mag God weten.
Ach wie weet hebben ze binnen de kortste keren wel geen leven meer, er is nog hoopquote:Op zondag 27 november 2011 22:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aww wat leuk.De rest heeft waarschijnlijk een leven gekregen of zo. Had ze graag nog leren kennen, maar goed.
Nou ik kan niet wachten.quote:Op zondag 27 november 2011 22:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
kut ik kan niet zonder dit topic
Tijd om in dit topic haatacties te doen.
Ik ook niet.quote:
Oke ben benieuwd.quote:Op zondag 27 november 2011 22:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Er moet effe iemands boeiends reageren zodat ik op diegene kan reageren waarop diegene weer gaat happen.
Dankquote:Op zondag 27 november 2011 21:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Tevens: die OP!Alleen je maakt me echt niet wijs dat Tuxxer op de meet was. En wtf, komt Tong80 uit DB?
Niet haten in mijn topicquote:Op zondag 27 november 2011 22:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
kut ik kan niet zonder dit topic
Tijd om in dit topic haatacties te doen.
Dat zou echt erg zijnquote:Op zondag 27 november 2011 22:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dank
En ik twijfel nogsteeds.. ergens zie ik Tuxxx er juist wel voor aan om gewoon te zijn komen kijken. Dat ze ons dan niet is opgevallen, dat is waar..
True, maar juist daarom zou je denken dat het mogelijk isquote:
Zou wel wat voor haar zijn jaquote:Op zondag 27 november 2011 22:15 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
True, maar juist daarom zou je denken dat het mogelijk is
Ik kwak over jouw onprofessionele seal of approvement heenquote:Op zondag 27 november 2011 22:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Niet haten in mijn topic
Anders krijg je niet mijn A_T seal of approvement hoor
quote:Op zondag 27 november 2011 22:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou wel wat voor haar zijn jaDadelijk was het de barvrouw
Toch fijn dat je mijn mogelijke seal of approvement zo opwindend vindt dat je er uberhaupt van kan kwakken..quote:Op zondag 27 november 2011 22:16 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik kwak over jouw onprofessionele seal of approvement heen
Die van mij was tenminste spontaan en creatief.
Ik had knoflook en een houten kruis bij, en daar kunnen heksen niet tegen we waren veiligquote:Op zondag 27 november 2011 22:13 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Dank
En ik twijfel nogsteeds.. ergens zie ik Tuxxx er juist wel voor aan om gewoon te zijn komen kijken. Dat ze ons dan niet is opgevallen, dat is waar..
Hoe kan ik kwakken op iets wat nog niet bestaat?quote:Op zondag 27 november 2011 22:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Toch fijn dat je mijn mogelijke seal of approvement zo opwindend vindt dat je er uberhaupt van kan kwakken..
Die van jou was niet om warm van te worden
Zorg jij nou eerst maar dat je oud genoeg bent om datgene te doen waar je een soa van zou kunnen krijgenquote:Op zondag 27 november 2011 22:19 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Hoe kan ik kwakken op iets wat nog niet bestaat?
Laat je SoA (hihi soa) maar zien dan.
Och jee morgen is het maandag hequote:Op zondag 27 november 2011 22:23 schreef shifto het volgende:
Eindelijk een beetje aan het bijkomen, gelukkig maar, weekend bijna voorbij!
Oh damn nigger you dissed me hardquote:Op zondag 27 november 2011 22:24 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Zorg jij nou eerst maar dat je oud genoeg bent om datgene te doen waar je een soa van zou kunnen krijgen
u jelly?quote:
Wekker gaat om 5:45quote:
Hoax, de barvrouw was veel te oud voor mij en niet de allermooiste vrouw op aarde, maar ze was zeker niet lelijk en al helemaal geen verlopen gothic.quote:Op zondag 27 november 2011 22:16 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Zou wel wat voor haar zijn jaDadelijk was het de barvrouw
Dat sorry doet het hemquote:Op zondag 27 november 2011 22:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wekker gaat om 5:45
[..]
Hoax, de barvrouw was veel te oud voor mij en niet de allermooiste vrouw op aarde, maar ze was zeker niet lelijk en al helemaal geen verlopen gothic.
Sorry Tuxxxie, ik wil best geloven dat je ergens diep verborgen een gouden hartje hebt, maar laat die eens zien dan!
quote:Op zondag 27 november 2011 22:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Hoax, de barvrouw was veel te oud voor mij en niet de allermooiste vrouw op aarde, maar ze was zeker niet lelijk en al helemaal geen verlopen gothic.
Sorry Tuxxxie, ik wil best geloven dat je ergens diep verborgen een gouden hartje hebt, maar laat die eens zien dan!
omg deze reactie!quote:Op zondag 27 november 2011 22:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 november 2011 22:30 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wekker gaat om 5:45
[..]
Praat het maar goed voor je gevoelquote:Op zondag 27 november 2011 22:33 schreef Muisraket het volgende:
Ik voel me een beetje gemeen nu, maar eerlijk is eerlijk, Tuxx was de laatste tijd een beetje aan het haten.
We kunnen er wel tegen, we weten dat ze het toch niet helemaal snaptquote:Op zondag 27 november 2011 22:33 schreef Muisraket het volgende:
Ik voel me een beetje gemeen nu, maar eerlijk is eerlijk, Tuxx was de laatste tijd een beetje aan het haten.
Cognitieve dissonantie èh.quote:
ze maken me soms wel aan het huilen hoorquote:Op zondag 27 november 2011 22:35 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Keihard die vrouwen en hun opmerkingen
quote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ze maken me soms wel aan het huilen hoor
Holy shit, je bent je er nog echt druk over aan het maken he?quote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef Muisraket het volgende:
Het is ergens volledig belachelijk omdat ik haar niet ken, maar als ik kijk naar hoe ze reageerde heb ik niet echt een goede indruk van haar. Daarnaast, en dat is héél slecht, dat geef ik toe, heb ik verhalen gehoord over hoe we haar konden herkennen en die waren niet altijd even positief. Had het niet moeten zeggen, zei het eigenlijk alleen maar om aan te geven dat het die barvrouw niet was.
Ik maak mezelf nog aan het huilen zo.Sorry Tuxx.
Mannen dan! 'Ik snap eigenlijk niet wat ik ooit in je gezien heb (niet lullig bedoeld hoor)'. Serieus, wie zegt dat nou?quote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ze maken me soms wel aan het huilen hoor
quote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mannen dan! 'Ik snap eigenlijk niet wat ik ooit in je gezien heb (niet lullig bedoeld hoor)'. Serieus, wie zegt dat nou?
prachtig, zo'n opmerking recht uit het hart. Als je hierom gaat huilen moet je jezelf een schop onder je kont geven en je realiseren hoe awesome die post was!quote:Op zondag 27 november 2011 22:37 schreef Muisraket het volgende:
Het is ergens volledig belachelijk omdat ik haar niet ken, maar als ik kijk naar hoe ze reageerde heb ik niet echt een goede indruk van haar. Daarnaast, en dat is héél slecht, dat geef ik toe, heb ik verhalen gehoord over hoe we haar konden herkennen en die waren niet altijd even positief. Had het niet moeten zeggen, zei het eigenlijk alleen maar om aan te geven dat het die barvrouw niet was.
Ik maak mezelf nog aan het huilen zo.Sorry Tuxx.
Ik heb niemand lopen friendzonen, dat zei een man tegen mij. Een man die later ook nog verliefd werd op een van mijn toenmalig beste vriendinnen.quote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef shifto het volgende:
[..]
Wie heb je nu weer lopen friendzonen?
Wtf wat is er gebeurd?!quote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Mannen dan! 'Ik snap eigenlijk niet wat ik ooit in je gezien heb (niet lullig bedoeld hoor)'. Serieus, wie zegt dat nou?
Een man? Ik hoop een jongentje..quote:Op zondag 27 november 2011 22:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb niemand lopen friendzonen, dat zei een man tegen mij. Een man die later ook nog verliefd werd op een van mijn toenmalig beste vriendinnen.
waar woont hij? Gaan shifto en ik even langs!quote:Op zondag 27 november 2011 22:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb niemand lopen friendzonen, dat zei een man tegen mij. Een man die later ook nog verliefd werd op een van mijn toenmalig beste vriendinnen.
Jij houdt hem vast!quote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
waar woont hij? Gaan shifto en ik even langs!
Jongens die je niet leuk (meer vinden)quote:Op zondag 27 november 2011 22:42 schreef Muisraket het volgende:
Dat is iemand die ik nu gelukkig niet meer spreek.Was de eerste jongen die ik écht leuk vond en hij mij eerst ook, maar dat veranderde nogal snel. Ach ja, boeit me nu niets meer, maar moest er aan denken door die opmerking dat vrouwen mannen laten huilen.
Hoeft niet, heb mijn revenge al. Hij loopt nog steeds achter haar aan te kwijlen terwijl ze hem eeuwen geleden al afgewezen heeft.quote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja maar het zou zomaar kunnen dat de man interesse verliest dankzij het gedrag van het meisje, als je iemand van gezicht helemaal leuk vind maar dat ze eigenlijk een bitch is bijvoorbeeld.quote:Op zondag 27 november 2011 22:42 schreef Muisraket het volgende:
Dat is iemand die ik nu gelukkig niet meer spreek.Was de eerste jongen die ik écht leuk vond en hij mij eerst ook, maar dat veranderde nogal snel. Ach ja, boeit me nu niets meer, maar moest er aan denken door die opmerking dat vrouwen mannen laten huilen.
Zwak van die vent inderdaadquote:Op zondag 27 november 2011 22:40 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op zondag 27 november 2011 22:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dankje dan kom ik een keer slapenquote:Op zondag 27 november 2011 22:43 schreef shifto het volgende:
[..]
Jij houdt hem vast!
[..]
Jongens die je niet leuk (meer vinden)![]()
Mag altijd bij mij blijven slapen hoor
Dit. En voor vrouwen precies hetzelfde (been therequote:Op zondag 27 november 2011 22:43 schreef bijdehand het volgende:
Ja sommige mannen houden alleen van kutwijven en dan worden ze zelf ook bitches
Kwam o.a. door gedrag inderdaad.quote:Op zondag 27 november 2011 22:43 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ja maar het zou zomaar kunnen dat de man interesse verliest dankzij het gedrag van het meisje, als je iemand van gezicht helemaal leuk vind maar dat ze eigenlijk een bitch is bijvoorbeeld.
Kan natuurlijk ook andersom zijn.
Schijt aan hem, toch?quote:Op zondag 27 november 2011 22:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit. En voor vrouwen precies hetzelfde (been there).
[..]
Kwam o.a. door gedrag inderdaad.
Hoop niet dat hij dit leest trouwens, hij zit ook op FOK maar post volgens mij (bijna) alleen nog maar op de frontpage.
quote:Op zondag 27 november 2011 22:44 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dankje dan kom ik een keer slapen
Vind je bij tuxxx ook niet ergquote:Op zondag 27 november 2011 22:44 schreef Muisraket het volgende:
Hoop niet dat hij dit leest trouwens, hij zit ook op FOK maar post volgens mij (bijna) alleen nog maar op de frontpage.
ja maar vrouwen zijn sowieso klachtwaardig toch?quote:Op zondag 27 november 2011 22:44 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Dit. En voor vrouwen precies hetzelfde (been there).
[..]
Give me the man-high-fivequote:Op zondag 27 november 2011 22:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ja maar vrouwen zijn sowieso klachtwaardig toch?
Ergens wel, daarom schaamde ik me achteraf.quote:
Een bromance.quote:Op zondag 27 november 2011 22:47 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ergens wel, daarom schaamde ik me achteraf.
Oh en @ dat hartje: bloeit daar een romance op?En vrouwen zijn heul niet klachtwaardig!
quote:Op zondag 27 november 2011 22:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een bromance.
En de meeste wel hoor
Veel wel, niet allemaal maar wel veel.quote:Op zondag 27 november 2011 22:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een bromance.
En de meeste wel hoor
quote:Op zondag 27 november 2011 22:48 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een bromance.
En de meeste wel hoor
dit dusquote:Op zondag 27 november 2011 22:50 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Veel wel, niet allemaal maar wel veel.
Alleen door deze post alleen al wil ik je de best seagull ever geven!quote:
Seagull of eagle? Woensdag?quote:Op zondag 27 november 2011 22:51 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Alleen door deze post alleen al wil ik je de best seagull ever geven!
ik versta hem nooit en iedereen zegt wat anders. En ja, als jij die wil krijg je die hoorquote:Op zondag 27 november 2011 22:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Seagull of eagle? Woensdag?(garpjen)
quote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik versta hem nooit en iedereen zegt wat anders. En ja, als jij die wil krijg je die hoor
Oh en dat durf ik waarschijnlijk niet eens. Ik ben echt een schijtluis.quote:Op zondag 27 november 2011 22:53 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik versta hem nooit en iedereen zegt wat anders. En ja, als jij die wil krijg je die hoor
Ik schaam me doodquote:
Nee is tof jongequote:Op zondag 27 november 2011 22:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Oh en dat durf ik waarschijnlijk niet eens. Ik ben echt een schijtluis.
Bij season 8 in dat hotel op de Bahama's zegt hij wel heel duidelijk seagull volgens mij.quote:
Die heb ik pas gekeken dus denk dat ik 't daarvandaan hebquote:Op zondag 27 november 2011 22:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Bij season 8 in dat hotel op de Bahama's zegt hij wel heel duidelijk seagull volgens mij.
Slaap lekker meneer Vodafonequote:
't Is T-Mobile, toch?quote:
quote:
Heb ik van BB inderdaad.quote:
Ja die theorie ken ik. Zei ze op de meet ookquote:Op zondag 27 november 2011 22:58 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nogal logisch ja aangezien BB een theorie had voor TFM's naam, zoals genoemd in het topic.
No prob, bro. En slaap lekker.quote:
Neger, alsjeblieft.quote:
Hij blijft zo goedquote:
jij lachte net zo toen ik m verteldequote:
Zelfs na 50 keer moet ik er nog om lachen. Youtuberepeatquote:
Ik ging ook gewoon echt helemaal dood!!!quote:Op zondag 27 november 2011 23:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
jij lachte net zo toen ik m vertelde
Maar gelukkig wel zonder al die kwijl.quote:Op zondag 27 november 2011 23:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
jij lachte net zo toen ik m vertelde
Truequote:Op zondag 27 november 2011 23:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maar gelukkig wel zonder al die kwijl.
ik moest alleen lachen om jouw lachquote:Op zondag 27 november 2011 23:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik ging ook gewoon echt helemaal dood!!!
Hahahahaha, which made me lol againquote:Op zondag 27 november 2011 23:12 schreef bijdehand het volgende:
[..]
ik moest alleen lachen om jouw lach
Die kwijl kwam wel toen hij BB voor het eerst zag maar daar waren jullie niet bijquote:Op zondag 27 november 2011 23:11 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Maar gelukkig wel zonder al die kwijl.
later ook nog toen ik half over te tafel hing om die goudvis te kunnen zienquote:Op zondag 27 november 2011 23:13 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die kwijl kwam wel toen hij BB voor het eerst zag maar daar waren jullie niet bij
Nee dit soort opmerkingen maak ik normaalquote:Op zondag 27 november 2011 23:15 schreef shifto het volgende:
[..]
later ook nog toen ik half over te tafel hing om die goudvis te kunnen zien
Ja je vroeg er echt omquote:Op zondag 27 november 2011 23:18 schreef Muisraket het volgende:
Dat was mijn eigen schuld hoor. Op het moment dat ik dat deed vroeg ik me heel erg af waar ik mee bezig was._! Ben een beetje allergisch voor aandachtvragende vrouwen namelijk.
Ach het was voor de mannen wel een goede manier om even te kijken maar het is niet alsof je er bij liep als een halve slet met een tekort aan aandacht ofzoquote:Op zondag 27 november 2011 23:18 schreef Muisraket het volgende:
Dat was mijn eigen schuld hoor. Op het moment dat ik dat deed vroeg ik me heel erg af waar ik mee bezig was._! Ben een beetje allergisch voor aandachtvragende vrouwen namelijk.
Nee oké, deed het ook puur om die goudvis te laten zien, maar besefte me na 1 seconde dat dat totaal niet zo overkwam en ik een beetje dom bezig was.quote:Op zondag 27 november 2011 23:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ach het was voor de mannen wel een goede manier om even te kijken maar het is niet alsof je er bij liep als een halve slet met een tekort aan aandacht ofzo
Nee zo erg was het niet mevrouwtjequote:Op zondag 27 november 2011 23:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee oké, deed het ook puur om die goudvis te laten zien, maar besefte me na 1 seconde dat dat totaal niet zo overkwam en ik een beetje dom bezig was.
Ik zie het nog steeds voor mij als dat je binnen kwam, de wind wapperde door je haren van het dichtvallen van de deur, je ging voor mij staan en trok zo je jas open als een potloodventer en wij mochten je even aanschouwenquote:Op zondag 27 november 2011 23:21 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee oké, deed het ook puur om die goudvis te laten zien, maar besefte me na 1 seconde dat dat totaal niet zo overkwam en ik een beetje dom bezig was.
Als een potloodventer nog wel.quote:Op zondag 27 november 2011 23:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zie het nog steeds voor mij als dat je binnen kwam, de wind wapperde door je haren van het dichtvallen van de deur, je ging voor mij staan en trok zo je jas open als een potloodventer en wij mochten je even aanschouwenmoest het anders overkomen dan?
Zo lief dit.quote:Op zondag 27 november 2011 23:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik zie het nog steeds voor mij als dat je binnen kwam, de wind wapperde door je haren van het dichtvallen van de deur, je ging voor mij staan en trok zo je jas open als een potloodventer en wij mochten je even aanschouwenmoest het anders overkomen dan?
Het kan inderdaad ietwat genuanceerder geweest zijn maar ik was dan ook niet helemaal nuchterquote:Op zondag 27 november 2011 23:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Als een potloodventer nog wel.Volgens mij deed ik het iets subtieler, dat hoop ik althans...
quote:Op zondag 27 november 2011 23:25 schreef bijdehand het volgende:
Barrie en ik waren onze fietsen aan het wegzetten, en van daar zagen we een jongen met een goddelijk lijf de Terminus naderen. Zijn goddelijke lokken vielen net niet over z'n oren, en zijn zaadvragende groene vest was ons allen duidelijk. Daar was shifto, de avond was compleet
Ligt eraan, wie met wiequote:
In mijn herinnering kwam hij zo ineens de hemel uitvallen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:25 schreef bijdehand het volgende:
Barrie en ik waren onze fietsen aan het wegzetten, en van daar zagen we een jongen met een goddelijk lijf de Terminus naderen. Zijn goddelijke lokken vielen net niet over z'n oren, en zijn zaadvragende groene vest was ons allen duidelijk. Daar was shifto, de avond was compleet
quote:Op zondag 27 november 2011 23:26 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
In mijn herinnering kwam hij zo ineens de hemel uitvallen.
Nee, hier trappen we niet meer in!quote:Op zondag 27 november 2011 23:27 schreef shifto het volgende:
Ja ik kan nu niet meer kiezen hoorIedereen is zo lief
Hahahahahahaquote:Op zondag 27 november 2011 23:30 schreef Muisraket het volgende:
Btw, shifto, je... aparte reactie staat nu volledig uit zijn verband gerukt in mijn fobo.![]()
Het is fok, daar blijft iedereen forever alone.quote:
quote:Op zondag 27 november 2011 23:39 schreef bijdehand het volgende:
KK vond dat echt niet leuk hoor shifto
Jou bedoel je?quote:Op zondag 27 november 2011 23:39 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Dan moet je dr wel het bed in lullen he.
Jouw gesjans met hem enzo. Hij was best overstuur naderhandquote:
Jij mallerd, hihi.quote:Op zondag 27 november 2011 23:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jou bedoel je?
Oh en nog een Scrubsmarathon plz.
quote:Op zondag 27 november 2011 23:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
mij bedoel je?
Ik ga na elke meet lekker alleen in mijn eigen bed slapen, thank you very much.quote:
quote:
Ik zal de volgende keer hem niets aandoen wat hij niet kan handelenquote:Op zondag 27 november 2011 23:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jouw gesjans met hem enzo. Hij was best overstuur naderhand
Kopen we van die kettingen die Turk en JD op de Bahama's hadden!quote:Op zondag 27 november 2011 23:41 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jou bedoel je?
quote:Op zondag 27 november 2011 23:42 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ga na elke meet lekker alleen in mijn eigen bed slapen, thank you very much.
Wat is daar zo grappig aan? 't Is gewoon de waarheid.quote:
Waar wil je die vinden joh?quote:Op zondag 27 november 2011 23:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kopen we van die kettingen die Turk en JD op de Bahama's hadden!
Weet ik, maar dat je het zo serieus opvat.quote:Op zondag 27 november 2011 23:43 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan? 't Is gewoon de waarheid.
Maakt niet uit. Anders doen we 's werelds grootste dokterquote:
Een hele slechte eigenschap van mij is inderdaad dat ik overal op inga. Heel vervelend voor mezelf, hilarisch voor anderen.quote:Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Weet ik, maar dat je het zo serieus opvat.
quote:Op zondag 27 november 2011 23:45 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Anders doen we 's werelds grootste dokter
Bovenop, is ook niet zo zwaar voor bdh danquote:Op zondag 27 november 2011 23:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]Jij en shifto dan, want ik ben te klein.
Jij kan op m'n schouders staan, weet niet of ik shifto kan houdenquote:Op zondag 27 november 2011 23:46 schreef Muisraket het volgende:
[..]Jij en shifto dan, want ik ben te klein.
Ik heb geen evenwichtsgevoel.quote:Op zondag 27 november 2011 23:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij kan op m'n schouders staan, weet niet of ik shifto kan houden
Ergste afwijzing ooitquote:
Bedoel je dit met dat vrouwen je kwetsen met hun uitspraken?quote:
Ja, met smoesjes mijn voorstellen afwijzen. Alsof ik dat geloofquote:Op zondag 27 november 2011 23:48 schreef shifto het volgende:
[..]
Bedoel je dit met dat vrouwen je kwetsen met hun uitspraken?
Ik heb écht geen evenwichtsgevoel. En ben enorm onhandig, ben daarom ook bang dat een eagle waarschijnlijk verwondingen tot gevolg zou hebben.quote:Op zondag 27 november 2011 23:49 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, met smoesjes mijn voorstellen afwijzen. Alsof ik dat geloof
Met een eagle kan je niet eens vallen want dan heb ik je vastquote:Op zondag 27 november 2011 23:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik heb écht geen evenwichtsgevoel. En ben enorm onhandig, ben daarom ook bang dat een eagle waarschijnlijk verwondingen tot gevolg zou hebben.
Nee maar dat ik je in je oog schop of zo.quote:Op zondag 27 november 2011 23:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met een eagle kan je niet eens vallen want dan heb ik je vast
Daar ben ik niet bang voorquote:Op zondag 27 november 2011 23:52 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee maar dat ik je in je oog schop of zo.
Ik ken mezelf, dus ik wel.quote:
We kijken wel of we gek genoeg zijn dan.quote:Op zondag 27 november 2011 23:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ken mezelf, dus ik wel.Maar ik ga uit dit topic want ik moet nog iets afmaken voor school en ik moet er veel te vroeg weer uit. Trusten allemaal!
Dat jij eigenlijk nog niet slaapt alleen al!quote:Op zondag 27 november 2011 23:54 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik ken mezelf, dus ik wel.Maar ik ga uit dit topic want ik moet nog iets afmaken voor school en ik moet er veel te vroeg weer uit. Trusten allemaal!
ik ben jaloersquote:Op maandag 28 november 2011 00:12 schreef shifto het volgende:
Ja, ik ga nog even skyrim speulen en dan maar weer zzzzz
Wij hebben een zwaar leven...quote:Op maandag 28 november 2011 07:44 schreef VulpesVulpes het volgende:
Goedemorgen allemaal
Jullie zijn vroeg wakker zeg!
quote:
Wij als echte IKEA-experts met een half ikea-appartement kunnen het weten iddquote:Op maandag 28 november 2011 08:45 schreef VulpesVulpes het volgende:
IKEA stoelen zijn best sterk hoor
+ een meet.quote:
Nou, je hebt echt heel wat gemistquote:Op maandag 28 november 2011 13:10 schreef FedExpress het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
geile boel zal dat geweest zijn zeg
Die kwam plotseling de Terminus binnen en liet een poster liggen van zichzelf.quote:Op maandag 28 november 2011 13:10 schreef FedExpress het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
geile boel zal dat geweest zijn zeg
No waaaiiiiquote:Op maandag 28 november 2011 13:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Wou hem eigenlijk gelijk mee naar buiten sleuren, maar dacht dat zijn vriendin dat niet zo leuk zo vinden
Ja zo'n exemplaar laat men toch niet vrijgezel?quote:
Vriendin?quote:Op maandag 28 november 2011 13:22 schreef BarrieButsers het volgende:
Wou hem eigenlijk gelijk mee naar buiten sleuren, maar dacht dat zijn vriendin dat niet zo leuk zo vinden
Ja precies, wat maakt het uitquote:Op maandag 28 november 2011 13:33 schreef shifto het volgende:
Ach in 178 maken we nu toch al meerdere users belachelijk!
Deze blonde chick waarschijnlijk:quote:Op maandag 28 november 2011 13:44 schreef bijdehand het volgende:
Maar hoezo vriendin? Die blonde die erbij was?
doet 'ie goedquote:Op maandag 28 november 2011 14:05 schreef DeJori het volgende:
[..]
Deze blonde chick waarschijnlijk:
[ afbeelding ]
Dat is wel heel veel.quote:Op maandag 28 november 2011 13:02 schreef Kutstudent het volgende:
Zojuist skyrim voor xdoos gekocht.![]()
Gisteren trouwens 4 notes gekregen omdat ik een beetje liep te trollen.
Het schijnt dat een aantal users in dit topic ooit een vriend(in) gehad hebben of zelfs op dit moment een relatie hebben, dus er is nog hoop.quote:Op maandag 28 november 2011 14:17 schreef bijdehand het volgende:
Bij deze ben je door MR verklaard tot iemand ook forever alone is
Ssssst dont jynx it!quote:Op maandag 28 november 2011 14:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het schijnt dat een aantal users in dit topic ooit een vriend(in) gehad hebben of zelfs op dit moment een relatie hebben, dus er is nog hoop.
Nu weet ik niet meer of ik blij moet zijnquote:Op maandag 28 november 2011 14:17 schreef bijdehand het volgende:
Bij deze ben je door MR verklaard tot iemand ook forever alone is
Een relatie voordat ze in dit topic kwamen telt niet. En gehad hebben zegt niks: het eindresultaat is infinite loneliness.quote:Op maandag 28 november 2011 14:20 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Het schijnt dat een aantal users in dit topic ooit een vriend(in) gehad hebben of zelfs op dit moment een relatie hebben, dus er is nog hoop.
Ach het topic is nu onderdeel van jou, dus emoties tellen niet meer.quote:Op maandag 28 november 2011 14:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nu weet ik niet meer of ik blij moet zijn
Omdat:quote:Op maandag 28 november 2011 13:44 schreef bijdehand het volgende:
Maar hoezo vriendin? Die blonde die erbij was?
quote:Op maandag 28 november 2011 13:25 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Ja zo'n exemplaar laat men toch niet vrijgezel?
Niet fijn voor de rest van de mannen in dit topic: hij is beter dan onsquote:
Het was al te laat toen hij z'n hand op m'n been legdequote:Op maandag 28 november 2011 14:32 schreef BarrieButsers het volgende:
Arme DeJori, er was nog hoop maar nu hij hier gepost heeft, is het al te laat.
Ga je vreemd?quote:Op maandag 28 november 2011 14:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het was al te laat toen hij z'n hand op m'n been legde
Alsof dat de eerste keer wasquote:Op maandag 28 november 2011 14:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee wij zijn de drie musketiers toch.quote:
Maar nu waren je ouders er niet bijquote:
quote:Op maandag 28 november 2011 14:43 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik vond MR's reactie wel leuk toen ik zei dat ik wist dat je links dragend was.quote:Op maandag 28 november 2011 14:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Maar nu waren je ouders er niet bij
Ja, laat wel zien dat vrouwen nooit luisterenquote:Op maandag 28 november 2011 14:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vond MR's reactie wel leuk toen ik zei dat ik wist dat je links dragend was.
quote:Op maandag 28 november 2011 14:50 schreef bijdehand het volgende:
If 'guns don't kill people, but people kill people', does that mean that 'toasters don't toast toast, toast toast toast'?
wtf
Ik weet niet eens meer hoe ik reageerde eerlijk gezegd. Oh en schnelllllll tt-hunters, het topic is alweer bijna vol!quote:Op maandag 28 november 2011 14:47 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik vond MR's reactie wel leuk toen ik zei dat ik wist dat je links dragend was.
Vol verbazingquote:Op maandag 28 november 2011 14:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe ik reageerde eerlijk gezegd. Oh en schnelllllll tt-hunters, het topic is alweer bijna vol!
Je schrok nogalquote:Op maandag 28 november 2011 14:51 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe ik reageerde eerlijk gezegd. Oh en schnelllllll tt-hunters, het topic is alweer bijna vol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |