SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstel voor een Bossche-Fok-Meet: Ergens in ... nouja ooit, op een terrasje!
De OP is hier te vinden.
Dat doe ik via de TTquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Moet je haar niet eerst wat vertellen?
Megauploadquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:28 schreef BarrieButsers het volgende:
Godver zit ik net zo'n film te kijken stopt tie ermee na 72 minuten. Nu moet ik 30 minuten wachten
138 is mijn ongeluksgetalquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En je kan ook al niet tellen, van 137 naar 139
I think he blames it on the alcoholquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En je kan ook al niet tellen, van 137 naar 139
Ben nuchterquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
I think he blames it on the alcohol
Ja misschien wel, maar dat is ook weer zoiets.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Had je niet moeten vragen maar gewoon moeten doen.
Hm vaagquote:Op zondag 7 augustus 2011 00:29 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee iets van solarmovie ofzo.
Nee het zo vragen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Ja misschien wel, maar dat is ook weer zoiets.
Nu kan ik wel mooi 30 minuten lang jullie vervelen.quote:
Dat ding is zo klein, ze voelt het toch niet.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
En daarna; goh mag ik je neuken?
Heb je je bedacht?quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik wil de TT veranderen, echt moet niet zijn
Dan kan hij hem net zo goed gelijk anaal erin douwen.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat ding is zo klein, ze voelt het toch niet.
Nee, we waren al bezig en toen vroeg ik dat ineens heel impulsief.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:32 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee het zo vragen.Vraag je haar ook van goh meisje mag ik je zoenen? En daarna; goh mag ik je neuken?
Stiekem is ze toen weggegaan, maar logisch dat je dat niet aan ons verteld.quote:Op zondag 7 augustus 2011 00:34 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee, we waren al bezig en toen vroeg ik dat ineens heel impulsief.Daarna werd het heel erg awkward maar we hebben het nog wel afgemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |