SPOILER: Pinguin die stiekem ook op de meet wasOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
[ Bericht 0% gewijzigd door Augustus_Thijs op 27-11-2011 21:02:07 ]..non est vivere sed valere vita est ..
Ik heb ook geen FB dus dan gaat toevoegen een beetje moeilijk.quote:Op zondag 27 november 2011 20:51 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Heb jullie bijna allemaal gespaard trouwens, net kwartetten.. Mis alleen BB nog op facebook
Die seal of approvement hoort niet in mijn OP jonguh kut!quote:Op zondag 27 november 2011 20:54 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
WAAR DE FOK IS MIJN SEAL OF FUCKING APPROVEMENT?!!???
EN JIJ VUILE RELNICHT IK WOU EEN NIEUW TOPIC OPENEN
quote:Op zondag 27 november 2011 20:59 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Die seal of approvement hoort niet in mijn OP jonguh kut!
Zul je het wel naar gemaakt hebben danquote:Op zondag 27 november 2011 21:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik krijg er spontaan een andere avatar van
Had je maar naar de meet moeten komenquote:Op zondag 27 november 2011 21:04 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
Ik niet meer
Ik geef het op voor dit topic. Doei
Je vindt dit topic veel te leuk om te stoppen met volgenquote:
quote:Op zondag 27 november 2011 21:16 schreef BarrieButsers het volgende:
Gewoon omdat het kan ook in dit topic
![]()
3 cola blikjes?quote:
Nee hoor. Alleen de rang die je jezelf hebt gegeven is weg.quote:Op zondag 27 november 2011 20:55 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
En mijn rank in de den bosch ladder is omlaag gegaan...
Zo werkt iedereen zich omhoogquote:Op zondag 27 november 2011 21:33 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen de rang die je jezelf hebt gegeven is weg.
Kut ik verloorquote:Op zondag 27 november 2011 21:37 schreef BarrieButsers het volgende:
Awh TM kon niet zonder het Den Bosch topic
Nee. Jij bent gewoon de enige die niet al jaren in dit topic zit of op de meet was.quote:Op zondag 27 november 2011 21:36 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Zo werkt iedereen zich omhoog
quote:Op zondag 27 november 2011 21:00 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik krijg er spontaan een andere avatar van
Tux dacht dat Skyrim een of andere fokker wasquote:Op zondag 27 november 2011 21:50 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Tevens: die OP!Alleen je maakt me echt niet wijs dat Tuxxer op de meet was. En wtf, komt Tong80 uit DB?
Die werden afgestoten door de DB gemeenschap.quote:Op zondag 27 november 2011 21:56 schreef Muisraket het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met mjan, Ceased2Be, DuTank en SM-?
mjan en ceased zijn getrouwd en de rest mag God weten.quote:Op zondag 27 november 2011 21:56 schreef Muisraket het volgende:
Wat is er trouwens gebeurd met mjan, Ceased2Be, DuTank en SM-?
Aww wat leuk.quote:Op zondag 27 november 2011 21:57 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
mjan en ceased zijn getrouwd en de rest mag God weten.
Ach wie weet hebben ze binnen de kortste keren wel geen leven meer, er is nog hoopquote:Op zondag 27 november 2011 22:01 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Aww wat leuk.De rest heeft waarschijnlijk een leven gekregen of zo. Had ze graag nog leren kennen, maar goed.
Nou ik kan niet wachten.quote:Op zondag 27 november 2011 22:05 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
kut ik kan niet zonder dit topic
Tijd om in dit topic haatacties te doen.
Ik ook niet.quote:
Oke ben benieuwd.quote:Op zondag 27 november 2011 22:10 schreef telefoonmaatschappij het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Er moet effe iemands boeiends reageren zodat ik op diegene kan reageren waarop diegene weer gaat happen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |