SPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(6/6)
Emmanuel Anning
Jomy Boky
Chris Hordijk
Charly Luske
Marloes van Ommen
Danjil TuhumenaSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(6/6)
Bart Brandjes
Nora Dalal
Marieke Dollekamp
Sharon Doorson
Ivanildo Kembel
Iris KroesSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(6/6)
Guy Barzily
Sacha van Beek
Michelle Flemming
Christopher Max
Paul Turner
Wouter VinkSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Audities
- 23-09-2011 - Auditieronde 1
- 30-09-2011 - Auditieronde 2
- 07-10-2011 - Auditieronde 3
- 14-10-2011 - Auditieronde 4
- 21-10-2011 - Auditieronde 5
- 28-10-2011 - Auditieronde 6
Battles
- 04-11-2011 - Battle 1
- 11-11-2011 - Battle 2
- 18-11-2011 - Battle 3
- 25-11-2011 - Battle 4
Liveshows
- 02-12-2011 - Liveshow 1
- 09-12-2011 - Liveshow 2
- 16-12-2011 - Liveshow 3
- 23-12-2011 - Liveshow 4
- 06-01-2012 - Liveshow 5
- 07-01-2012 - Sing-off
- 13-01-2012 - Liveshow 6
- 20-01-2012 - Finale
- 27-01-2012 - The Voice Kids
Overig
Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden:
Door Cee & door Razor21
- Adopteer een kandidaat: The Voice 2011 editie
- The Voice: Het kijkcijfer(spel) topic!
Top OP gemacht door Studiotje*eigendunk*
[ Bericht 5% gewijzigd door Benny op 27-11-2011 19:59:34 ]![]()
Hij is toch nooit thuisquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
OH JA! Ik geloof hun nooit als koppel, ik weet niet waarom..![]()
![]()
Die moeder!_!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Oke, mooi zoquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Goeeeed! Erg goed. Best druk ja.Met jou?
Ja goed hier
![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
quote:
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
En als hij er is, die 3 weken per jaar, dan werkt die baard van hem ook niet meer.quote:
Zodra die kinderen oud zat zijn komt de scheiding wel
Jeetje wat grachtengordel zeg.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Hij is best leuk geworden, met zulke ouders, hallo zegquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:37 schreef Starlie het volgende:
Beetje balletje, laat dat beetje en tje maar weg!!!!!!!![]()
![]()
ja Arrrrnie, je bent onwijs kak man!
De school waar hij en ik op zaten is ook echt onwijs kak.
Zijn pa is tandarts trouwens.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Ik snap wat je bedoelt. Ze stralen altijd het prefecte gezinnetje uit, maar het voelt altijd nèt niet.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En als hij er is, die 3 weken per jaar, dan werkt die baard van hem ook niet meer.
Zodra die kinderen oud zat zijn komt de scheiding welI don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine![]()
is zijn scheerapparaat kapot?![]()
![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Die film Nova Zembla laat me redelijk koud.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
''Ik speel in een film met Duitse Kroes''.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Nou dat zie ik nog niet eens, ik zie ze helemaal geen sex en lust meer hebben eigenlijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:40 schreef Day het volgende:
[..]
Ik snap wat je bedoelt. Ze stralen altijd het prefecte gezinnetje uit, maar het voelt altijd nèt niet.
Gewoon voor het geld en 'het huwelijk' bij elkaar blijven. En Daan zit telkens thuis met de kinderen en het geld. Die roept wel vaker in interviews dat hij vaker thuis moet zijn want ze zaten tegen een breekpuntje aan.
Arnie voelt zich niet serieus genomen als regisseur zonder baard, dus groeit het maar door
dat zoontje is wel echt heel erg schattig
Écht, het is dat er gezegd wordt dat het een jongetje is.
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Er komt een film van Ushi.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Ik miste het net, zeker net als de jongens van Borsatoquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:41 schreef Day het volgende:
Ik dacht een meisjequote:Op vrijdag 25 november 2011 22:41 schreef Day het volgende:
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Wat zit je nou te haten!?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Heeft die man onze kroonprinses geknuffeld met die vieze baard![]()
![]()
quote:
Hoeraquote:
Daan neukt er gewoon flink op los met een ventje van een jaar of 21.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dat zie ik nog niet eens, ik zie ze helemaal geen sex en lust meer hebben eigenlijk
Gewoon voor het geld en 'het huwelijk' bij elkaar blijven. En Daan zit telkens thuis met de kinderen en het geld. Die roept wel vaker in interviews dat hij vaker thuis moet zijn want ze zaten tegen een breekpuntje aan.![]()
Daan gaat straks heel overdreven vrolijk en lacherig doen. Maar réken maar dat ze bij Leco gejankt heeft dat Arnie voor Doutzen gekozen had in die film.
Ofzo.![]()
Ja, ik dus ook!quote:
I am gonna shine![]()
Daan lacht altijd al erg vaak iets te gemaakt, zelfs Leontine vind ik nog gezelliger overkomenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:42 schreef Livra het volgende:
Daan gaat straks heel overdreven vrolijk en lacherig doen. Maar réken maar dat ze bij Leco gejankt heeft dat Arnie voor Doutzen gekozen had in die film.
Ofzo.
Alles meteen op dvd en wegrotten in de schappenquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jaaaa hoeraLaten we hopen dat er 59 delen komen en ze geen seconde tijd meer heeft voor tv
Ja heel gemaakt. Ik heb het idee dat ze ook 4 kinderen hebben om Daan iets te doen te laten hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daan lacht altijd al erg vaak iets te gemaakt, zelfs Leontine vind ik nog gezelliger overkomen![]()
Yep, maar geen kak-accent!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik miste het net, zeker net als de jongens van BorsatoI don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Dat kan gewoon nietquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daan lacht altijd al erg vaak iets te gemaakt, zelfs Leontine vind ik nog gezelliger overkomen
Ik heb serieus geen idee, ik vind ze beide zum kotsenYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
En elke keer verhuizen zodat Daan weer een huis kan inrichten, een kind kan aankleden etc.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:44 schreef Livra het volgende:
[..]
Ja heel gemaakt. Ik heb het idee dat ze ook 4 kinderen hebben om Daan iets te doen te laten hebben.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:44 schreef Livra het volgende:
[..]
Ja heel gemaakt. Ik heb het idee dat ze ook 4 kinderen hebben om Daan iets te doen te laten hebben.
Die heeft 2 au-pairs en schoonmaakstersquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:44 schreef Livra het volgende:
[..]
Ja heel gemaakt. Ik heb het idee dat ze ook 4 kinderen hebben om Daan iets te doen te laten hebben.
Lelijke Koreaanse denk ik...heus geen 18-jarige Zweedse.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die heeft 2 au-pairs en schoonmaaksters![]()
Hopen dat Party mee leest! Investigate dat nep-huwelijk!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:45 schreef Tinkepink het volgende:
Klinkt als een potentieel SHO-topic dit.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:45 schreef Tinkepink het volgende:
Klinkt als een potentieel SHO-topic dit.
Tipi wan, net als de echte tipi wan die ook bij de buurman eetquote:Op vrijdag 25 november 2011 22:45 schreef Livra het volgende:
[..]
Lelijke Koreaanse denk ik...heus geen 18-jarige Zweedse.
Nee hoor, Nick en Siem komen straks!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:45 schreef Tinkepink het volgende:
Klinkt als een potentieel SHO-topic dit.
I am gonna shine![]()
Tja, 'tis en blijft Volendam, hè?quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:47 schreef Livra het volgende:
[..]
Dat kind van Nick leek anders verdacht veel op Simon...
I am gonna shine![]()
Ja New York snap ik wel!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:48 schreef iBenny het volgende:
Ach ja... gewoon in Amsterdam, New York en Friesland... waarom ook niet![]()
Hoezo wat te verliezen? Alsof ze zitten te wachten op een Reinout Oerlemans film in Amerika.I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
'Het waren twee fantastische dagen....'quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:51 schreef Livra het volgende:
Sorry hoor...emotioneel na 1 draaiweek.
Toch wel typisch dat veel sterren graag in Nederland vertoeven omdat men hier zo nuchter is, en Doutzen niet over straat kan![]()
![]()
Sunnery.
Ja ik vraag me dan ook gelijk af waar ze het thuis over hebben samen!quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:56 schreef Livra het volgende:
Ik vind Sunnery en Doutzen allebei knap maar ze moeten niks zeggen.![]()
"zou je ook zo'n groot gezin willen"
"ja maar dan moet ik wel 4.... hebben"
wat zei doutzen? Nannies?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Volgens mij wel....quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
wat zei doutzen? Nannies?![]()
Negers zei ze, negers.quote:Op vrijdag 25 november 2011 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
wat zei doutzen? Nannies?![]()
quote:
quote:
Haha ja inderdaad!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik dacht even dat het Gordon zonder haar was, zo van een afstandje![]()
Wie is die kale, Leco's vriend?
Ah!quote:![]()
Zo lang samen, ja niet-samenwonen is wel een hele goeie om te slagen
Het lijkt mij stiekem ook best lekker dat latten...quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah!![]()
Zo lang samen, ja niet-samenwonen is wel een hele goeie om te slagen![]()
![]()
Dat is heerlijkquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:09 schreef Livra het volgende:
[..]
Het lijkt mij stiekem ook best lekker dat latten...![]()
![]()
En weer vraag ik me af: wie doet Simon's haar?I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Leco!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:11 schreef Day het volgende:
En weer vraag ik me af: wie doet Simon's haar?![]()
Als je een chihuahua ziet weet je dat er een cliché blondje bij hoort
Leco!!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:11 schreef Day het volgende:
En weer vraag ik me af: wie doet Simon's haar?![]()
Een beetje een tranny-blondje...quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:11 schreef Pisces29 het volgende:
Als je een chihuahua ziet weet je dat er een cliché blondje bij hoort![]()
Wie zei net nou dat Nick een minder of mooiere vriendin had dan Simon? Hoe zat het ook alweer ?
Echt? Toen ik net die blonde zag dacht ik het omgekeerde, die van Nick vond ik echt niks... maar misschien stond ik te ver van de tvquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:12 schreef Livra het volgende:
Ik! De vriendin van Nick is leuker dan die van Simon...qua uiterlijk dan.
Nick is ook leuker dan Simon, dus dat komt goed uit.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:12 schreef Livra het volgende:
Ik! De vriendin van Nick is leuker dan die van Simon...qua uiterlijk dan.I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Ze stond een tijdje terug in de Margriet, standaard blondje, wat mij betreft.quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:14 schreef Livra het volgende:
Vond je die blonde leuker? Gelikt poppetje volgens mij... die van Nick leek me wat 'normaler'.I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Ja met shoppen in Barcelona etc....echt een beetje voetbalvrouw (vader is ook keeperstrainer)quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:15 schreef Day het volgende:
[..]
Ze stond een tijdje terug in de Margriet, standaard blondje, wat mij betreft.![]()
Het ging om uiterlijk toch? Die donkere vond ik helemaal niks, maar ik moet ff dichtbij kiekenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:14 schreef Livra het volgende:
Vond je die blonde leuker? Gelikt poppetje volgens mij... die van Nick leek me wat 'normaler'.
Het lijken wel 2 uiterstenDonkere simpele, en cliché tijgerprint blondine met chihuahua.
Volgens mij is die blonde ook een winkeltje begonnen. Zie ik ook echt standaard Riverdale/Riviera Maison meuk voor me.![]()
Heeft die blonde van Jantje ook niet een winkeltje? Of snijdt die paling?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:16 schreef Livra het volgende:
Volgens mij is die blonde ook een winkeltje begonnen. Zie ik ook echt standaard Riverdale/Riviera Maison meuk voor me.
BTW, hoe zit het met Lenny? Doet die nog wat of zit hij alweer in het vergeethoekje?I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Snijdt paling en voedt het komische duo Fem&Em op!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heeft die blonde van Jantje ook niet een winkeltje? Of snijdt die paling?![]()
Toppie!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:18 schreef Livra het volgende:
[..]
Snijdt paling en voedt het komische duo Fem&Em op!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Volgens mij was ze een winkel begonnen met spulletjes voor N&S fans oid!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:16 schreef Livra het volgende:
Volgens mij is die blonde ook een winkeltje begonnen. Zie ik ook echt standaard Riverdale/Riviera Maison meuk voor me.![]()
Heeft een album uitgebracht... en kabbelt wat voortquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:17 schreef Day het volgende:
BTW, hoe zit het met Lenny? Doet die nog wat of zit hij alweer in het vergeethoekje?![]()
Apart hoofd, heeft ze.I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Die lokken zo plat gelakt op het voorhoofd
Ze lijkt op een blonde schaatsterOp woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
![]()
Huu
Precies wat ik dus zag eerder in het voorstukje
Lijkt wel moeder en zoon hier
Simon's moeder stond toen ook in de Margriet, vertelde over vader, was wel ontroerend interview. Mooie vrouw ook, totaal anders dan Jan's mams.I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Waarom zit jij niet in de TAL SC?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:24 schreef Day het volgende:
Simon's moeder stond toen ook in de Margriet, vertelde over vader, was wel ontroerend interview. Mmoi vrouw ook, totaal anders dan Jan's mams.![]()
Die van Nick lijkt wel 10 jaar ouder, en die van Simon gewoon jong blondje...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in de TAL SC?
I am gonna shine![]()
Nick en Nicky
Fem en Em
Ze zijn wel creatief in Volendam
Simon krijgt een Simone, wat ik je brom!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:27 schreef Pisces29 het volgende:
Nick en Nicky
Fem en Em
Ze zijn wel creatief in Volendam![]()
Dat huis van binnen is net zo ouwelijk als die vriendin
Ik vind Nick's meisje toch mooier, hoor. Spontaner, in ieder geval.I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Ja ik ook. Normaler, niet zo'n blonde voetbalvrouw...quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:28 schreef Day het volgende:
Ik vind Nick's meisje toch mooier, hoor. Spontaner, in ieder geval.![]()
Dat huis van Simon was dan wel weer leuker van binnen maar Nick is relaxter! Had bij Simon echt zoiets van nodig ze dan niet bij je thuis uit!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:28 schreef Pisces29 het volgende:
Dat huis van binnen is net zo ouwelijk als die vriendin![]()
Ja waarom zou je de keuken niet mogen zien?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:29 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat huis van Simon was dan wel weer leuker van binnen maar Nick is relaxter! Had bij Simon echt zoiets van nodig ze dan niet bij je thuis uit!![]()
de afwas stond er nog denkquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:29 schreef Livra het volgende:
[..]
Ja waarom zou je de keuken niet mogen zien?![]()
![]()
Nick lijkt ook meer relaxed, misschien idd vanwege het privacy-dingetje...quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:29 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat huis van Simon was dan wel weer leuker van binnen maar Nick is relaxter! Had bij Simon echt zoiets van nodig ze dan niet bij je thuis uit!Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kon zomaar aan haar postuur zien dat ze weinig eet....er lag waarschijnlijk nog een amuselepel van de lunchquote:![]()
![]()
Omdat je dan al door het halve huis loopt en ook de gang ziet en weer 1001 andere dingetjes/spulletjes...quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:29 schreef Livra het volgende:
[..]
Ja waarom zou je de keuken niet mogen zien?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Dat zal wel een intieme plek zijn voor ze!quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:29 schreef Livra het volgende:
[..]
Ja waarom zou je de keuken niet mogen zien?![]()
![]()
Hoezo dat? Niet iedereen is van nature een bolletje hoorquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:31 schreef Livra het volgende:
[..]
Ik kon zomaar aan haar postuur zien dat ze weinig eet....Of was ze ooit dikker?
Dat denk ik gewoon graagquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo dat? Niet iedereen is van nature een bolletje hoorOf was ze ooit dikker?
haha
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:31 schreef Livra het volgende:
[..]
Ik kon zomaar aan haar postuur zien dat ze weinig eet....er lag waarschijnlijk nog een amuselepel van de lunch
I am gonna shine![]()
Krijgen we dan weer de tv-kantine als VOH live gaat?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Oh jammer, dit was alweer de laatste aflevering! Vind dat Peter dit heel leuk doet.I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Yupquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:33 schreef Pisces29 het volgende:
Krijgen we dan weer de tv-kantine als VOH live gaat?![]()
![]()
Zeker wetenquote:Op vrijdag 25 november 2011 23:33 schreef Day het volgende:
Oh jammer, dit was alweer de laatste aflevering! Vind dat Peter dit heel leuk doet.![]()
![]()
Tot vrijdag!quote:
Ik heb zin in de live-shows
De finale duurt volgens de planning die door RTL is gemaakt tot 0:00uur... de winnaar is dus op mijn verjaardag bekend![]()
![]()
02-12 || 20:30 The Voice Live || 22:30 TV Kantine ||23:05 The Voice Results
09-12 || 20:30 The Voice Live || 22:30 TV Kantine ||23:05 The Voice Results
16-12 || 20:30 The Voice Live || 22:30 TV Kantine ||23:05 The Voice Results
23-12 || 20:30 The Voice Live || 22:30 TV Kantine ||23:05 The Voice Results
30-12 Geen The Voice (Home Alone)
06-01 || 20:30 The Voice Live || 22:30 TV Kantine ||23:05 The Voice Results
07-01 || 20:00 The Voice Sing-off
13-01 || 20:30 The Voice Live || 22:30 TV Kantine ||23:05 The Voice Results
20-01 || 20:30 The Voice Live || 22:30 Moordvrouwen ||23:30 The Voice Results
27-01 || 20:30 The Voice Kids![]()
Hoe moet ik het zien.. de eerste 4 shows 2 per show(dus 8) dan die singoff waar ook nog eens 4 of 8 weg moeten, nog een show waar 4 of 8 wegmoeten, en dan finale met elke coachgroep 1 finalist?quote:Op vrijdag 25 november 2011 23:59 schreef iBenny het volgende:
02-12 || 20:30 The Voice Live || 22:30 TV Kantine ||23:05 The Voice Results
09-12 || 20:30 The Voice Live || 22:30 TV Kantine ||23:05 The Voice Results
16-12 || 20:30 The Voice Live || 22:30 TV Kantine ||23:05 The Voice Results
23-12 || 20:30 The Voice Live || 22:30 TV Kantine ||23:05 The Voice Results
30-12 Geen The Voice
06-01 || 20:30 The Voice Live || 22:30 TV Kantine ||23:05 The Voice Results
07-01 || 20:00 The Voice Sing-off
13-01 || 20:30 The Voice Live || 22:30 TV Kantine ||23:05 The Voice Results
20-01 || 20:30 The Voice Live || 22:30 Moordvrouwen ||23:30 The Voice Results
27-01 || 20:30 The Voice Kids![]()
Oh wacht eens.. eerste vier liveshows 8 kandidaten weg in totaal.. dan nog 1 liveshow waar er 4 wieberen.. sing off waar 4 wieberen en dan voor de show voor de finale ook nog 4 weg.. denk ik![]()
![]()
Weet iemand welke teams vrijdag aan de bak moeten?Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in![]()
Dat nummer 'One' van U2 is toch wel ooit het mooist uitgevoerd door Johnny Cash:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
Wat grappig, bijna omgekeerd van vorig jaarquote:Op zaterdag 26 november 2011 00:54 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohnee.. 16 vrouwelijk en 8 mannelijk
Ik was op bezoek bij een vriendin, die had TVOH opstaan in de achtergrond dus ik besefte "shit, nu moet ik het twee keer op 1 avond zien."Maar goed, 't kwaad is geschied, ik ben er doorheen, hier is mijn kijk op aflevering 10. Slapen!
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:07 schreef Cee het volgende:
Ik was op bezoek bij een vriendin, die had TVOH opstaan in de achtergrond dus ik besefte "shit, nu moet ik het twee keer op 1 avond zien."Maar goed, 't kwaad is geschied, ik ben er doorheen, hier is mijn kijk op aflevering 10. Slapen!
!
![]()
Leukquote:Op zaterdag 26 november 2011 02:07 schreef Cee het volgende:
![]()
Ik denk dat je Nick bedoelt.quote:Ben hoort de pure vakmanschap bij Ben.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Damn... Ik zou eens een keer geen stomme fout maken.quote:Op zaterdag 26 november 2011 08:51 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Leuk![]()
![]()
[..]
Ik denk dat je Nick bedoelt.Ik ga 'm aanpassen, dank u!
![]()
Ach, kan de beste overkomen. Het was laat en je had zeker een wijntje opquote:Op zaterdag 26 november 2011 11:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn... Ik zou eens een keer geen stomme fout maken.Ik ga 'm aanpassen, dank u!
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Tot 19.30 is de Voice of Germany op Sat 1Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Ik begrijp je stukken over Borsato en zijn comfort zone niet.quote:Op zaterdag 26 november 2011 02:07 schreef Cee het volgende:
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.![]()
Hij zei dat ie Sharon uit haar comfort zone ging halen. Ze moest de Mary J. Blige stukken uit 'One' zingen. Als iets juist in haar comfort zone was, dan was het dit nummer wel.quote:Op zaterdag 26 november 2011 17:07 schreef UltraR het volgende:
[..]
Ik begrijp je stukken over Borsato en zijn comfort zone niet.![]()
![]()
Weet iemand welke teams mee doen aan de eerste liveshow?Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Je zou denken Angela en N&S aangezien deze ook eerder hun eindelijke selectie bekend maakten (in de 3e battle en niet de 4e). Maar zeker weten doe ik het niet!quote:Op zaterdag 26 november 2011 20:28 schreef Wilskracht het volgende:
Weet iemand welke teams mee doen aan de eerste liveshow?![]()
Zou kunnen maar dan heb je wel 9 mannen en 3 vrouwen in de show.quote:Op zaterdag 26 november 2011 21:22 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Je zou denken Angela en N&S aangezien deze ook eerder hun eindelijke selectie bekend maakten (in de 3e battle en niet de 4e). Maar zeker weten doe ik het niet!Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Ik heb nu pas tijd om terug te kijken en ik moet die Marieke niet. Ja, goeie stem, maar een onuitstaanbare attitude. En volgens mij vond ik dat bij de audities ook al.I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Ik heb niet veel met haar, maar een onuitstaanbare attitude heb ik nou werkelijk nog geen seconde bij haar kunnen ontdekken.quote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef Day het volgende:
Ik heb nu pas tijd om terug te kijken en ik moet die Marieke niet. Ja, goeie stem, maar een onuitstaanbare attitude. En volgens mij vond ik dat bij de audities ook al.Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.![]()
Ik vind haar wel leuk, maar merkte dat een paar mensen in het live-topic vielen over haar opmerking dat ze beter was dan haar tegenstander omdat ze veel meer ervaring had (en conservatorium). Als ik tenminste nu de goeie persoon voor me hebquote:Op zondag 27 november 2011 22:39 schreef Day het volgende:
Ik heb nu pas tijd om terug te kijken en ik moet die Marieke niet. Ja, goeie stem, maar een onuitstaanbare attitude. En volgens mij vond ik dat bij de audities ook al.
Ben wel benieuwd hoe ze het live gaat doen.Ben geen fan, maar vind haar ook niet de minste.
Zo ik heb terug gekeken, was wel
Evene schrikken om Guy in de sing off te zien, maar gelukkig wel door![]()
![]()
Op Facebook staat, N&S en Angelaquote:Op zaterdag 26 november 2011 20:28 schreef Wilskracht het volgende:
Weet iemand welke teams mee doen aan de eerste liveshow?![]()
Ik vrees wel een beetje voor hysterisch drukke topics zodra de live-shows beginnen, maar wie weet valt het mee
Dat zijn we al van onszelfquote:Op maandag 28 november 2011 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vrees wel een beetje voor hysterisch drukke topics zodra de live-shows beginnen, maar wie weet valt het mee
Jaquote:En als de hoeveelheid dan ineens dubbel wordt, man dan kan ik echt niet meer kijken, lezen en posten tegelijk. Zoals het nu is, is het altijd gezellig en prima te doen
En ik moet weer aan de Boem boem boejaka bazuka van Ian denken
Ja die is een beetje gekquote:Op maandag 28 november 2011 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
En ik moet weer aan de Boem boem boejaka bazuka van Ian denken
Maar idd als het erg druk wordt hier, haak ik af met posten denk ik, kon het vrijdag al amper bijhouden
Ja drukker wordt te moeilijkquote:Op maandag 28 november 2011 16:48 schreef Kally het volgende:
Maar idd als het erg druk wordt hier, haak ik af met posten denk ik, kon het vrijdag al amper bijhouden![]()
Ik zit dan op laptop zonder muis, dat is echt kut en langzaam.![]()
Ik vermoed dat het drukker wordt bij de 1e aflevering en daarna zwakt het iets af.
Of het blijft druk, vorig seizoen was het elke vrijdag hysterie
was het zo druk dan hier vrijdag???
Ik zou er ook zijn, maar er kwam wat tussen. Hoop vrijdag wel mee te posten![]()
![]()
Net een klein beetje drukker dan de laatste keer dat jij er wasquote:Op maandag 28 november 2011 16:55 schreef charmed_angel het volgende:
was het zo druk dan hier vrijdag???
Ik zou er ook zijn, maar er kwam wat tussen. Hoop vrijdag wel mee te posten
Het is eigenlijk wel heel leuk als het iets drukker is, maar het is puur het praktische dat het moeilijk maakt
Anders stationeer ik mezelf met tafel en muis voor de tv, dan kan ik het handelen
En anders ook dit op m'n toeter, dan kan ik typen en drinken tegelijk
quote:Op maandag 28 november 2011 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 28 november 2011 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]
OMG GUURRLLLquote:Op maandag 28 november 2011 17:00 schreef Pisces29 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Jij wilt er ook eentje hè? Misschien met klein knipperlichtje on-top om te matchen bij je BOOMquote:
ja, wel een roze!quote:Op maandag 28 november 2011 17:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij wilt er ook eentje hè? Misschien met klein knipperlichtje on-top om te matchen bij je BOOM![]()
The Voice of Holland LIVE begint met de teams van Nick & Simon en Angela GroothuizenGeen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Ik wilde net hetzelfde meldenquote:Op maandag 28 november 2011 20:07 schreef Wilskracht het volgende:
The Voice of Holland LIVE begint met de teams van Nick & Simon en Angela Groothuizen![]()
![]()
Dan doe ik deze maar...
Dan zit ik in de studioquote:The Voice-coaches zingen Earth Song voor WNF
Het Wereld Natuur Fonds bestaat vijftig jaar en dat wordt gevierd op RTL 4. De tv-zender besteedt van 6 tot en met 18 december uitgebreid aandacht aan het feestje, onder meer in de programma’s The Voice of Holland en Carlo & Irene: Life 4 You. Dat heeft RTL maandag laten weten. Tijdens de derde liveshow van The Voice, op 16 december, wordt er gezongen voor het WNF. Samen met hun kandidaten laten Angela Groothuizen en Nick & Simon een eigen versie van Earth Song horen.
Zij zijn niet de enigen die de Michael Jackson-hit nieuw leven inblazen. Gedurende de actieperiode is ambassadeur Harm Edens dagelijks te zien in promo’s op RTL 4, waarin hij bekende Nederlanders overvalt met het verzoek om mee te zingen op de single. Zo ontstaat een koor van BN’ers dat op muzikale wijze aandacht vraagt voor het goede doel.
De actieweek wordt op 18 december afgesloten bij Carlo Boszhard en Irene Moors in Life 4 You. Zij mogen als eerst de muziekclip van de nieuwe Earth Song laten zien.![]()
![]()
twitter:Charlyluske twitterde op maandag 28-11-2011 om 22:17:47Hoor ik net dat we gewoon Lenny F&*^%$ing Kravtiz in de show hebben vrijdag!!!!!!! #whaaaaa #Yeah reageer retweet
![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2011 00:33 schreef Cee het volgende:
twitter:Charlyluske twitterde op maandag 28-11-2011 om 22:17:47Hoor ik net dat we gewoon Lenny F&*^%$ing Kravtiz in de show hebben vrijdag!!!!!!! #whaaaaa #Yeah reageer retweet
En er komt weer een VOH Magazine, met een voorproefje in de Televizier.Bronquote:Voorpublicatie The Voice of Holland-magazine in Televizier
Weekblad Televizier heeft in het nummer van deze week een exclusieve voorpublicatie van het officiële The Voice of Holland-magazine, dat op 13 december in de winkel ligt. Dat heeft het omroepblad dinsdag laten weten. Onderdelen van het The Voice-magazine, dat bijna zes euro zal kosten, zijn één op één terug te vinden in Televizier. “Met Wendy van Dijk, interviews met opvallende kandidaten én kans op kaartjes voor de live-shows“, legt een woordvoerder uit.
De Televizier-lezers kunnen onder meer alvast een interview lezen met Voice-kandidaat Sacha van Beek, die uit Nieuw-Zeeland komt. “Een Nederlandse vriendin vertelde me over The Voice, en dus gebruikte ik mijn Nederlandse paspoort om hierheen te komen. Tja, ik ben gedreven en durf risico’s te nemen.”
Televizier ligt momenteel in de winkel voor 1,15 euro. Het officiële The Voice of Holland-magazine is vanaf 13 december verkrijgbaar voor 5,95 euro.![]()
Ik heb dit jaar gewoon helemaal niks met Team Roel, met al die buitenlandse gelukszoekers
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik weet niet of er ergens een centraal topic is voor buitenlandse talentenjachten, maar ik ontdekte vandaag deze Finse deelneemster aan Idols 2011. Of ze gewonnen heeft weet ik niet, mijn fins is niet zo goed. Maar ze heeft wel een album opgenomen (staat op Spotify). Ze gaat een kant op die ik Leonie Meyer graag op had zien gaan.
![]()
quote:Op woensdag 30 november 2011 11:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb er zin in
En kan het gewoon kijken
Gecondoleerd.quote:Op maandag 28 november 2011 22:08 schreef iBenny het volgende:
Dan doe ik deze maar...
[..]
Dan zit ik in de studioOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Jij er ook vrijdag, Pingu?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Nee, ik ga niet vrijwillig naar de studioquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Nee lambal, hierquote:Op woensdag 30 november 2011 13:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik ga niet vrijwillig naar de studio
Geen idee. Ik gun de mensen ook een leuk avondje, dus misschien ben ik wel ergens andersOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Psssst: maakt The Voice kandidaten monddood?
De advo-rottweilers van Talpa hebben met het betere schrijf & dreigwerk de kandidaten en medewerkers van talentenshow The Voice contractueel de mond gesnoerd. Daarom zijn we afhankelijk van een kuchende man in het Vondelpark voor achtergrondinformatie. The Voice is het bewijs dat massapropaganda nog steeds feilloos werkt.
Het contract
Wij hadden u graag een inkijkexemplaar van het contract laten zien, maar de juristen van Talpa hebben allerlei beveiligingen opgenomen. De pagina's voorzien van een watermerk, en tevens zijn kleine tekstuele verschillen opgenomen. Zo kan Talpa altijd achterhalen wie het lek is. Loslippigheid is in Talpanië net als een Afghaanse bermbom: dodelijk. Dat heeft kandidaat Chaira Borderslee wel gemerkt toen zij loslippig meldde dat zij niet naar de volgende ronde was. Hupsakee, boete van 5k aan het rokje. Schending van de geheimhoudingsbepaling.
Opbrengst 50/50?
Vooraf aan deelname tekenen de kandidaten een vuistdik contract. In geval van minderjarige deelnemers heeft de overeenkomst slechts een onepage ouderlijke consentverklaring. De considerans is zo'n beetje de huwelijksbelofte tussen de organisatie en de deelnemer. Partijen delen ieder 50% van de opbrengst. Na aftrek van kosten die Talpa maakt. Het woord kosten is met een hoofdletter geschreven hetgeen in juristentaal inhoudt: zie definitie. De definitie van kosten stelt dat in de bijlage een overzicht is opgenomen van de kosten. En daar valt alles onder. Zowel directe kosten (studio, opnameteam, etc.) als indirecte kosten (huur panden) en zelfs overheadkosten zoals de koffiejuffrouw.
Kandidaten gaan verder akkoord met het gegeven dat de gehele marketing en representatie wordt overgenomen. Dus niet alleen de platenmaatschappij (Talpa), ook de vertegenwoordiging (Talpa), boekingen (Talpa), kleding (Talpa), keuze interviews met bladen, radio, televisie (Talpa) én een verbod op wijziging van het genre voor vele jaren. Deelnemers die een bepaling schenden, wacht het dissidentschap. En uiteraard het betalen van een schadevergoeding waaronder natuurlijk de 'Kosten'.
Wie wint?
Volgens de kuchende man in het Vondelpark bepaalt Talpa wie de winnaar van The Voice is. Een saillante bepaling. De winnaar wordt immers gekozen door een optelsom van het aantal door het publiek uitgebrachte stemmen alsmede het aantal downloads van het nummer van de kandidaat in iTunes. Onder toeziend oog van een notaris.
Dit kan twee dingen betekenen: ofwel Talpa fraudeert of ze hebben een briljante wijze om de massa hun wil op te leggen. U voelt 'm al. Dat laatste is het geval.
Via een statistisch model staat de winnaar al vooraf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vast. Dat werkt kinderlijk eenvoudig. Een bepaalde kandidaat, laten we deelnemer Charly Luske als voorbeeld nemen, zal gedurende het programma steeds vaker in beeld komen.
Chickenskin!
De prachtige zanguithalen van Luske worden vaker in de re-run uitgezonden dan die van andere kandidaten. Het commentaar van de jury zal steeds positiever worden. De malle Nick & Simon zullen op hun stoel gaan staan, enz. Hij krijgt van zijn coaches nummers te zingen waarbij hij goed uit de verf komt. Luske zal bij Qmusic en Radio538 te horen zijn, bij Carlo & Irene aan tafel zitten, enzovoort.
Valse noot
Voor andere gedoodverfde kandidaten geldt langzaam een omgekeerd scenario. Zij worden uit hun comfortzone gehaald. Zo zal Guy Barzily ongetwijfeld zonder piano moeten zingen. Net als de blinde Ed bij de laatste editie van X-Factor. Of de kandidaat krijgt nummers te zingen die niet bij de stem passen. Of de regie laat disproportioneel veel valse noten in beeld zien en last but not least zullen de juryleden steeds negatiever in hun commentaar worden.
Valt het u trouwens niet op dat Luske’s lieftallige echtgenote Tanja Jess steeds vaker in beeld komt? Talpa creëert zo een nieuwe BN-familie. Dit lijkt een herhaling van de pitch van de familie Saunders die vanwege het getatoeëerde uiterlijk goed bij het publiek lag.
Op deze wijze kan een bijna 90% statistische zekerheid worden gecreëerd en kan er toch sprake zijn van een 'vrijwillige' keuze van het publiek. Tsja, wie kiest de winnaar? In deze context dus Talpa.
Manipulatie?
Is dit erg? Natuurlijk niet. Dit is entertainment. De kandidaten worden niet gedwongen om deel te nemen en het contract te ondertekenen. Het biedt een ticket to five minutes of fame of meer. Talpa verdient terecht vrachtwagens met pecunia’s. Bovendien hebben wij hebben een fantastische televisie-avond. Oldschool gemanipuleerd, dat wel.
À propos, wilt u Talpa zenuwachtig maken? SMS dan massaal voor de persoon op wie u nooit zou stemmen.![]()
Leuke aflevering tot nu toe!
Is Erwin pas 38? Had 'm midden 40 geschat.I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Die oefening was wel erg leuk zo met groepjes en zelfbedachte teksten
Heb ik nou echt als enige hier zitten kijken?![]()
Toffe aflevering, van begin tot eind! Ik ben echt helemaal opgewarmd voor Vrijdag
Nee hoor, ook gekeken.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Toffe aflevering, van begin tot eind! Ik ben echt helemaal opgewarmd voor Vrijdag
Ik hoef nú al niet meer Charly's versie van John Hiatt te horen, klonk nu al van 'laat maar'.![]()
Ik keek ook, hoor!quote:Op woensdag 30 november 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Toffe aflevering, van begin tot eind! Ik ben echt helemaal opgewarmd voor Vrijdag![]()
En deel je mening. Vond dit wel de leukste uitzending.
Leuke show ook van Ben. Heb na 1 keer luisteren besloten om zijn cd niet te kopen, maar live klonk het best lekker, zag er in ieder geval strak uit!I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Ja ik vond Ben live ook lekker klinken, beter dan wat fragmentjes van de cd die ik geluisterd hebquote:Op woensdag 30 november 2011 21:36 schreef Day het volgende:
[..]
Ik keek ook, hoor!![]()
En deel je mening. Vond dit wel de leukste uitzending.
Leuke show ook van Ben. Heb na 1 keer luisteren besloten om zijn cd niet te kopen, maar live klonk het best lekker, zag er in ieder geval strak uit!
En nu snel naar ned 1 voor N&S!
Edit: leuke jongens, hoor. Maar ben het na 2 nummers al weer zat, eigenlijk.I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Vond het item van Erwin met die zieke vrouw (inmiddels overleden) heel indrukwekkend... knap dat je dat kunt doen voor iemand als laatste wens...
Verder weet ik echt niet wie ik het liefste als eerste zie vertrekken bij Team Roel, mijn irritatiegrens bij Paul of die wannabe-Lenny Kravitz is bij beiden al dik overschreden
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Ik vond het ook indrukwekkend en best heftig...quote:Op woensdag 30 november 2011 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Vond het item van Erwin met die zieke vrouw (inmiddels overleden) heel indrukwekkend... knap dat je dat kunt doen voor iemand als laatste wens...Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Jemigquote:Op donderdag 1 december 2011 00:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Die vrouw is gewoon de dag na zijn optreden overleden![]()
...
Ik zat me al af te vragen hoeveel tijd er tussen had gezeten. Dat zal voor hem ook wel schrikken geweest zijn... Jee zeg..
Zo, dat wisten we nog niet. Wie heeft dit kunststukje bedachtquote:
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Nee, aan de reacties te zien niet. Maar ik heb iig niet gekeken.quote:Op woensdag 30 november 2011 21:31 schreef Pisces29 het volgende:
Heb ik nou echt als enige hier zitten kijken?
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik gok op wannebe-Lenny!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Vond het item van Erwin met die zieke vrouw (inmiddels overleden) heel indrukwekkend... knap dat je dat kunt doen voor iemand als laatste wens...
Verder weet ik echt niet wie ik het liefste als eerste zie vertrekken bij Team Roel, mijn irritatiegrens bij Paul of die wannabe-Lenny Kravitz is bij beiden al dik overschreden
Dat amicale gedrag met Ben gisteren in TVOH real life, brrrrr!I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Even nog over de paar mensen die riepen dat er dit jaar meer talent bij zit...
Toen ik ze gister allemaal bij Real Life op een rijtje zag staan begon ik te twijfelen of er dit jaar idd meer talent bij zit. Al kan ik mij het begin van de live-shows niet meer herinneren van vorig jaar, enkel de laatste 10 ofzo...
Maar de uitzending van gister heeft mij een stuk positiever gemaakt![]()
Ik dacht notabene dat die Erwin al de vijftig was gepasseerd.quote:Op woensdag 30 november 2011 20:53 schreef Day het volgende:
Is Erwin pas 38? Had 'm midden 40 geschat.![]()
Ik denk dat als je hem een kort kapsel geeft en wat opfrist, dat zijn ware leeftijd ineens naar boven komtDat lange haar maakt gewoon ouder, slordiger.
Morgen![]()
ik ga mijn best weer doen om op tijd thuis te zijn (want ga uit eten), gaat wel lukken denk ik
ik kan t niet eens volgen morgen... Ik ga namelijk opnames maken (voor Omrop Fryslan - zit in een studieopdracht, met de Omrop als opdrachtgever.verwerkt) bij Anne Hoogendoorn en haar cdpresentatie(idd, anne van the voice van vorig jaar)
just give a second thought
what if we don't get caught...![]()
tof! Wil je later dan vertellen hoe het wasquote:Op donderdag 1 december 2011 23:33 schreef Apotheose het volgende:
ik kan t niet eens volgen morgen... Ik ga namelijk opnames maken (voor Omrop Fryslan - zit in een studieopdracht, met de Omrop als opdrachtgever.verwerkt) bij Anne Hoogendoorn en haar cdpresentatie(idd, anne van the voice van vorig jaar)
?
![]()
Iedereen aan de abo en blokkeer me maar, want ik ben er vanavond bij!
Benny, hoe lang nog?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:42 schreef Pheno het volgende:
Benny, hoe lang nog?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:42 schreef Pheno het volgende:
Benny, hoe lang nog?
Copycatpingu!quote:Maar leuk dat je er bentquote:Op vrijdag 11 november 2011 10:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe lang nog Benny, hoe lang nog?
Hoe zit het nou ook alweer
Vanavond gaan dus alle deelnemers van 2 teams (Ansj en N&S) zingen?
En volgende week de andere 2 teams?
Vanaf wanneer gaat iedereen dan samen, want zo duurt het toch heul lang?
Volgens mij vanaf elk 3 kandidaten samen?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:21 schreef Greys het volgende:
Vanaf wanneer gaat iedereen dan samen, want zo duurt het toch heul lang?
Valt wel mee hoe lang het duurt, vandaag 2 teams van 6 naar 5
volgende week andere 2 teams 6 -> 5
week 3 2x 5 -> 4
week 4 2x 5 -> 4
week 5 2x 4 -> 3
week 6 2x 4 -> 3
week 7 4x 3 -> 2
week 8 4x 2 -> 1
week 9 finale
zoiets?![]()
Het is al december.quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Copycatpingu!
[..]
Maar leuk dat je er bent
En geen idee Greys. Ik was vorig jaar al afgehaakt na het "Ben dit, Ben dat. Ben overal, hype Ben, Ben doet eigenlijk alleen mee, ik ben Ben"-show.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ah ja zoiets zal het wel worden iddquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Volgens mij vanaf elk 3 kandidaten samen?
Valt wel mee hoe lang het duurt, vandaag 2 teams van 6 naar 5
volgende week andere 2 teams 6 -> 5
week 3 2x 5 -> 4
week 4 2x 5 -> 4
week 5 2x 4 -> 3
week 6 2x 4 -> 3
week 7 4x 3 -> 2
week 8 4x 2 -> 1
week 9 finale
zoiets?
Gelukkig zijn mijn 4 favorieten verspreid over de teams, vanavond dan als het goed is Charly en Erwin. Volgende week dan Wouter en Paul
Hm... Angela en Nick & Simon? en volgende week Roel en Marco?quote:Op vrijdag 2 december 2011 11:34 schreef Greys het volgende:
Gelukkig zijn mijn 4 favorieten verspreid over de teams, vanavond dan als het goed is Charly en Erwin. Volgende week dan Wouter en Paul
Komt voor mij ook redelijk uit aangezien de meeste favorieten bij N&S en Marco zitten. Die zijn dan dus niet tegelijk, scheelt weer een weekje met vrijwel geen favorieten.![]()
Ja volgens mij zag ik Paul die twee teams voor vanavond succes wensen, ik zal het even terugzoeken. En precies wat je zegt, dat scheelt weer dat er niet af en toe een week zonder favorieten zal zijn voorlopigquote:Op vrijdag 2 december 2011 11:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Hm... Angela en Nick & Simon? en volgende week Roel en Marco?
Komt voor mij ook redelijk uit aangezien de meeste favorieten bij N&S en Marco zitten. Die zijn dan dus niet tegelijk, scheelt weer een weekje met vrijwel geen favorieten.
twitter:Paulturner1986 twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 09:00:32GOEDE MORGEN I'm already springen around mijn kamer. Ik vind het heel SPANNEND voor van avond. GO teams @Angelagroothuiz en @nickensimontwit reageer retweet
Ik heb er eigenlijk niet aan gedacht en tijd voor gehadquote:Op vrijdag 2 december 2011 12:38 schreef ranja het volgende:
Geen prono dit jaar? Of was dat vorig jaar ook al niet?.
Overigens weet ik ook niet hoe en wat het verloop van de liveshows is.![]()
Dat kan heul nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:42 schreef Pheno het volgende:
Iedereen aan de abo en blokkeer me maar, want ik ben er vanavond bij!*checkt* Nog 6 uur en 12 minutenquote:Benny, hoe lang nog?![]()
![]()
Ik heb ook veel zin
Dikke vette spoiler!!! (Niet klikken als je de inhoud van de uitzending niet wilt weten!!)
De liedjes van vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marloes![]()
![]()
![]()
Heuh?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Euh, ik mag sinds gisteren geen tarwe, aardappelen en mais meer. Dus chips... gaat 'm niet worden vanavond denk ik zo. Ik heb nog komkommer.![]()
![]()
Jakkesquote:Op vrijdag 2 december 2011 18:06 schreef Aspergermeisje het volgende:
Euh, ik mag sinds gisteren geen tarwe, aardappelen en mais meer. Dus chips... gaat 'm niet worden vanavond denk ik zo. Ik heb nog komkommer.
Maar euh... kaas? Nootjes? Of mag dat ook allemaal niet meer?IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:25 schreef Greys het volgende:
Heuh?????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 18:23 schreef iBenny het volgende:
[..]Hier stond juist dat het geen Bruce wordt (hij krijgt hier veel aandacht, want Zwolle).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wannabe Yi-Long zijn grootste fan!![]()
Ah mooiquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:02 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Hier stond juist dat het geen Bruce wordt (hij krijgt hier veel aandacht, want Zwolle).![]()
Zo ik ben er ook, ga me lekker zitten ergeren aan sommige
Ben zó benieuwd!I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Nee maar goed Disneyquote:
Dus het zijn de teams van 2 coaches?Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.![]()
Godzijdank, anders had ik hem echt zo uit mijn favorietenlijst geknikkerdquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:02 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Hier stond juist dat het geen Bruce wordt (hij krijgt hier veel aandacht, want Zwolle).
Jaaaa Winston is er natuurlijk ook weer!quote:Op vrijdag 2 december 2011 19:58 schreef iBenny het volgende:
Nog een half uur tot Winston en zijn Red Room![]()
ik ben al het e.e.a. aan het uitstippelen voor het EKquote:Op vrijdag 2 december 2011 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zie Sjek.
Oh die post was van een paar minuten geleden.
Tijd om wijn te pakken en zo.![]()
![]()
20:26 en GTST reclame, zo laat nog? Dan loopt het zeker nóg meer uit
Roel bij de Tv Kantine
![]()
Waar staat dat?quote:Op vrijdag 2 december 2011 20:29 schreef charmed_angel het volgende:
ow je moet stemtegoed kopen
Ik had het kunnen weten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: