SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en LovelyLady.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!. En we zijn altijd dankbaar voor (en op zoek naar) nieuwe jingles!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
[Radio 49] Meet op 20 januari
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Stevenmac in zhe topicquote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dat wil ze zelfs nieteens
ze vertelde mij dat ze amper nog op fb komt omdat jij dan meteen begint te lullen op de fb chat man
Dan heb je niet goed opgeletquote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wait wuttt, je gedroeg je echt als een single hierHeb je ook nooit over je vriend of zo horen praten. Dat doen c_a en Lola wel af en toe
Nee dat niet maar ze vinden facebook niet boeie. Ik heb ook all1 een facebook pagina om mn zus in de gaten te houden. Ze heeft borderline en een hersenbeschadiging. Wilde weten wat ze er allemaal opzet.quote:
Dat dacht ik ook, maar schijnbaar niet altijd dusquote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar hij saved toch automatisch?
ja ik probeer je te helpen naatje want je hebt echt waanideen over ditquote:
Wowquote:
Whehehehehe ja dat heb ik ook altijdquote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind het op facebook altijd heel bijzonder dat je zo'n lijst met suggestie-mensen krijgt...
Ken je deze misschien? Je hebt 11 gemeenschappelijke vrienden!
Dan weet ik altijd zeker dat het een fokker is, maar welke...
Kun je instellenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar hij saved toch automatisch?
Blijkbaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ik probeer je te helpen naatje want je hebt echt waanideen over dit
Alleen omdat sommige mensen kiezen het er niet zo openbaar over te hebben, betekent niet dat het er niet is. Bovendien had Samzz het wel over 'r (ex)vriend somsquote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wait wuttt, je gedroeg je echt als een single hierHeb je ook nooit over je vriend of zo horen praten. Dat doen c_a en Lola wel af en toe
Wat is lang... Klein jaartje zijn we bij elkaar geweestquote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wow![]()
Hadden jullie lang verkering dan?
Ik denk dat wij nog in elkaars suggestie-lijstje staan hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehehe ja dat heb ik ook altijdIk denk dat ik jou ook wel heb op facebook maar wie je ben... Geen idee.
volgens vriendlief welquote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar schijnbaar niet altijd dus
je hebt het over goede vrienden zijn met iemand die je niet kent en die je nooit gezien hebtquote:
Uiteraardquote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen omdat sommige mensen kiezen het er niet zo openbaar over te hebben, betekent niet dat het er niet is. Bovendien had Samzz het wel over 'r (ex)vriend soms.
Amenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je hebt het over goede vrienden zijn met iemand die je niet kent en die je nooit gezien hebt
pijnig jezelf niet zo want het zal ook nooit gebeuren, geloof mij nou maar want ik heb het van degene zelf dus stop met jezelf zo voor lul zetten man
Echt? Volgens mij heeft een vriend dat een keer ingesteld toen we wat bestelde.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef -Datdus- het volgende:
LOL, Myr. Ik vind het grappig dat je thuisbezorgd als eerste Activities and Interests heb.
Jaquote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uiteraard, maar samzz is/was altijd wel een enorme flirt
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Volgens mij heeft een vriend dat een keer ingesteld toen we wat bestelde.
Ditquote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen omdat sommige mensen kiezen het er niet zo openbaar over te hebben, betekent niet dat het er niet is. Bovendien had Samzz het wel over 'r (ex)vriend soms.
Kan een hoop hebben van je schatquote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
Ik heb maar 1 echte vriend.
En ondanks al mijn domme acties heb ik die nog steeds.
Klopt. Het is ook een complex verhaal en die wil ik niet op Fok kwijtquote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar vorige week leek alles nog koek en ei.
Ook liefdesverdriet?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
Het kwartje valt wel een beetje nu.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan een hoop hebben van je schat
Dat kan ook nog steeds als je een relatie hebt hequote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor mij een weet voor jou een raadsel
je probeert te ergquote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, zelfs de friendzone lukt me niet, dat idee.
Echt he? als ik om de hoek woonde kwam ik je knuffelenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook een complex verhaal en die wil ik niet op Fok kwijt. Ik ben echt enorm verdrietig dat ik uiteindelijk toch deze keuze heb moeten maken.
Oh.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Chocolade is nietquote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he? als ik om de hoek woonde kwam ik je knuffelen
en een bak ijs brengen ofzo
of chocola
En dit de vriendschap van mij en Faye ging vrij natuurlijk.quote:
Flirten mag toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Snap ik. Niet dat ik denk dat je mij per se nodig hebt, maar mocht je een homo (onderscheidende factorquote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook een complex verhaal en die wil ik niet op Fok kwijt. Ik ben echt enorm verdrietig dat ik uiteindelijk toch deze keuze heb moeten maken.
je doet zijn exquote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
En dit de vriendschap van mij en Faye ging vrij natuurlijk.
Ik neem zo een schrobbelèr. Krijg ik het ook warm van.quote:
Ijsquote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of chocola
niettusquote:
playerquote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef Monopoly het volgende:
Je loopt te hard van stapel naat. Neem van mij aan ( De hosselkoning ) : Dingen moet je niet forceren. Ze gaan zoals ze gaan.
Woon je toevallig bij mij om de hoek? Ik lust ook wel chocolade. Het enige comfortfood dat ik heb ik mandarijnen. En die heb ik al zo veel op vandaagquote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of chocola
Je bent een tof jochie, maar je moet gewoon wat rustiger aan doen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik probeerde het niet te forceren...quote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef Monopoly het volgende:
Je loopt te hard van stapel naat. Neem van mij aan ( De hosselkoning ) : Dingen moet je niet forceren. Ze gaan zoals ze gaan.
Neem het van hem aan. Hij is de echte de hosselkoning. True story.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ijs
Ik heb ook verdriet, rij je even een rondje door Nederland
Lola doet een rondje nederlandquote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Woon je toevallig bij mij om de hoek? Ik lust ook wel chocolade. Het enige comfortfood dat ik heb ik mandarijnen. En die heb ik al zo veel op vandaag.
Ik play nooitquote:
Lief van jequote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of chocola
De beste vrienden zijn homo-vrienden. Dat is echt zo. Ik had er een, nu niet meerquote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Snap ik. Niet dat ik denk dat je mij per se nodig hebt, maar mocht je een homo (onderscheidende factor) willen om tegenaan te zeiken dan weet je me wel te vinden
.
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik probeerde het niet te forceren...
Als je gek bent op iemand loop je toch niet keihard te flirten met anderen? Of ben ik nu een ouderwetse lulquote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kan ook nog steeds als je een relatie hebt he
zij?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik play nooitMeestal zij ik bij het stappen al gewoon dat ik geen "vriendje" wou zijn. Gewoon vrienden geen probleem.
Ik wil zijn ex, maar zij ex wil iemand anders.quote:
Ai.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik play nooitMeestal zij ik bij het stappen al gewoon dat ik geen "vriendje" wou zijn. Gewoon vrienden geen probleem.
Als jij het ijs meebrengt welquote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Lola doet een rondje nederland
betalen jullie de benzine ?
Je was toch ook verliefdquote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nou al?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil zijn ex, maar zij ex wil iemand anders.
Neem jij Fok zo serieus?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als je gek bent op iemand loop je toch niet keihard te flirten met anderen? Of ben ik nu een ouderwetse lul
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lief van je. Maar m'n vriendin komt binnenkort langs en morgen ga ik de hele dag weg met de paarden, dus gedachten ergens anders. Komt wel goed
.
Heerlijk heh.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou al?
het is net uit
wat schattig die puberliefde
Ja nu wel een beetjequote:
Dat laatste denk ik ook altijd een beetje als het zo snel gaat.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou al?
het is net uit
Ja in 5 dagen al, goed he.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou al?
het is net uit
Het is FoK!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat koop ik dan terplekke wel in de supermarkt anders smelt hetquote:
lief he?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou al?
het is net uit
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het is FoK!
inb4 trollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:52 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Het is FoK!
Lekker belangrijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wat denk je zelfquote:
oja je date gaat niet doorquote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja nu wel een beetjeEn dat meisje komt langs zaterdag.
Gewoon lekker eten, wijntje, kaarsjes en een leuke film, dan zien we wel verder
jij bent ook een viezerd dat je de ex van je fokmattie wil viespeukquote:
Daar gaat mijn kans op anale sexquote:Op donderdag 24 november 2011 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
oja je date gaat niet door
ze komt al hierheen
groetjes je date en mij
Ik denk wel dat ik heel wat langer nodig hebquote:
gelukkig heb je je huisgenoot nogquote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar gaat mijn kans op anale sex
Ik haal m'n voorbinddildoquote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Daar gaat mijn kans op anale sex
Dat is toch standaard tegenwoordig? Ik zie het om me heen niet anders. Relatie uit en binnen een paar dagen woont er iemand anders bij in. Ik snap t niet maar blijkbaar is dat normaal.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nou al?
het is net uit
en beetje ghb erbij en jullie hebben een trioquote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
Over een paar jaar zitten Stephan, Faye en ik aan het bier en lachen om deze situatie.
Ik heb der volgens mij altijd al gewild.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij bent ook een viezerd dat je de ex van je fokmattie wil viespeuk
Dan ben ik nog van de oude stempel, denk ik.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is toch standaard tegenwoordig? Ik zie het om me heen niet anders. Relatie uit en binnen een paar dagen woont er iemand anders bij in. Ik snap t niet maar blijkbaar is dat normaal.
lekkere vriend ben jijquote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb der volgens mij altijd al gewild.
ik ookquote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ben ik nog van de oude stempel, denk ik.
Nicequote:Op donderdag 24 november 2011 22:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja nu wel een beetjeEn dat meisje komt langs zaterdag.
Gewoon lekker eten, wijntje, kaarsjes en een leuke film, dan zien we wel verder
Ik ook. Ik heb altijd een langere tijd nodig gehad voor ik überhaupt aan relaties wilde gaan denken. En nu ben ik helemaal een cynicus gewordenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij maakte het uit hoor.quote:
Kattenvrouwtje in wording.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb altijd een langere tijd nodig gehad voor ik überhaupt aan relaties wilde gaan denken. En nu ben ik helemaal een cynicus geworden.
Het leven zit vol verassingenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
NiceVan de Mono "voor elke dag een meisje" naar "een meisje voor elke dag" Mono
Ik ook want ik snap dat niet. Het zijn vooral de vrouwen hier die in no time een ander hebben. Ze kunnen blijkbaar heel makkelijk van de ene overstappen op de ander..quote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Het lijkt net Barney van HIMYM.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
NiceVan de Mono "voor elke dag een meisje" naar "een meisje voor elke dag" Mono
Dankquote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ik probeerde bij te lezen maar dat werkt dus voor geen meter.
Ik las enkel van samzzIs wellicht verstandig om even van fok af en verstand te verzetten bij zoiets
*knuffelt omdat het kan*
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook want ik snap dat niet. Het zijn vooral de vrouwen hier die in no time een ander hebben. Ze kunnen blijkbaar heel makkelijk van de ene overstappen op de ander..
ja maar dan nog, je bent viesquote:
O ja dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank. Maar Fok is wel even een prettige afleiding. Ik ga straks lekker een boek lezen, ik wacht nog even op een berichtje van een vriend van me.
Spinnenvrouwtje. Ik ben niet zo'n kattenmensquote:
Ik wacht ook op een berichtje, maar ik zit mezelf er helemaal gek over te maken dat ie niks stuurtquote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank. Maar Fok is wel even een prettige afleiding. Ik ga straks lekker een boek lezen, ik wacht nog even op een berichtje van een vriend van me.
Join the clubquote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb altijd een langere tijd nodig gehad voor ik überhaupt aan relaties wilde gaan denken. En nu ben ik helemaal een cynicus geworden.
Bidsprinkhanenvrouwtjequote:Op donderdag 24 november 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spinnenvrouwtje. Ik ben niet zo'n kattenmens.
dramaqueen, het gaat nieteens over jou manquote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou jongens, lekker over mij aan het roddelen. Ik ga snel ja. Get over yourself.
Hihihiquote:Op donderdag 24 november 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wacht ook op een berichtje, maar ik zit mezelf er helemaal gek over te maken dat ie niks stuurt.
Wie zegt dat we het over jou hebben?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou jongens, lekker over mij aan het roddelen. Ik ga snel ja. Get over yourself.
Hey Fayequote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Dat deed ik ook. Lees nog eens goed.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]hey praat ff lekker voor jezelf
Haha meteen een nieuwe neukertje scorenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Okido, dan zij dat zo.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar dan nog, je bent vies
Loooooooooolielalieloooolaquote:
Omdat ze een hart heeft mens.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, steven, mono, wat ik niet begrijp heh, waarom kon ze dat niet gewoon rechtstreeks zeggen?
Ja, dat is echt waar ik nu mee bezig ben! Wil jequote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Haha meteen een nieuwe neukertje scoren
Omdat ze dat niet durft, ze is niet hard genoeg maar geloof me, het is de harde waarheidquote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, steven, mono, wat ik niet begrijp heh, waarom kon ze dat niet gewoon rechtstreeks zeggen?
ik voel me aangesprokenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook want ik snap dat niet. Het zijn vooral de vrouwen hier die in no time een ander hebben. Ze kunnen blijkbaar heel makkelijk van de ene overstappen op de ander..
en ditquote:
Ik ook hoor. Wat nergens op slaat want er zit minstens een half jaar tussen mijn relatiesquote:
Ik denk dat hij met "hier" bij hem in de buurt bedoelde en niet hier op Fok!.quote:
niemand ik ben heel liefquote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Loooooooooolielalieloooola![]()
![]()
Waar gaan de roddels vandaag over? Is er alweer ruzie in het topic? Wie jagen we nu weg?
Als je een hart hebt, ben je eerlijk tegen mensen.quote:
Crack moet naatje niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef PriemGirl het volgende:
Ik volg het nietWie licht me in !!
Nee joh, ben al gedouchtquote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is echt waar ik nu mee bezig ben! Wil je?
die ookal niet?quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef PriemGirl het volgende:
Ik volg het nietWie licht me in !!
Zo werken gevoelens niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je een hart hebt, ben je eerlijk tegen mensen.
Wie, wat?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
flipsels is een vrouw en vrouwen zijn niet hard genoeg omdat zwakkere geslachtquote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mja, als je een hart hebt kan je dit toch gerust tegen iemand zeggen, of niet dan?
naatje doet faye toch, of is dat uitquote:
Is wel een held. Wikipedia is een geweldige site met enorme veel informatie. Ik kan er makkelijk uren lezenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef -Datdus- het volgende:
LOL, die gast die altijd bovenaan wikipedia staat.
[ afbeelding ]
He? Hoeveel chicks vindt die jongen nou leuk?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die ookal niet?
wij hebben het over flippiee
Zijn er wel meer die naatje niet moeten... Is zij/hij/het zo apart dan dat hij er om geft?quote:
jaquote:Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met "hier" bij hem in de buurt bedoelde en niet hier op Fok!.
ohja domquote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had het over hier als in mijn gemeenteSorry, ik snap nu dat t nogal raar over komt.
Ik wissel ook niet zo snel hoor, ik begin er gewoon niet aan.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
blijkbaar 2quote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
He? Hoeveel chicks vindt die jongen nou leuk?
Daar gaat het om, die chick vind ik niet écht leuk, maar zag ik als vriendin, vandaar de opmerking: zelfs de friendzone lukt me niet...quote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
He? Hoeveel chicks vindt die jongen nou leuk?
Patje hierquote:
ja als je over haar gaat praten als die chick dan blijven jullie geeneens fb vriendjes naatjequote:Op donderdag 24 november 2011 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar gaat het om, die chick vind ik niet écht leuk, maar zag ik als vriendin, vandaar de opmerking: zelfs de friendzone lukt me niet...
Ik heb sinds mijn ex ook geen serieuze relatie meer gehad.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wissel ook niet zo snel hoor, ik begin er gewoon niet aan.
Achter het station zeker? Met je mond?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hee draak. Ik heb vandaag een slang laten kotsen.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is toch standaard tegenwoordig? Ik zie het om me heen niet anders. Relatie uit en binnen een paar dagen woont er iemand anders bij in. Ik snap t niet maar blijkbaar is dat normaal.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nee met mijn tenen. Gewoon zijn eten omhoog duwen dan gaan ze die muizen en kikkers uitbrakenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Achter het station zeker? Met je mond?
Dat.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Na 3 jaar zal ze toch wel een ander hebben, denk je niet?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn ex ook geen serieuze relatie meer gehad.
Is nu 3 jaar geleden.
Ben er ook huiverig voor om er weer aan te beginnen
quote:
Ik dacht een andere slang.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee met mijn tenen. Gewoon zijn eten omhoog duwen dan gaan ze die muizen en kikkers uitbraken
Omnomnomnom *tittyrub*quote:
Daar vertrouw ik wel op, jij bent een capabele jongen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja man, alles is nu een beetje fucked up maar komt allemaal weer goed.
het gaat erg hard hier, ik ben moe en ben geil.. ik zou moeten kunnen multitasken maar dat lukt me gewoon nietquote:Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
Kijk LoLa deze 2 hebben verband met elkaar :
[..]
[..]
Maar jij komt er wel, jongen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar gaat het om, die chick vind ik niet écht leuk, maar zag ik als vriendin, vandaar de opmerking: zelfs de friendzone lukt me niet...
Ik reageerde op heloef die dat woord gebruiktequote:Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja als je over haar gaat praten als die chick dan blijven jullie geeneens fb vriendjes naatje
Mja blijkbaar. Ik kan er niet goed tegen en zal dan ook niet snel meer iemand binnen laten in mijn hart.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja
[..]
ohja dom
maar dat zal de mentaliteit wel zijn van daar
profiteurs... slettebakken
Ze heeft me ingeruild voor een ander, inmiddels woont ze met weer een ander samen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Na 3 jaar zal ze toch wel een ander hebben, denk je niet?
Mij lukt t ook nietquote:Op donderdag 24 november 2011 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het gaat erg hard hier, ik ben moe en ben geil.. ik zou moeten kunnen multitasken maar dat lukt me gewoon niet
Ik ben blij dat er iig iemand om me kan lachenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
GTST is er niks bij wat hier allemaal gebeurt bij de radio
Ze zijn niet allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze heeft me ingeruild voor een ander, inmiddels woont ze met weer een ander samen.
1 van de redenen dat ik dus moeite heb om vrouwen te vertrouwen
echt hequote:Op donderdag 24 november 2011 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
GTST is er niks bij wat hier allemaal gebeurt bij de radio
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er iig iemand om me kan lachen.
nou dan hoef ik ook niet meer met ijs te komenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze heeft me ingeruild voor een ander, inmiddels woont ze met weer een ander samen.
Heel verstandig!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maar ik kan niet ruiken welke wel zo is en welke niet hequote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal hetzelfde
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef stevenmac26 het volgende:
naatje ik heb mij vergist, sorry sorry ze ziet je wel zitten
mijn welgemeende excuses
toch jammerquote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik begin gewoon niet aan vrouwen.
Zo ben ik.quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee daar moet je achter komen en er voor open staanquote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik kan niet ruiken welke wel zo is en welke niet he
Ach de ene griet is de andere niet. Moet je loslaten zulke dingen, heb je uiteindelijk alleen jezelf mee.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
nee ik maakte een geintje met dat sorry sorry ik heb mij vergistquote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef naatje_1 het volgende:
Word ik hier nou kneiterhard getrolld en ben ik erin getrapt?
[..]
de mijne ookquote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef PriemGirl het volgende:
Even ter info: mijn relatie is nog steeds super !
Ik denk; ik strooi even wat positiefs relatienieuws rond
Dus.....
Jou vertrouw ik natuurlijk welquote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou dan hoef ik ook niet meer met ijs te komen
Is dat positief?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef PriemGirl het volgende:
Even ter info: mijn relatie is nog steeds super !
Ik denk; ik strooi even wat positiefs relatienieuws rond
Dus.....
Daarom. Er zijn ook genoeg mannen die de grootste klootzakken zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach de ene griet is de andere niet. Moet je loslaten zulke dingen, heb je uiteindelijk alleen jezelf mee.
Ik volg het niet meer.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
nee ik maakte een geintje met dat sorry sorry ik heb mij vergist
Jong ik sta al een kwartier nakend in de douche op je te wachten !quote:Op donderdag 24 november 2011 23:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
de mijne ook
alleen ik kom echt wat te kortPriemmie?
Ik niet aan mannen. Ik vind t veul te leuk om een vrouw te laten genieten en om te spelen met tetten en t poesje.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je maar wel je haar lang houd.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Samzz het volgende:
Ik ga de komende tijd veranderen in een rasechte cynicus die niet meer gelooft in relaties en mannen stom vindt. Wacht maar af.
gewoon niet meer aan denkenquote:
Ja dat weet ik, maar dat is niet zo gemakkelijkquote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee daar moet je achter komen en er voor open staan
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet aan mannen. Ik vind t veul te leuk om een vrouw te laten genieten en om te spelen met tetten en t poesje.![]()
Homo's staan gelukkig niet in de vuurliniequote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Samzz het volgende:
Ik ga de komende tijd veranderen in een rasechte cynicus die niet meer gelooft in relaties en mannen stom vindt. Wacht maar af.
En dan na 3 weken straalverliefd worden op de eerste de beste boer van de manege zekerquote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Samzz het volgende:
Ik word cynisch, geen stekelteefquote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Als je maar wel je haar lang houd.
Teveel.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Er zijn ook genoeg mannen die de grootste klootzakken zijn.
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan na 3 weken straalverliefd worden op de eerste de beste boer van de manege zeker
Gat-ver-dam-mequote:Op donderdag 24 november 2011 23:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet aan mannen. Ik vind t veul te leuk om een vrouw te laten genieten en om te spelen met tetten en t poesje.![]()
Wanneer gaan we ons samen bezatten en schelden op de liefde?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Samzz het volgende:
Gelukkig ken je me heel goedquote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dan na 3 weken straalverliefd worden op de eerste de beste boer van de manege zeker
Vrouwen, ben er helemaal klaar mee!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
ik wil bestbuddies met iemand zijn die ik nog nooit gezien hebquote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef Patje1987 het volgende:
Ja ik heb een date deze zaterdag en hier faalt alles, nu durf ik straks niet meer
Jawel maar je omschrijft het zo mooiquote:
Krijg je hem niet omhoog nee?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:06 schreef Patje1987 het volgende:
Ja ik heb een date deze zaterdag en hier faalt alles, nu durf ik straks niet meer
Wat heb je ex dan geflikt dat je hem bij het grofvuil gedumpt heb? Of is dat privéquote:Op donderdag 24 november 2011 23:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom. Er zijn ook genoeg mannen die de grootste klootzakken zijn.
Man, je begint netquote:Op donderdag 24 november 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen, ben er helemaal klaar mee!
Ik word a-seksueel!
Ach lul nietquote:Op donderdag 24 november 2011 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Vrouwen, ben er helemaal klaar mee!
Ik word a-seksueel!
en hij faalt nu alquote:
Ook dat niet nee maar als ik al die verhalen hier lees.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik wil bestbuddies met iemand zijn die ik nog nooit gezien heb
godverquote:Op donderdag 24 november 2011 23:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jong ik sta al een kwartier nakend in de douche op je te wachten !
ik ben al uitgekleedquote:
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
godver
[..]
ik ben al uitgekleed
neem wat speed mee, het gaat een latertje wordenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik ga bier halen bij de avond winkel.
Ik heb mijn ex niks geflikt en hij mij niet. Ik houd van hem, maar het is gewoon over. En ik heb geen zin erover te praten verder, dat is privéquote:Op donderdag 24 november 2011 23:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat heb je ex dan geflikt dat je hem bij het grofvuil gedumpt heb? Of is dat privé
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef Myraela het volgende:
Ik ga dit weekend naar een vriend toe. neuken.
Dit is ook afwijzing 1 in een rij van 100.quote:
neuken in de douchequote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef Myraela het volgende:
Ik ga dit weekend naar een vriend toe.
Goeien postquote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef Monopoly het volgende:
Dude, noooooooooo sssssssstquote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook wel eens gespeeld met een andere piemel dan mn eigen maar das lang zo leuk niet.
Ik wilde t meer porno omschrijven maar kon me inhouden.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jawel maar je omschrijft het zo mooi
nergens voor nodig, gewoon uitkering trekkenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga dit weekend aan school werken denk ik.
Jawel man. Da's heul leuk.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]![]()
Ik heb ook wel eens gespeeld met een andere piemel dan mn eigen maar das lang zo leuk niet.
Moet je viagra hebben Patje?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:07 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ook dat niet nee maar als ik al die verhalen hier lees.
Ga je weer een ban aanvragen dan zoals laatst?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga dit weekend aan school werken denk ik.
Wens die turk een goede avond van Datdus!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb ook geen relatieproblemen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef MsMessy het volgende:
Goedenavond(van iemand die geen relatieproblemen heeft
)
Ik zou het gelijk opgeven als ik jou was. Scheelt jou (en ons) een hoop gezeurquote:Op donderdag 24 november 2011 23:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is ook afwijzing 1 in een rij van 100.
Wat?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dude, noooooooooo sssssssst
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zou het gelijk opgeven als ik jou was. Scheelt jou (en ons) een hoop gezeur![]()
Dat is wel de traditie heh, maar er komt nog geen SE week aan, dus dat is niet nodig.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga je weer een ban aanvragen dan zoals laatst?
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook geen relatieproblemen.
Morph is nogal homofoob.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat?Je moet alles een keer geprobeerd hebben.
Jij hebt een probleem om aan een relatie te beginnenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb ook geen relatieproblemen.
Nee, nee, nee. Vind ik nietquote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wat?Je moet alles een keer geprobeerd hebben.
naatje nummertje kopen van een bepaald iemand, 15euro en je kan haar zo nog bellenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is wel de traditie heh, maar er komt nog geen SE week aan, dus dat is niet nodig.
Je standaard-PI faalt.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:09 schreef Melting het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ij-met-pestkop.dhtml
Het is toch te triest!
Ik heb een shitload aan andere problemen maar dat terzijde.quote:
Nee minder corpulente wijven man, dat zou beter zijnquote:
Heloef, je kan altijd bij Ome Mono terecht, dat weet je toch!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een shitload aan andere problemen maar dat terzijde.
Kan je wat speed voor me halen ome monoquote:Op donderdag 24 november 2011 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heloef, je kan altijd bij Ome Mono terecht, dat weet je toch!
Een shitload aan problemen man, maar een griet is er geen van!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een shitload aan andere problemen maar dat terzijde.
Vind ik ook niet. Ik hoef geen poes te proeven.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Vind ik niet
Iedereen is zo lief voor me.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heloef, je kan altijd bij Ome Mono terecht, dat weet je toch!
I got 99 problems but a bitch ain't onequote:Op donderdag 24 november 2011 23:11 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Een shitload aan problemen man, maar een griet is er geen van!
behalve bij die faye dusquote:Op donderdag 24 november 2011 23:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Iedereen is zo lief voor me.
Ik kan bij iedereen terecht, ik zal het onthouden Ome Mono.
Mag jij vinden maar gelukkig mag ik mn eigen mening bepalen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Vind ik niet
Jonge, ik woon in 010, ik kan alleen maar aan sosa komenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan je wat speed voor me halen ome mono
Je hebt me wel een hand gegevenquote:
Ja en ik ben niet nieuwsgierig daar naarquote:Op donderdag 24 november 2011 23:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vind ik ook niet. Ik hoef geen poes te proeven.
Je moet vooral proberen waar je nieuwsgierig naar bent.
wel beterquote:Op donderdag 24 november 2011 23:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jonge, ik woon in 010, ik kan alleen maar aan sosa komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de regel falen standaard PI's altijdquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:11 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
I got 99 problems but a bitch ain't one
Ze moet me niet, tsja dat is het leven.quote:
Homo-coodies.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt me wel een hand gegeven! Straks ben je besmet.
Oh ik dacht van welquote:Op donderdag 24 november 2011 23:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ja en ik ben niet nieuwsgierig daar naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |