Daar vertrouw ik wel op, jij bent een capabele jongen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja man, alles is nu een beetje fucked up maar komt allemaal weer goed.
het gaat erg hard hier, ik ben moe en ben geil.. ik zou moeten kunnen multitasken maar dat lukt me gewoon nietquote:Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
Kijk LoLa deze 2 hebben verband met elkaar :
[..]
[..]
Maar jij komt er wel, jongen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar gaat het om, die chick vind ik niet écht leuk, maar zag ik als vriendin, vandaar de opmerking: zelfs de friendzone lukt me niet...
Ik reageerde op heloef die dat woord gebruiktequote:Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja als je over haar gaat praten als die chick dan blijven jullie geeneens fb vriendjes naatje
Mja blijkbaar. Ik kan er niet goed tegen en zal dan ook niet snel meer iemand binnen laten in mijn hart.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja
[..]
ohja dom
maar dat zal de mentaliteit wel zijn van daar
profiteurs... slettebakken
Ze heeft me ingeruild voor een ander, inmiddels woont ze met weer een ander samen.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Na 3 jaar zal ze toch wel een ander hebben, denk je niet?
Mij lukt t ook nietquote:Op donderdag 24 november 2011 23:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het gaat erg hard hier, ik ben moe en ben geil.. ik zou moeten kunnen multitasken maar dat lukt me gewoon niet
Ik ben blij dat er iig iemand om me kan lachenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
GTST is er niks bij wat hier allemaal gebeurt bij de radio
Ze zijn niet allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze heeft me ingeruild voor een ander, inmiddels woont ze met weer een ander samen.
1 van de redenen dat ik dus moeite heb om vrouwen te vertrouwen
echt hequote:Op donderdag 24 november 2011 23:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
GTST is er niks bij wat hier allemaal gebeurt bij de radio
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben blij dat er iig iemand om me kan lachen.
nou dan hoef ik ook niet meer met ijs te komenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze heeft me ingeruild voor een ander, inmiddels woont ze met weer een ander samen.
Heel verstandig!quote:Op donderdag 24 november 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wissel ook niet zo snel hoor, ik begin er gewoon niet aan.
Maar ik kan niet ruiken welke wel zo is en welke niet hequote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ze zijn niet allemaal hetzelfde
quote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef stevenmac26 het volgende:
naatje ik heb mij vergist, sorry sorry ze ziet je wel zitten
mijn welgemeende excuses
toch jammerquote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik begin gewoon niet aan vrouwen.
Zo ben ik.quote:
Ik ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik begin gewoon niet aan vrouwen.
Nee daar moet je achter komen en er voor open staanquote:Op donderdag 24 november 2011 23:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar ik kan niet ruiken welke wel zo is en welke niet he
Ach de ene griet is de andere niet. Moet je loslaten zulke dingen, heb je uiteindelijk alleen jezelf mee.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |