quote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Volgens mij heeft een vriend dat een keer ingesteld toen we wat bestelde.
Ditquote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen omdat sommige mensen kiezen het er niet zo openbaar over te hebben, betekent niet dat het er niet is. Bovendien had Samzz het wel over 'r (ex)vriend soms.
Kan een hoop hebben van je schatquote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
Ik heb maar 1 echte vriend.
En ondanks al mijn domme acties heb ik die nog steeds.
Klopt. Het is ook een complex verhaal en die wil ik niet op Fok kwijtquote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar vorige week leek alles nog koek en ei.
Ook liefdesverdriet?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
Het kwartje valt wel een beetje nu.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan een hoop hebben van je schat
Dat kan ook nog steeds als je een relatie hebt hequote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uiteraard, maar samzz is/was altijd wel een enorme flirt
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor mij een weet voor jou een raadsel
je probeert te ergquote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, zelfs de friendzone lukt me niet, dat idee.
Echt he? als ik om de hoek woonde kwam ik je knuffelenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook een complex verhaal en die wil ik niet op Fok kwijt. Ik ben echt enorm verdrietig dat ik uiteindelijk toch deze keuze heb moeten maken.
Oh.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, zelfs de friendzone lukt me niet, dat idee.
Chocolade is nietquote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he? als ik om de hoek woonde kwam ik je knuffelen
en een bak ijs brengen ofzo
of chocola
En dit de vriendschap van mij en Faye ging vrij natuurlijk.quote:
Flirten mag toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uiteraard, maar samzz is/was altijd wel een enorme flirt
Snap ik. Niet dat ik denk dat je mij per se nodig hebt, maar mocht je een homo (onderscheidende factorquote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook een complex verhaal en die wil ik niet op Fok kwijt. Ik ben echt enorm verdrietig dat ik uiteindelijk toch deze keuze heb moeten maken.
je doet zijn exquote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
En dit de vriendschap van mij en Faye ging vrij natuurlijk.
Ik neem zo een schrobbelèr. Krijg ik het ook warm van.quote:
Ijsquote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of chocola
niettusquote:
playerquote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef Monopoly het volgende:
Je loopt te hard van stapel naat. Neem van mij aan ( De hosselkoning ) : Dingen moet je niet forceren. Ze gaan zoals ze gaan.
Woon je toevallig bij mij om de hoek? Ik lust ook wel chocolade. Het enige comfortfood dat ik heb ik mandarijnen. En die heb ik al zo veel op vandaagquote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of chocola
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |