SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en LovelyLady.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!. En we zijn altijd dankbaar voor (en op zoek naar) nieuwe jingles!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
[Radio 49] Meet op 20 januari
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Stevenmac in zhe topicquote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
dat wil ze zelfs nieteens
ze vertelde mij dat ze amper nog op fb komt omdat jij dan meteen begint te lullen op de fb chat man
Dan heb je niet goed opgeletquote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wait wuttt, je gedroeg je echt als een single hierHeb je ook nooit over je vriend of zo horen praten. Dat doen c_a en Lola wel af en toe
Nee dat niet maar ze vinden facebook niet boeie. Ik heb ook all1 een facebook pagina om mn zus in de gaten te houden. Ze heeft borderline en een hersenbeschadiging. Wilde weten wat ze er allemaal opzet.quote:
Dat dacht ik ook, maar schijnbaar niet altijd dusquote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar hij saved toch automatisch?
ja ik probeer je te helpen naatje want je hebt echt waanideen over ditquote:
Wowquote:
Whehehehehe ja dat heb ik ook altijdquote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind het op facebook altijd heel bijzonder dat je zo'n lijst met suggestie-mensen krijgt...
Ken je deze misschien? Je hebt 11 gemeenschappelijke vrienden!
Dan weet ik altijd zeker dat het een fokker is, maar welke...
Kun je instellenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
maar hij saved toch automatisch?
Blijkbaar.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja ik probeer je te helpen naatje want je hebt echt waanideen over dit
Alleen omdat sommige mensen kiezen het er niet zo openbaar over te hebben, betekent niet dat het er niet is. Bovendien had Samzz het wel over 'r (ex)vriend somsquote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wait wuttt, je gedroeg je echt als een single hierHeb je ook nooit over je vriend of zo horen praten. Dat doen c_a en Lola wel af en toe
Wat is lang... Klein jaartje zijn we bij elkaar geweestquote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wow![]()
Hadden jullie lang verkering dan?
Ik denk dat wij nog in elkaars suggestie-lijstje staan hoorquote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehehehe ja dat heb ik ook altijdIk denk dat ik jou ook wel heb op facebook maar wie je ben... Geen idee.
volgens vriendlief welquote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar schijnbaar niet altijd dus
je hebt het over goede vrienden zijn met iemand die je niet kent en die je nooit gezien hebtquote:
Uiteraardquote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen omdat sommige mensen kiezen het er niet zo openbaar over te hebben, betekent niet dat het er niet is. Bovendien had Samzz het wel over 'r (ex)vriend soms.
Amenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je hebt het over goede vrienden zijn met iemand die je niet kent en die je nooit gezien hebt
pijnig jezelf niet zo want het zal ook nooit gebeuren, geloof mij nou maar want ik heb het van degene zelf dus stop met jezelf zo voor lul zetten man
Echt? Volgens mij heeft een vriend dat een keer ingesteld toen we wat bestelde.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef -Datdus- het volgende:
LOL, Myr. Ik vind het grappig dat je thuisbezorgd als eerste Activities and Interests heb.
Jaquote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Uiteraard, maar samzz is/was altijd wel een enorme flirt
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt? Volgens mij heeft een vriend dat een keer ingesteld toen we wat bestelde.
Ditquote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen omdat sommige mensen kiezen het er niet zo openbaar over te hebben, betekent niet dat het er niet is. Bovendien had Samzz het wel over 'r (ex)vriend soms.
Kan een hoop hebben van je schatquote:Op donderdag 24 november 2011 22:44 schreef heloef het volgende:
Ik heb maar 1 echte vriend.
En ondanks al mijn domme acties heb ik die nog steeds.
Klopt. Het is ook een complex verhaal en die wil ik niet op Fok kwijtquote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar vorige week leek alles nog koek en ei.
Ook liefdesverdriet?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
Het kwartje valt wel een beetje nu.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kan een hoop hebben van je schat
Dat kan ook nog steeds als je een relatie hebt hequote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
voor mij een weet voor jou een raadsel
je probeert te ergquote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, zelfs de friendzone lukt me niet, dat idee.
Echt he? als ik om de hoek woonde kwam ik je knuffelenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook een complex verhaal en die wil ik niet op Fok kwijt. Ik ben echt enorm verdrietig dat ik uiteindelijk toch deze keuze heb moeten maken.
Oh.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, zelfs de friendzone lukt me niet, dat idee.
Chocolade is nietquote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt he? als ik om de hoek woonde kwam ik je knuffelen
en een bak ijs brengen ofzo
of chocola
En dit de vriendschap van mij en Faye ging vrij natuurlijk.quote:
Flirten mag toch?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Snap ik. Niet dat ik denk dat je mij per se nodig hebt, maar mocht je een homo (onderscheidende factorquote:Op donderdag 24 november 2011 22:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Het is ook een complex verhaal en die wil ik niet op Fok kwijt. Ik ben echt enorm verdrietig dat ik uiteindelijk toch deze keuze heb moeten maken.
je doet zijn exquote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
En dit de vriendschap van mij en Faye ging vrij natuurlijk.
Ik neem zo een schrobbelèr. Krijg ik het ook warm van.quote:
Ijsquote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of chocola
niettusquote:
playerquote:Op donderdag 24 november 2011 22:49 schreef Monopoly het volgende:
Je loopt te hard van stapel naat. Neem van mij aan ( De hosselkoning ) : Dingen moet je niet forceren. Ze gaan zoals ze gaan.
Woon je toevallig bij mij om de hoek? Ik lust ook wel chocolade. Het enige comfortfood dat ik heb ik mandarijnen. En die heb ik al zo veel op vandaagquote:Op donderdag 24 november 2011 22:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of chocola
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |