Hij is offline gegaan in de periode dat hij in de piepzak zat om z'n vriendin. Die wilde het uitmaken of zo, weet 't niet precies.quote:
Hij lag onder de bank.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
melting
[..]
hans
[..]![]()
ik was ff weg
Welke vrienden?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou je willen dat je vrienden het weten?
Zoiets hoorde ik ook ja. Burn out of zo?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is offline gegaan in de periode dat hij in de piepzak zat om z'n vriendin. Die wilde het uitmaken of zo, weet 't niet precies.
Als dat maar goed gegaan isquote:Op donderdag 24 november 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is offline gegaan in de periode dat hij in de piepzak zat om z'n vriendin. Die wilde het uitmaken of zo, weet 't niet precies.
Oh daar heb ik er zat maar daar kom ik ook bijna nooitquote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb maar één Fok!'er in mijn FB, dat moet voldoende zijn
Ik hecht wel degelijk waarde aan mensen die ik op internet heb leren kennen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welke vrienden?
Serieus dude, je echte 'real life' vrienden krijgen het toch wel te horen neem ik aan?? Of reken jij je internet-kennissen ook echt tot je 'inner circle' ?
Same herequote:Op donderdag 24 november 2011 22:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik hecht wel degelijk waarde aan mensen die ik op internet heb leren kennen.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik er zat maar daar kom ik ook bijna nooitOh wacht Oplossing gevonden.
Mijn zus heb ik ook op fb dus als ik ga dan weet Fok! het ook. Ze zal echt wel wat posten op haar FB van mijn evt dood. Ze is nogal open.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik weet het echt niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik ook ja. Burn out of zo?
Ik denk het wel. Ik hoop het wel.quote:
Dit iddquote:Op donderdag 24 november 2011 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik zou ook zeker wel willen dat het bekend word bij bepaalde users.
Dude, ik heb veel vrienden op FOK!, die ik ook goed irl ken. Sowieso dat die een topic aan gaan maken, bovendien: er zijn genoeg mensen die mij enkel een keer op een meet hebben gezien en waarvan de mailadressen/facebookaccounts/etc. niet bekend van zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welke vrienden?
Serieus dude, je echte 'real life' vrienden krijgen het toch wel te horen neem ik aan?? Of reken jij je internet-kennissen ook echt tot je 'inner circle' ?
Dat zou ik idd ook wel willen. Maar zoals gezegd. Via FB zal het ook hier wel bekend worden.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik zou ook zeker wel willen dat het bekend word bij bepaalde users.
quote:
Die je daadwerkelijk gemeet hebt, of ook die je alleen oppervlakkig kent van Minecraft en zo?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ahwquote:Op donderdag 24 november 2011 22:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb op FB genoeg familieleden en vrienden die echt close zijn. Ik laat zeker geen onbekenden toe die ik niet eerder ontmoet heb. En dan moet ik je ook echt mogen
Ik heb all1 mn zus qua familie en voor de rest all1 fokkers.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb op FB genoeg familieleden en vrienden die echt close zijn. Ik laat zeker geen onbekenden toe die ik niet eerder ontmoet heb. En dan moet ik je ook echt mogen
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
Zullen we naar een wat gezelliger gespreksonderwerp gaan? Bijvoorbeeld wat ik nu allemaal weer kan nu ik single ben
!
MSN , NU!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
Zullen we naar een wat gezelliger gespreksonderwerp gaan? Bijvoorbeeld wat ik nu allemaal weer kan nu ik single ben
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |