Ik ben morgen niet in de buurt van treinen, dus de kans acht ik nihilquote:
"Leeft opa nog?" jij bent lekker op dreef.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
Leeft die user Opa nog eigenlijk?
Dat is waar maar als ze zien waar ik ingelogd ben zullen ze heus wel een boodschap achter laten hier. Anders zet ik t wel in mn testament.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar of ze dan moeite nemen om hier een topic over te openen
Opa_Vertelt bedoel je?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
Zou je willen weten dat FOK! het weet dan? Zou wel het laatste zijn dat relevant is op zo'n moment tochquote:Op donderdag 24 november 2011 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk niet dat ik wil dat FOK! weet dat ik dood ben, want dat betekent dat ik jong sterf.
Opa_vertelt? Geen idee.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
"Leeft opa nog?" jij bent lekker op dreef.
Ik heb maar één Fok!'er in mijn FB, dat moet voldoende zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is waar maar als ze zien waar ik ingelogd ben zullen ze heus wel een boodschap achter laten hier. Anders zet ik t wel in mn testament.
Oh, kan ook welquote:
Dat was wel een van de , zo niet de oudste user van FOK! jaquote:Op donderdag 24 november 2011 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
Zou je willen dat je vrienden het weten?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou je willen weten dat FOK! het weet dan? Zou wel het laatste zijn dat relevant is op zo'n moment toch
Wat is er toch gebeurd met hem?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is al heel lang niet meer actief.
Ja, klopt. Mja, ik weet 't niet. Vond het altijd een toffe user.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef Melting het volgende:
Opa_vertelt was toch ook mod?
Misschien dat de mods iets meer kunnen vertellen?
meltingquote:
hansquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Pheww, gelukkig.
Ik dacht aan deze reclame:
Ik ook. En hij draaide ook lekker.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Mja, ik weet 't niet. Vond het altijd een toffe user.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |