SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en LovelyLady.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!. En we zijn altijd dankbaar voor (en op zoek naar) nieuwe jingles!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
[Radio 49] Meet op 20 januari
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Haha jij hebt geen leven.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
OMG IK HEB MAIL
Van mezelf
true story
Die staat expres uit, anders vindt ie te weinig plaatjes.quote:
Terraria zijn niet zo duur. Helemaal voor een bidsprinkhaan niet, die kan je in een vaas houden met een gaasje erover. Zolang het verblijf maar 2x lichaamslengte breed en 3x lichaamslengte hoog is.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Heb je al een terrarium? Dat is dus de duurste aankoop als je er 1 wil houden.
Ik mailde een werkstuk door.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
OMG IK HEB MAIL
Van mezelf
true story
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:50 schreef ACT-F het volgende:
Kijk eens aan, wel dus:
http://www.real.com/realplayer/android
Jezus.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik mailde een werkstuk door.
Nee jij met je zaadquote:
Homo?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[ afbeelding ] De nieuwe ik
Ahhw, ben je uit de kast gekomen?quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Doet me denken aan Mr. Bean die zichzelf een brief bezorgtquote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
OMG IK HEB MAIL
Van mezelf
true story
Ok dat wist ik niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terraria zijn niet zo duur. Helemaal voor een bidsprinkhaan niet, die kan je in een vaas houden met een gaasje erover. Zolang het verblijf maar 2x lichaamslengte breed en 3x lichaamslengte hoog is.
Deze man.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jezus.Doe net als mijn stage. Gebruikt iedereen google docs. Handige shit.
Paul Walker, wat een baasquote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Maar dan kan ik in de les doen alsof ik het werkstuk download uit mijn mail maar stiekem ga ik dan op msn.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jezus.Doe net als mijn stage. Gebruikt iedereen google docs. Handige shit.
Wat is dat voor beest, wel mooi maar met zo'n uiterlijk zal die wel snel uitsterven.quote:
Tofquote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb mijn zaad vers geoogst en in de koelkast gelegd
Je moet bidsprinkhanen niet te ruim houden omdat ze niet rondlopen maar rondhangen wachtend op een prooi. In een te ruime omgeving hebben ze moeite hun prooi te lokaliseren en te vangen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok dat wist ik niet.Maar wil je dat m wel aan doen? Ik neem aan dat je m ruimer wil houden dan dat.
Juist niet: lijkt op een bloem, komen insecten op af, en HAP!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is dat voor beest, wel mooi maar met zo'n uiterlijk zal die wel snel uitsterven.
Ik dacht voor een moment dat je brother aan het quoten was.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is dat voor beest, wel mooi maar met zo'n uiterlijk zal die wel snel uitsterven.
Orchideebidsprinkhaanquote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoogst waarschijnlijk ook een bidsprinkhaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik wed dat ToT het wel over wil nemen.... of misschien Outpost nog een keer?quote:
Oh weer wat geleerd.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet bidsprinkhanen niet te ruim houden omdat ze niet rondlopen maar rondhangen wachtend op een prooi. In een te ruime omgeving hebben ze moeite hun prooi te lokaliseren en te vangen.
Zelfde geldt voor spinnen.
Mwah vanavond skip ik ff!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wed dat ToT het wel over wil nemen.... of misschien Outpost nog een keer?
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee die staat op mijn andere harde schijf en daar kan ik nu niet bij
Ik ga in elk geval niet draaien. Ik ga mijn telefoonsoftware, met alle risico's van dien, weer vernieuwenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb hem niet gezien in ieder geval
Mooi hoorquote:
Ik iig niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wed dat ToT het wel over wil nemen.... of misschien Outpost nog een keer?
Waarom niet? Nimfen worden in jampotjes bewaard. Ze worden zo'n 10 cm, dus uiteindelijk moet er een terrarium komen, maar glazen bakken zijn niet zo duur meer tegenwoordigquote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh weer wat geleerd.Ik hoop toch dat je m niet in een vaas gaat houden.
quote:
Als ik mijn HD weer heb wil ik dat best welquote:Op donderdag 24 november 2011 22:00 schreef Stokstaart het volgende:
Symp wil je niet een keer een avondje Motown doen? Laatst die docu over de beginjaren van MJ gezien, wat een bazenartiesten zaten/zitten bij dat label zeg
quote:
Zo flauw dan ook om ze in een achtbaan te zettenquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo flauw dan ook om ze in een achtbaan te zetten.
Ja, ik snap de grap. Misschien moest ik "droog" zeggen ipv "flauw".quote:
Nice, ik heb alleen zo'n 15 platen . Geen idee hoe je die op je pc kan krijgenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik mijn HD weer heb wil ik dat best wel
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Lekker gedraaid symp
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Lekker gedraaid symp
Ja, erg mooie bidsprinkhaan, lastiger te houden, wel. Dat zal ook niet zomaar een vliegend hert geweest zijn danquote:Op donderdag 24 november 2011 21:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mooi hoor![]()
Duurste insect dat trouwens ooit verkocht is (80.000$) was een vliegend hert. Die kun je gewoon vangen in het bos en meenemen.
Al zijn ze wel beschermd dus moet je mee uitkijken
Stok is terug.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mooi hoor![]()
Duurste insect dat trouwens ooit verkocht is (80.000$) was een vliegend hert. Die kun je gewoon vangen in het bos en meenemen.
Al zijn ze wel beschermd dus moet je mee uitkijken
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:02 schreef ToT het volgende:
Altijd fijn om deze intro weer te horen!
moet je een usb puck-up hebben (of ergens lenen)quote:Op donderdag 24 november 2011 22:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nice, ik heb alleen zo'n 15 platen . Geen idee hoe je die op je pc kan krijgen
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mezelf in de horizontale stand vervoegen
Lame. Dat doet ie vaker.quote:
quote:
Oh, trustenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ja, en sorry nog voor t gedoe, allesquote:
Smeltend!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lame. Dat doet ie vaker.
Wie neemt het over? Dan pas ik het rooster aan.
Ik ben er maar snel in gesprongen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lame. Dat doet ie vaker.
Melting draait nu, in het Night of the Vervangersquote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lame. Dat doet ie vaker.
Terustquote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik moest om het bierdopje wel lachen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, en sorry nog voor t gedoe, alles
Dat bierdopje kon de boel zelfs niet meer redden.
Ik ook. Heel hard ookquote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest om het bierdopje wel lachen.
Jouw TT-change was ook wel epicquote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja t leek me niet echt diervriendelijk. Al maakt t natuurlijk weinig verschil. Zo een beest weet toch het verschil tussen een terrarium en een vaas niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? Nimfen worden in jampotjes bewaard. Ze worden zo'n 10 cm, dus uiteindelijk moet er een terrarium komen, maar glazen bakken zijn niet zo duur meer tegenwoordig.
Hahaha.... nee, is gewoon toeval.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:06 schreef ToT het volgende:
Blue omdat Green niet is komen opdagen?
Nou ik ben het er sowieso niet mee eens, maar heb geen zin in een heisa.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:07 schreef SiIk het volgende:
Ok. Dus Stokstaart is na 1,5 dag terug en niemand geeft een neuk? Het zal wel aan mij liggen, ik denk dat ik fok nooit begrijpen zal...
Fapsequote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
En niet zo'n beetje ook. Zelden zo gelachenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mweheheh.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:07 schreef SiIk het volgende:
Ok. Dus Stokstaart is na 1,5 dag terug en niemand geeft een neuk? Het zal wel aan mij liggen, ik denk dat ik fok nooit begrijpen zal...
Ik gebruik msn bijna nooit meer.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Kut msn
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:![]()
Dat is zo. Nouja. Ik blijf wel gewoon weg hier vanavond ofzoquote:Op donderdag 24 november 2011 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik ben het er sowieso niet mee eens, maar heb geen zin in een heisa.
Hier flikkert msn er steeds uitquote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Kut msn
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:![]()
Forever alonequote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik gebruik msn bijna nooit meer.
Faye vroeg er om op MSN, ik geloof dat soort dingen normaal niet zo snel, maar dat van nummertjes zat nog in mijn hoofd.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jouw TT-change was ook wel epicMaar goed, niet meer doen dus. Heb mn lesje wel weer even geleerd
Dat dier merkt er idd niks vanquote:Op donderdag 24 november 2011 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nouja t leek me niet echt diervriendelijk. Al maakt t natuurlijk weinig verschil. Zo een beest weet toch het verschil tussen een terrarium en een vaas niet.
Ik toen ik alles na las ook!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat is zo. Nouja. Ik blijf wel gewoon weg hier vanavond ofzo
Facebook chat, google talk, what's app. Niet genoeg netwerken?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Forever alone [ afbeelding ][ afbeelding ].
Mja dat is lastig in een vaas denk ik of valt dat wel mee?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dier merkt er idd niks van. Als het formaat maar goed is en de temperatuur en luchtvochtigheid en zo
.
Het was nogmaals niet mijn bedoeling om mensen echt te kwetsen, als je me een beetje kent weet je dat ik kan trollen en irriteren, maar niet nodeloos wil kwetsen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik ben het er sowieso niet mee eens, maar heb geen zin in een heisa.
Ach het zij zo.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:07 schreef SiIk het volgende:
Ik zou een soort dat specifieke temperaturen nodig heeft ook niet in een vaas houden, maar gewoon in een terrarium. Maar de gewone Europese Bidsprinkhaan leeft op kamertemperatuur, dus dan kan je ze gewoon in een vaas of zou houdenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja dat is lastig in een vaas denk ik of valt dat wel mee?
Bestquote:Op donderdag 24 november 2011 22:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het was nogmaals niet mijn bedoeling om mensen echt te kwetsen, als je me een beetje kent weet je dat ik kan trollen en irriteren, maar niet nodeloos wil kwetsen.
Meer wil ik er niet over kwijt, en als je perse boos bent of blijft moet je dat gewoon doen. Don't careMeer ga ik er niet over zeggen
Nummertjes? Waar is die eigenlijkquote:Op donderdag 24 november 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Faye vroeg er om op MSN, ik geloof dat soort dingen normaal niet zo snel, maar dat van nummertjes zat nog in mijn hoofd.
Overigens ben ik blij (en het is terecht overigens) dat je zo snel terug bent.
Dood.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nummertjes? Waar is die eigenlijk
Mja die heeft vast geen spannende kleuren.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou een soort dat specifieke temperaturen nodig heeft ook niet in een vaas houden, maar gewoon in een terrarium. Maar de gewone Europese Bidsprinkhaan leeft op kamertemperatuur, dus dan kan je ze gewoon in een vaas of zou houden.
Ik moest toch lachen.quote:
Ook gestikt?quote:
Jij bedoeld cijvertjes. Nummertjes is idd dood door zelfmoord. Die gast die hier kwam met allemaal cijvers als nick heb ik al heel lang niet meer gezien.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kak met peren zeg, jij neemt ook alles serieusquote:Op donderdag 24 november 2011 22:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Facebook chat, google talk, what's app. Niet genoeg netwerken?
Nee, die is gewoon groenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja die heeft vast geen spannende kleuren.
In zijn nummertjes spaghetti.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kak met peren zeg, jij neemt ook alles serieus.
Hihi nemen
Ik heb het niet over die nummertjes. Ik heb het over nummertjes uit de ONZ-SC tijd. Die nieuwe nummertjes heb ik later nog wel zien posten volgens mij.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja die gappie met al die cijfertjes in zn naam bedoelde ik, poste best veel hier Nummertjes ken ik niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij bedoeld cijvertjes. Nummertjes is idd dood door zelfmoord. Die gast die hier kwam met allemaal cijvers als nick heb ik al heel lang niet meer gezien.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:14 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
<Leraren modus>
Wat 12? 12 koeien?
Dat had ik al verwacht. Die komt waarschijnlijk uit een oerwoud waar Orchideën groeien in het wild.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die is gewoon groen. De Orchidee wat ik net postte heeft temperaturen van 25 tot 38 graden nodig en een hoge luchtvochtigheid (rond de 80%), dus die is net even wat lastiger te houden.
Relatief goedkoop wel, zo'n tien euro ook.
HOU HEM IN JE DOOS DANquote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die is gewoon groen. De Orchidee wat ik net postte heeft temperaturen van 25 tot 38 graden nodig en een hoge luchtvochtigheid (rond de 80%), dus die is net even wat lastiger te houden.
Relatief goedkoop wel, zo'n tien euro ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Kleine glaasjes nemen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben cola altijd zat na 3 slokken.
Getallen, die was dacht ik ook DJ hier.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef -Datdus- het volgende:
Bedoelen we numb3rs of <insert veel getallen>?
Die heb ik al ff niet meer gezien. Maar ik kom hier zelf ook niet vaak meer dus dat zegt ook niet veel.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja die gappie met al die cijfertjes in zn naam bedoelde ik, poste best veel hier Nummertjes ken ik niet.
Was ik die sprinkhaan maar.quote:
Arme loefjequote:
Kun je niet handelen man. Eerder een pissebedquote:
WTF hij is dood?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
En dan hebben we het over deze user:
Rust zacht lieve 8108139dpths
Wij dus niet. Wij bedoelen die gast waar -Datdus- het over heeft.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
Zat jij echt in die trein zoals je in dat topic beweert?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
Maleisië, Indonesië iddquote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat had ik al verwacht. Die komt waarschijnlijk uit een oerwoud waar Orchideën groeien in het wild.
Hmzzz das te doen idd.
Die is veel te strakquote:
Die kwam hier idd vaak maar ik heb m al een tijdje niet gezien.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef -Datdus- het volgende:
Dat was toch die user met als ui een mannetje die zijn handen stuk slaat op een toetsenbord?
Ja, daar dacht ik dus aan. Waar ik normaal dingen niet zo snel geloof op het internet, wil ik dit soort dingen gewoon niet als grap zijn of niet wantrouwen gewoon omdat ik het respectloos zou vinden, als het dus wel zo is, zoals met hem.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
Niet in die trein.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zat jij echt in die trein zoals je in dat topic beweert?
quote:
Amen!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
De enige user die cijferusert mag heten is Erwin, voorderest bestaat er geen cijferusert.
Ik schrok van het topic, ik ken die gozer niet eens.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik dus aan. Waar ik normaal dingen niet zo snel geloof op het internet, wil ik dit soort dingen gewoon niet als grap zijn of niet wantrouwen gewoon omdat ik het respectloos zou vinden, als het dus wel zo is, zoals met hem.
Dit dus inderdaad.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik schrok van het topic, ik ken die gozer niet eens.Raar hoe dat op internet werkt.
Gewoon rustig als bloem zitten wachten op een insect en als ie dan bij je is m lekker op peuzelen.quote:
Inderdaad. Waarschijnlijk mist niemand me dan.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb er wel eens over na zitten denken of FOK! het uberhaupt wel te weten zou komen als ik opeens dood was.
En wat was je conclusie?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb er wel eens over na zitten denken of FOK! het uberhaupt wel te weten zou komen als ik opeens dood was.
Ik ookquote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zijn gewoon briljante beestenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon rustig als bloem zitten wachten op een insect en als ie dan bij je is m lekker op peuzelen.
Probeer het uitquote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Is ook tegen me gezegdquote:Op donderdag 24 november 2011 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik dus aan. Waar ik normaal dingen niet zo snel geloof op het internet, wil ik dit soort dingen gewoon niet als grap zijn of niet wantrouwen gewoon omdat ik het respectloos zou vinden, als het dus wel zo is, zoals met hem.
Als mensen om je heen het weten wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat we dan na maanden vragen: "Zeg, waar is -Datdus- eigenlijk gebleven?"quote:Op donderdag 24 november 2011 22:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarschijnlijk mist niemand me dan.
Bij mij zouden ze er wel achterkomen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je familie weet dat je op FOK! zit...quote:Op donderdag 24 november 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik maar lang genoeg niet online ben zal heus wel iemand me sms'en ofzo, maar ja, dan weet je nog niet of ik dood ben.
Hier nog 1. Niemand van mijn kennissen kring of familie die weet dat ik hier kom.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Of gewoon een goede FOK!vriendquote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je familie weet dat je op FOK! zit...
Hier precies hetzelfdequote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier nog 1. Niemand van mijn kennissen kring of familie die weet dat ik hier kom.
Ligt er aan hoeveel mensen van FOK! je op msn/whatsapp etc hebt denk ikquote:Op donderdag 24 november 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik maar lang genoeg niet online ben zal heus wel iemand me sms'en ofzo, maar ja, dan weet je nog niet of ik dood ben.
Mijn familie weet dat niet... Tenminste, ze weten het wel, maar niet dat ik zo actief ben.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je familie weet dat je op FOK! zit...
Thanks!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga op bed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
meltingmuziek
Ze hebben me altijd geïntrigeerd.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn gewoon briljante beesten. Als nimfjes zo klein als je duimnagel.
Jij ook alvastquote:
We hebben het niet over inslapen hè?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:26 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Leuk in de context van het gesprek.
Dit, en die digibeten komen nooit achter mijn wachtwoord.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn familie weet dat niet... Tenminste, ze weten het wel, maar niet dat ik zo actief ben.
Ja, maar hij postte dat hij ging slapen, dus niets mis met mijn postquote:Op donderdag 24 november 2011 22:26 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Leuk in de context van het gesprek.
Ik heb tegen mijn ouders gezegd dat ze het moeten laten weten.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Al kunnen ze genoeg van me leren als ze bij mn pc komen.quote:
Ik heb ook veel FOK!ers op facebook. Dus mocht ik morgen onder een trein komen, dan horen jullie dat welquote:Op donderdag 24 november 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb tegen mijn ouders gezegd dat ze het moeten laten weten.Daarbij heb ik teveel FOK!kers op facebook, en daar zou het ook wel staan, dus ik denk het wel.
Ik zit in Almere, normaal zit ik om de dag in Bolwerk, toplocatie en topmensen:quote:Op donderdag 24 november 2011 22:26 schreef Monopoly het volgende:
Zijn er nog mensen uit R'dam die iets doen vanavond ?
Ik heb zin in bier
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Maar even niet zo'n zin in gesprekken over de dood.
Ik ga douchen, doei.
Ja nee geen gasdouche hoor.
Ohja facebook. Daar zal vroeg of laat ook wel iemand iets op posten danquote:Op donderdag 24 november 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb tegen mijn ouders gezegd dat ze het moeten laten weten.Daarbij heb ik teveel FOK!kers op facebook, en daar zou het ook wel staan, dus ik denk het wel.
A.U.B niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook veel FOK!ers op facebook. Dus mocht ik morgen onder een trein komen, dan horen jullie dat wel.
Maar of ze dan moeite nemen om hier een topic over te openenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al kunnen ze genoeg van me leren als ze bij mn pc komen.Hij staat 24 \ 7 aan dus enkel het beeldscherm aanzetten is genoeg. Al mn pw zijn opgeslagen.
msn staat bijna nooit aan en whatsup heb ik niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel mensen van FOK! je op msn/whatsapp etc hebt denk ik
Maar het zou wel kunnen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk niet dat ik wil dat FOK! weet dat ik dood ben, want dat betekent dat ik jong sterf.
Ik ben morgen niet in de buurt van treinen, dus de kans acht ik nihilquote:
"Leeft opa nog?" jij bent lekker op dreef.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
Leeft die user Opa nog eigenlijk?
Dat is waar maar als ze zien waar ik ingelogd ben zullen ze heus wel een boodschap achter laten hier. Anders zet ik t wel in mn testament.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:29 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar of ze dan moeite nemen om hier een topic over te openen
Opa_Vertelt bedoel je?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
Zou je willen weten dat FOK! het weet dan? Zou wel het laatste zijn dat relevant is op zo'n moment tochquote:Op donderdag 24 november 2011 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk niet dat ik wil dat FOK! weet dat ik dood ben, want dat betekent dat ik jong sterf.
Opa_vertelt? Geen idee.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
"Leeft opa nog?" jij bent lekker op dreef.
Ik heb maar één Fok!'er in mijn FB, dat moet voldoende zijnquote:Op donderdag 24 november 2011 22:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is waar maar als ze zien waar ik ingelogd ben zullen ze heus wel een boodschap achter laten hier. Anders zet ik t wel in mn testament.
Oh, kan ook welquote:
Dat was wel een van de , zo niet de oudste user van FOK! jaquote:Op donderdag 24 november 2011 22:30 schreef RockNijntje het volgende:
Zou je willen dat je vrienden het weten?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zou je willen weten dat FOK! het weet dan? Zou wel het laatste zijn dat relevant is op zo'n moment toch
Wat is er toch gebeurd met hem?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die is al heel lang niet meer actief.
Ja, klopt. Mja, ik weet 't niet. Vond het altijd een toffe user.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef Melting het volgende:
Opa_vertelt was toch ook mod?
Misschien dat de mods iets meer kunnen vertellen?
meltingquote:
hansquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Pheww, gelukkig.
Ik dacht aan deze reclame:
Ik ook. En hij draaide ook lekker.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Mja, ik weet 't niet. Vond het altijd een toffe user.
Hij is offline gegaan in de periode dat hij in de piepzak zat om z'n vriendin. Die wilde het uitmaken of zo, weet 't niet precies.quote:
Hij lag onder de bank.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
melting
[..]
hans
[..]![]()
ik was ff weg
Welke vrienden?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zou je willen dat je vrienden het weten?
Zoiets hoorde ik ook ja. Burn out of zo?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is offline gegaan in de periode dat hij in de piepzak zat om z'n vriendin. Die wilde het uitmaken of zo, weet 't niet precies.
Als dat maar goed gegaan isquote:Op donderdag 24 november 2011 22:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij is offline gegaan in de periode dat hij in de piepzak zat om z'n vriendin. Die wilde het uitmaken of zo, weet 't niet precies.
Oh daar heb ik er zat maar daar kom ik ook bijna nooitquote:Op donderdag 24 november 2011 22:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb maar één Fok!'er in mijn FB, dat moet voldoende zijn
Ik hecht wel degelijk waarde aan mensen die ik op internet heb leren kennen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welke vrienden?
Serieus dude, je echte 'real life' vrienden krijgen het toch wel te horen neem ik aan?? Of reken jij je internet-kennissen ook echt tot je 'inner circle' ?
Same herequote:Op donderdag 24 november 2011 22:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik hecht wel degelijk waarde aan mensen die ik op internet heb leren kennen.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:34 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh daar heb ik er zat maar daar kom ik ook bijna nooitOh wacht Oplossing gevonden.
Mijn zus heb ik ook op fb dus als ik ga dan weet Fok! het ook. Ze zal echt wel wat posten op haar FB van mijn evt dood. Ze is nogal open.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik weet het echt niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zoiets hoorde ik ook ja. Burn out of zo?
Ik denk het wel. Ik hoop het wel.quote:
Dit iddquote:Op donderdag 24 november 2011 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik zou ook zeker wel willen dat het bekend word bij bepaalde users.
Dude, ik heb veel vrienden op FOK!, die ik ook goed irl ken. Sowieso dat die een topic aan gaan maken, bovendien: er zijn genoeg mensen die mij enkel een keer op een meet hebben gezien en waarvan de mailadressen/facebookaccounts/etc. niet bekend van zijn.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Welke vrienden?
Serieus dude, je echte 'real life' vrienden krijgen het toch wel te horen neem ik aan?? Of reken jij je internet-kennissen ook echt tot je 'inner circle' ?
Dat zou ik idd ook wel willen. Maar zoals gezegd. Via FB zal het ook hier wel bekend worden.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
En ik zou ook zeker wel willen dat het bekend word bij bepaalde users.
quote:
Die je daadwerkelijk gemeet hebt, of ook die je alleen oppervlakkig kent van Minecraft en zo?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:34 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ahwquote:Op donderdag 24 november 2011 22:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb op FB genoeg familieleden en vrienden die echt close zijn. Ik laat zeker geen onbekenden toe die ik niet eerder ontmoet heb. En dan moet ik je ook echt mogen
Ik heb all1 mn zus qua familie en voor de rest all1 fokkers.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:37 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb op FB genoeg familieleden en vrienden die echt close zijn. Ik laat zeker geen onbekenden toe die ik niet eerder ontmoet heb. En dan moet ik je ook echt mogen
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
Zullen we naar een wat gezelliger gespreksonderwerp gaan? Bijvoorbeeld wat ik nu allemaal weer kan nu ik single ben
!
MSN , NU!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zullen we naar een wat gezelliger gespreksonderwerp gaan? Bijvoorbeeld wat ik nu allemaal weer kan nu ik single ben
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
We hebben het over internet-matties droppie. Real life vrienden like duhhhhhhquote:Op donderdag 24 november 2011 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dude, ik heb veel vrienden op FOK!, die ik ook goed irl ken. Sowieso dat die een topic aan gaan maken, bovendien: er zijn genoeg mensen die mij enkel een keer op een meet hebben gezien en waarvan de mailadressen/facebookaccounts/etc. niet bekend van zijn.
!
Neuken met alle mannen hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kleine familie of....?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb all1 mn zus qua familie en voor de rest all1 fokkers.
!
Mij zoenen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
Je bent toch al heel lang singleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Wrijf het er maar in.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent toch al heel lang single
Ik zet het op mijn lijstjequote:
Ik zou 3 uur niet heel lang willen noemenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent toch al heel lang single
Ik heb atm een goede vriendin die ik nog niet gemeet heb. Via facebook komt ze het wel te weten, maar dan nog.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We hebben het over internet-matties droppie. Real life vrienden like duhhhhhh
Digibeten!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niemand anders heeft facebook.
Wait wuttt, je gedroeg je echt als een single hierquote:Op donderdag 24 november 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zet het op mijn lijstje.
[..]
Ik zou 3 uur niet heel lang willen noemen.
Ik ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind het op facebook altijd heel bijzonder dat je zo'n lijst met suggestie-mensen krijgt...
Ken je deze misschien? Je hebt 11 gemeenschappelijke vrienden!
Dan weet ik altijd zeker dat het een fokker is, maar welke...
Als je een vaag hoofd ziet, weet je zeker dat ik het ben.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind het op facebook altijd heel bijzonder dat je zo'n lijst met suggestie-mensen krijgt...
maar hij saved toch automatisch?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef Royco1 het volgende:
Skyrim is een kutspel
Ik was vergeten te saven en ging dood, uur voor niks gespeeld
Gast in pak achter een toonbank ben ikquote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Je ziet toch ook gemeenschappelijke vrienden als je op iemands foto zit, ik keek bij charmed_angel en wij hebben meer dan 40 gemeenschappelijke vrienden. toevallig wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
dat wil ze zelfs nieteensquote:Op donderdag 24 november 2011 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb atm een goede vriendin die ik nog niet gemeet heb. Via facebook komt ze het wel te weten, maar dan nog.
en dat noem je nu al een goede vriendin? weet je zeker dat het geen vriend is??quote:Op donderdag 24 november 2011 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb atm een goede vriendin die ik nog niet gemeet heb. Via facebook komt ze het wel te weten, maar dan nog.
Ik weet gewoon hoe jij heet, dus ik kan jou wel vindenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je een vaag hoofd ziet, weet je zeker dat ik het ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |