Dat dier merkt er idd niks vanquote:Op donderdag 24 november 2011 22:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nouja t leek me niet echt diervriendelijk. Al maakt t natuurlijk weinig verschil. Zo een beest weet toch het verschil tussen een terrarium en een vaas niet.
Ik toen ik alles na las ook!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest om het bierdopje wel lachen.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat is zo. Nouja. Ik blijf wel gewoon weg hier vanavond ofzo
Facebook chat, google talk, what's app. Niet genoeg netwerken?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Forever alone [ afbeelding ][ afbeelding ].
Mja dat is lastig in een vaas denk ik of valt dat wel mee?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat dier merkt er idd niks van. Als het formaat maar goed is en de temperatuur en luchtvochtigheid en zo
.
Het was nogmaals niet mijn bedoeling om mensen echt te kwetsen, als je me een beetje kent weet je dat ik kan trollen en irriteren, maar niet nodeloos wil kwetsen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik ben het er sowieso niet mee eens, maar heb geen zin in een heisa.
Ach het zij zo.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:07 schreef SiIk het volgende:
Ok. Dus Stokstaart is na 1,5 dag terug en niemand geeft een neuk? Het zal wel aan mij liggen, ik denk dat ik fok nooit begrijpen zal...
Ik zou een soort dat specifieke temperaturen nodig heeft ook niet in een vaas houden, maar gewoon in een terrarium. Maar de gewone Europese Bidsprinkhaan leeft op kamertemperatuur, dus dan kan je ze gewoon in een vaas of zou houdenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja dat is lastig in een vaas denk ik of valt dat wel mee?
Bestquote:Op donderdag 24 november 2011 22:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Het was nogmaals niet mijn bedoeling om mensen echt te kwetsen, als je me een beetje kent weet je dat ik kan trollen en irriteren, maar niet nodeloos wil kwetsen.
Meer wil ik er niet over kwijt, en als je perse boos bent of blijft moet je dat gewoon doen. Don't careMeer ga ik er niet over zeggen
Nummertjes? Waar is die eigenlijkquote:Op donderdag 24 november 2011 22:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Faye vroeg er om op MSN, ik geloof dat soort dingen normaal niet zo snel, maar dat van nummertjes zat nog in mijn hoofd.
Overigens ben ik blij (en het is terecht overigens) dat je zo snel terug bent.
Dood.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nummertjes? Waar is die eigenlijk
Mja die heeft vast geen spannende kleuren.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou een soort dat specifieke temperaturen nodig heeft ook niet in een vaas houden, maar gewoon in een terrarium. Maar de gewone Europese Bidsprinkhaan leeft op kamertemperatuur, dus dan kan je ze gewoon in een vaas of zou houden.
Ik moest toch lachen.quote:
Ook gestikt?quote:
Jij bedoeld cijvertjes. Nummertjes is idd dood door zelfmoord. Die gast die hier kwam met allemaal cijvers als nick heb ik al heel lang niet meer gezien.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kak met peren zeg, jij neemt ook alles serieusquote:Op donderdag 24 november 2011 22:10 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Facebook chat, google talk, what's app. Niet genoeg netwerken?
Nee, die is gewoon groenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja die heeft vast geen spannende kleuren.
In zijn nummertjes spaghetti.quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kak met peren zeg, jij neemt ook alles serieus.
Hihi nemen
Ik heb het niet over die nummertjes. Ik heb het over nummertjes uit de ONZ-SC tijd. Die nieuwe nummertjes heb ik later nog wel zien posten volgens mij.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja die gappie met al die cijfertjes in zn naam bedoelde ik, poste best veel hier Nummertjes ken ik niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jij bedoeld cijvertjes. Nummertjes is idd dood door zelfmoord. Die gast die hier kwam met allemaal cijvers als nick heb ik al heel lang niet meer gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |