Ja, en sorry nog voor t gedoe, allesquote:
Smeltend!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lame. Dat doet ie vaker.
Wie neemt het over? Dan pas ik het rooster aan.
Ik ben er maar snel in gesprongen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lame. Dat doet ie vaker.
Melting draait nu, in het Night of the Vervangersquote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lame. Dat doet ie vaker.
Terustquote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mezelf in de horizontale stand vervoegen
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik moest om het bierdopje wel lachen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja, en sorry nog voor t gedoe, alles
Dat bierdopje kon de boel zelfs niet meer redden.
Ik ook. Heel hard ookquote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik moest om het bierdopje wel lachen.
Jouw TT-change was ook wel epicquote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja t leek me niet echt diervriendelijk. Al maakt t natuurlijk weinig verschil. Zo een beest weet toch het verschil tussen een terrarium en een vaas niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom niet? Nimfen worden in jampotjes bewaard. Ze worden zo'n 10 cm, dus uiteindelijk moet er een terrarium komen, maar glazen bakken zijn niet zo duur meer tegenwoordig.
Hahaha.... nee, is gewoon toeval.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:06 schreef ToT het volgende:
Blue omdat Green niet is komen opdagen?
Nou ik ben het er sowieso niet mee eens, maar heb geen zin in een heisa.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:07 schreef SiIk het volgende:
Ok. Dus Stokstaart is na 1,5 dag terug en niemand geeft een neuk? Het zal wel aan mij liggen, ik denk dat ik fok nooit begrijpen zal...
Fapsequote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
En niet zo'n beetje ook. Zelden zo gelachenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mweheheh.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:07 schreef SiIk het volgende:
Ok. Dus Stokstaart is na 1,5 dag terug en niemand geeft een neuk? Het zal wel aan mij liggen, ik denk dat ik fok nooit begrijpen zal...
Ik gebruik msn bijna nooit meer.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Kut msn
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:![]()
Dat is zo. Nouja. Ik blijf wel gewoon weg hier vanavond ofzoquote:Op donderdag 24 november 2011 22:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou ik ben het er sowieso niet mee eens, maar heb geen zin in een heisa.
Hier flikkert msn er steeds uitquote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Kut msn
Het volgende bericht kan niet worden bezorgd aan alle geadresseerden:![]()
Forever alonequote:Op donderdag 24 november 2011 22:08 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik gebruik msn bijna nooit meer.

.
Faye vroeg er om op MSN, ik geloof dat soort dingen normaal niet zo snel, maar dat van nummertjes zat nog in mijn hoofd.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Jouw TT-change was ook wel epicMaar goed, niet meer doen dus. Heb mn lesje wel weer even geleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |