Ja, ik snap de grap. Misschien moest ik "droog" zeggen ipv "flauw".quote:
Nice, ik heb alleen zo'n 15 platen . Geen idee hoe je die op je pc kan krijgenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik mijn HD weer heb wil ik dat best wel
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Lekker gedraaid symp
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Lekker gedraaid symp
Ja, erg mooie bidsprinkhaan, lastiger te houden, wel. Dat zal ook niet zomaar een vliegend hert geweest zijn danquote:Op donderdag 24 november 2011 21:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mooi hoor![]()
Duurste insect dat trouwens ooit verkocht is (80.000$) was een vliegend hert. Die kun je gewoon vangen in het bos en meenemen.
Al zijn ze wel beschermd dus moet je mee uitkijken
Stok is terug.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mooi hoor![]()
Duurste insect dat trouwens ooit verkocht is (80.000$) was een vliegend hert. Die kun je gewoon vangen in het bos en meenemen.
Al zijn ze wel beschermd dus moet je mee uitkijken
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:02 schreef ToT het volgende:
Altijd fijn om deze intro weer te horen!
moet je een usb puck-up hebben (of ergens lenen)quote:Op donderdag 24 november 2011 22:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nice, ik heb alleen zo'n 15 platen . Geen idee hoe je die op je pc kan krijgen
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mezelf in de horizontale stand vervoegen
Lame. Dat doet ie vaker.quote:
quote:
Oh, trustenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |