Doet me denken aan Mr. Bean die zichzelf een brief bezorgtquote:Op donderdag 24 november 2011 21:53 schreef RockNijntje het volgende:
OMG IK HEB MAIL
Van mezelf
true story
Ok dat wist ik niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Terraria zijn niet zo duur. Helemaal voor een bidsprinkhaan niet, die kan je in een vaas houden met een gaasje erover. Zolang het verblijf maar 2x lichaamslengte breed en 3x lichaamslengte hoog is.
Deze man.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jezus.Doe net als mijn stage. Gebruikt iedereen google docs. Handige shit.
Paul Walker, wat een baasquote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[ afbeelding ] De nieuwe ik
Maar dan kan ik in de les doen alsof ik het werkstuk download uit mijn mail maar stiekem ga ik dan op msn.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jezus.Doe net als mijn stage. Gebruikt iedereen google docs. Handige shit.
Wat is dat voor beest, wel mooi maar met zo'n uiterlijk zal die wel snel uitsterven.quote:
Tofquote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ik heb mijn zaad vers geoogst en in de koelkast gelegd
Je moet bidsprinkhanen niet te ruim houden omdat ze niet rondlopen maar rondhangen wachtend op een prooi. In een te ruime omgeving hebben ze moeite hun prooi te lokaliseren en te vangen.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok dat wist ik niet.Maar wil je dat m wel aan doen? Ik neem aan dat je m ruimer wil houden dan dat.
Juist niet: lijkt op een bloem, komen insecten op af, en HAP!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is dat voor beest, wel mooi maar met zo'n uiterlijk zal die wel snel uitsterven.
Ik dacht voor een moment dat je brother aan het quoten was.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat is dat voor beest, wel mooi maar met zo'n uiterlijk zal die wel snel uitsterven.
Orchideebidsprinkhaanquote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoogst waarschijnlijk ook een bidsprinkhaan.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |