Oh weer wat geleerd.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet bidsprinkhanen niet te ruim houden omdat ze niet rondlopen maar rondhangen wachtend op een prooi. In een te ruime omgeving hebben ze moeite hun prooi te lokaliseren en te vangen.
Zelfde geldt voor spinnen.
nee die staat op mijn andere harde schijf en daar kan ik nu niet bijquote:
Mwah vanavond skip ik ff!quote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wed dat ToT het wel over wil nemen.... of misschien Outpost nog een keer?
quote:Op donderdag 24 november 2011 21:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee die staat op mijn andere harde schijf en daar kan ik nu niet bij
Ik ga in elk geval niet draaien. Ik ga mijn telefoonsoftware, met alle risico's van dien, weer vernieuwenquote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb hem niet gezien in ieder geval
Mooi hoorquote:
Ik iig niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wed dat ToT het wel over wil nemen.... of misschien Outpost nog een keer?
Waarom niet? Nimfen worden in jampotjes bewaard. Ze worden zo'n 10 cm, dus uiteindelijk moet er een terrarium komen, maar glazen bakken zijn niet zo duur meer tegenwoordigquote:Op donderdag 24 november 2011 21:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh weer wat geleerd.Ik hoop toch dat je m niet in een vaas gaat houden.
quote:
Als ik mijn HD weer heb wil ik dat best welquote:Op donderdag 24 november 2011 22:00 schreef Stokstaart het volgende:
Symp wil je niet een keer een avondje Motown doen? Laatst die docu over de beginjaren van MJ gezien, wat een bazenartiesten zaten/zitten bij dat label zeg
quote:
Zo flauw dan ook om ze in een achtbaan te zettenquote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo flauw dan ook om ze in een achtbaan te zetten.
Ja, ik snap de grap. Misschien moest ik "droog" zeggen ipv "flauw".quote:
Nice, ik heb alleen zo'n 15 platen . Geen idee hoe je die op je pc kan krijgenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als ik mijn HD weer heb wil ik dat best wel
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Lekker gedraaid symp
quote:
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:01 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Lekker gedraaid symp
Ja, erg mooie bidsprinkhaan, lastiger te houden, wel. Dat zal ook niet zomaar een vliegend hert geweest zijn danquote:Op donderdag 24 november 2011 21:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mooi hoor![]()
Duurste insect dat trouwens ooit verkocht is (80.000$) was een vliegend hert. Die kun je gewoon vangen in het bos en meenemen.
Al zijn ze wel beschermd dus moet je mee uitkijken
Stok is terug.quote:Op donderdag 24 november 2011 21:58 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Mooi hoor![]()
Duurste insect dat trouwens ooit verkocht is (80.000$) was een vliegend hert. Die kun je gewoon vangen in het bos en meenemen.
Al zijn ze wel beschermd dus moet je mee uitkijken
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:02 schreef ToT het volgende:
Altijd fijn om deze intro weer te horen!
moet je een usb puck-up hebben (of ergens lenen)quote:Op donderdag 24 november 2011 22:01 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nice, ik heb alleen zo'n 15 platen . Geen idee hoe je die op je pc kan krijgen
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga mezelf in de horizontale stand vervoegen
Lame. Dat doet ie vaker.quote:
quote:
Oh, trustenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:03 schreef Symphonic het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |