We hebben het over internet-matties droppie. Real life vrienden like duhhhhhhquote:Op donderdag 24 november 2011 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dude, ik heb veel vrienden op FOK!, die ik ook goed irl ken. Sowieso dat die een topic aan gaan maken, bovendien: er zijn genoeg mensen die mij enkel een keer op een meet hebben gezien en waarvan de mailadressen/facebookaccounts/etc. niet bekend van zijn.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
Zullen we naar een wat gezelliger gespreksonderwerp gaan? Bijvoorbeeld wat ik nu allemaal weer kan nu ik single ben
!
Neuken met alle mannen hier?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Kleine familie of....?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb all1 mn zus qua familie en voor de rest all1 fokkers.
Zullen we naar een wat gezelliger gespreksonderwerp gaan? Bijvoorbeeld wat ik nu allemaal weer kan nu ik single ben
!
Mij zoenen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
!
Je bent toch al heel lang singleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Wrijf het er maar in.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent toch al heel lang single
Ik zet het op mijn lijstjequote:
Ik zou 3 uur niet heel lang willen noemenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent toch al heel lang single
Ik heb atm een goede vriendin die ik nog niet gemeet heb. Via facebook komt ze het wel te weten, maar dan nog.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
We hebben het over internet-matties droppie. Real life vrienden like duhhhhhh
Digibeten!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niemand anders heeft facebook.
Wait wuttt, je gedroeg je echt als een single hierquote:Op donderdag 24 november 2011 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zet het op mijn lijstje.
[..]
Ik zou 3 uur niet heel lang willen noemen.
Ik ook.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind het op facebook altijd heel bijzonder dat je zo'n lijst met suggestie-mensen krijgt...
Ken je deze misschien? Je hebt 11 gemeenschappelijke vrienden!
Dan weet ik altijd zeker dat het een fokker is, maar welke...
Als je een vaag hoofd ziet, weet je zeker dat ik het ben.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind het op facebook altijd heel bijzonder dat je zo'n lijst met suggestie-mensen krijgt...
maar hij saved toch automatisch?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef Royco1 het volgende:
Skyrim is een kutspel
Ik was vergeten te saven en ging dood, uur voor niks gespeeld
Gast in pak achter een toonbank ben ikquote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
Je ziet toch ook gemeenschappelijke vrienden als je op iemands foto zit, ik keek bij charmed_angel en wij hebben meer dan 40 gemeenschappelijke vrienden. toevallig wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:41 schreef suikertaartje het volgende:
dat wil ze zelfs nieteensquote:Op donderdag 24 november 2011 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb atm een goede vriendin die ik nog niet gemeet heb. Via facebook komt ze het wel te weten, maar dan nog.
en dat noem je nu al een goede vriendin? weet je zeker dat het geen vriend is??quote:Op donderdag 24 november 2011 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb atm een goede vriendin die ik nog niet gemeet heb. Via facebook komt ze het wel te weten, maar dan nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |