quote:Op donderdag 24 november 2011 22:14 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
<Leraren modus>
Wat 12? 12 koeien?
Dat had ik al verwacht. Die komt waarschijnlijk uit een oerwoud waar Orchideën groeien in het wild.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die is gewoon groen. De Orchidee wat ik net postte heeft temperaturen van 25 tot 38 graden nodig en een hoge luchtvochtigheid (rond de 80%), dus die is net even wat lastiger te houden.
Relatief goedkoop wel, zo'n tien euro ook.
HOU HEM IN JE DOOS DANquote:Op donderdag 24 november 2011 22:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die is gewoon groen. De Orchidee wat ik net postte heeft temperaturen van 25 tot 38 graden nodig en een hoge luchtvochtigheid (rond de 80%), dus die is net even wat lastiger te houden.
Relatief goedkoop wel, zo'n tien euro ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Kleine glaasjes nemen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef -Datdus- het volgende:
Ik ben cola altijd zat na 3 slokken.
Getallen, die was dacht ik ook DJ hier.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef -Datdus- het volgende:
Bedoelen we numb3rs of <insert veel getallen>?
Die heb ik al ff niet meer gezien. Maar ik kom hier zelf ook niet vaak meer dus dat zegt ook niet veel.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja die gappie met al die cijfertjes in zn naam bedoelde ik, poste best veel hier Nummertjes ken ik niet.
Was ik die sprinkhaan maar.quote:
Arme loefjequote:
Kun je niet handelen man. Eerder een pissebedquote:
WTF hij is dood?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
En dan hebben we het over deze user:
Rust zacht lieve 8108139dpths
Wij dus niet. Wij bedoelen die gast waar -Datdus- het over heeft.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
Zat jij echt in die trein zoals je in dat topic beweert?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
Maleisië, Indonesië iddquote:Op donderdag 24 november 2011 22:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat had ik al verwacht. Die komt waarschijnlijk uit een oerwoud waar Orchideën groeien in het wild.
Hmzzz das te doen idd.
Die is veel te strakquote:
Die kwam hier idd vaak maar ik heb m al een tijdje niet gezien.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef -Datdus- het volgende:
Dat was toch die user met als ui een mannetje die zijn handen stuk slaat op een toetsenbord?
Ja, daar dacht ik dus aan. Waar ik normaal dingen niet zo snel geloof op het internet, wil ik dit soort dingen gewoon niet als grap zijn of niet wantrouwen gewoon omdat ik het respectloos zou vinden, als het dus wel zo is, zoals met hem.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:18 schreef naatje_1 het volgende:
Niet in die trein.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zat jij echt in die trein zoals je in dat topic beweert?
quote:
Amen!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:16 schreef naatje_1 het volgende:
De enige user die cijferusert mag heten is Erwin, voorderest bestaat er geen cijferusert.
Ik schrok van het topic, ik ken die gozer niet eens.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik dus aan. Waar ik normaal dingen niet zo snel geloof op het internet, wil ik dit soort dingen gewoon niet als grap zijn of niet wantrouwen gewoon omdat ik het respectloos zou vinden, als het dus wel zo is, zoals met hem.
Dit dus inderdaad.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik schrok van het topic, ik ken die gozer niet eens.Raar hoe dat op internet werkt.
Gewoon rustig als bloem zitten wachten op een insect en als ie dan bij je is m lekker op peuzelen.quote:
Inderdaad. Waarschijnlijk mist niemand me dan.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb er wel eens over na zitten denken of FOK! het uberhaupt wel te weten zou komen als ik opeens dood was.
En wat was je conclusie?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb er wel eens over na zitten denken of FOK! het uberhaupt wel te weten zou komen als ik opeens dood was.
Ik ookquote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Het zijn gewoon briljante beestenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gewoon rustig als bloem zitten wachten op een insect en als ie dan bij je is m lekker op peuzelen.
Probeer het uitquote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Is ook tegen me gezegdquote:Op donderdag 24 november 2011 22:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik dus aan. Waar ik normaal dingen niet zo snel geloof op het internet, wil ik dit soort dingen gewoon niet als grap zijn of niet wantrouwen gewoon omdat ik het respectloos zou vinden, als het dus wel zo is, zoals met hem.
Als mensen om je heen het weten wel.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat we dan na maanden vragen: "Zeg, waar is -Datdus- eigenlijk gebleven?"quote:Op donderdag 24 november 2011 22:24 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Inderdaad. Waarschijnlijk mist niemand me dan.
Bij mij zouden ze er wel achterkomen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Als je familie weet dat je op FOK! zit...quote:Op donderdag 24 november 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik maar lang genoeg niet online ben zal heus wel iemand me sms'en ofzo, maar ja, dan weet je nog niet of ik dood ben.
Hier nog 1. Niemand van mijn kennissen kring of familie die weet dat ik hier kom.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Of gewoon een goede FOK!vriendquote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je familie weet dat je op FOK! zit...
Hier precies hetzelfdequote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier nog 1. Niemand van mijn kennissen kring of familie die weet dat ik hier kom.
Ligt er aan hoeveel mensen van FOK! je op msn/whatsapp etc hebt denk ikquote:Op donderdag 24 november 2011 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Als ik maar lang genoeg niet online ben zal heus wel iemand me sms'en ofzo, maar ja, dan weet je nog niet of ik dood ben.
Mijn familie weet dat niet... Tenminste, ze weten het wel, maar niet dat ik zo actief ben.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je familie weet dat je op FOK! zit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |