Onder het motto "Beter goed gejat dan slecht verzonnen", wil ik hier in MUZ de Digitale Pakjesavond gaan organiseren!
(c) Matijn Nijhuis.De bedoeling:Post in dit topic een lekker uitgebreide omschrijving van je muzikale voorkeuren en krijg op maandag 5 december een cd'tje met toffe liedjes in je brievenbus, speciaal afgestemd op jouw smaak. En dat voor slechts drie postzegels en een zelf te branden CD, want natuurlijk stuur ook jij iemand een cd'tje!
In het kort:• Post je muzikale voorkeuren in dit topic, doe dit uiterlijk 27 november
• Op 28 november krijg je van mij een PM met daarin naam en verhaal van degene voor wie jij een CD gaat maken
• Neem via PM contact op met deze persoon om zijn/haar postadres te krijgen
• Maak een mooie CD en hou uiteraard rekening met de smaak van je ontvanger
• Als je goeie zin hebt: leef je uit en maak tevens een mooie cover, of misschien zelfs een gedichtje.
• Gooi zaterdag 3 of zondag 4 december jouw CD op de post, bij voorkeur in een 'bubbel-envelop' en uiteraard voldoende gefrankeerd.
• Kijk 5 december op je deurmat voor het kado dat iemand anders voor je gemaakt heeft!
• Zet een foto en/of reactie hier in het forum zodat we allemaal mee kunnen genieten van de muzikale kadootjes!
Op zoek naar inspiratie? Zie de site waar deze actie op gebaseerd is:
alhier.P.S. Gebruik dit topic alleen voor je inzending. Vragen? Stuur me een PM.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017