SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 70% gewijzigd door ValHallen op 09-11-2011 05:02:56 ]
Gewoon proberen? Voor hetzelfde geld krijg ik iemand die alleen van pop en R&B houd op mijn bord, daar heb ik ook de ballen verstand van.quote:Op maandag 14 november 2011 12:53 schreef GimmeGore het volgende:
Wat een leuk idee
Ik heb alleen de ballen verstand van muziek die buiten mijn favoriete genres vallen, dus ik denk er nog even over na.
ja ik wil ook TCM niet om dezelfde reden, wij kennen elkaars muzieksmaak te goed.quote:Op maandag 14 november 2011 17:40 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Gewoon proberen? Voor hetzelfde geld krijg ik iemand die alleen van pop en R&B houd op mijn bord, daar heb ik ook de ballen verstand van.
Sterker nog: ik zou het niet eens leuk vinden als die user me te makkelijk is. Dus zou ik bij deze mogen vragen of ik iig niet bosbeetle krijg?
Dus dan moet je je naam wel op/in je cadeautje verwerken lijkt me?quote:Op woensdag 23 november 2011 08:29 schreef robdriessen het volgende:
Kleine wijziging in de plannen, met dank aan Darkestrah. Stuur je adres via PM naar mij toe, dan zorg ik dat jouw 'Sinterklaas' je adres krijgt. Zo blijf je in het ongewisse wie jouw kadootje heeft gemaakt totdat hij op de deurmat valt.
Enneh: Pimp het topic even flink bij al je vrienden/clubjes/favo topics. Er is nog heeeeel veeeeeel ruimte voor meer deelnemers
Oww jaa Iquote:Op vrijdag 25 november 2011 11:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ok ok ik doe ook mee!
Ik ben charmed_angel en ben altijd wel vrolijk
Ik hou van foute muziek (q music), vrolijke muziek, spaanse muziek, en Nederlandstalig (en dan bedoel ik niet frans en marianne weber, maar nick en simon bijvoorbeeld) Ik ben nog steeds verslaafd aan rampeneren, dus die richting mag er ook wel bij zittenEn ik hou ook van happy hardcore!
Dus muziek waarop je kan dansen en een hele avond op los kan gaan, dus ook vast en zeker top 40
Ow en boy/girlbands me like!!
Ik hou niet van Metal, Rockmuziek, en schreeuwmuziek. Daar word ik alleen maar verdrietig vanOw en waar ik ook een hekel aan heb, is Anouk
Ik vind het spannend
En het ergste... dat allemaal binnen een weekquote:Op maandag 28 november 2011 10:05 schreef Bosbeetle het volgende:
oeh nu komt het moeilijke gedeelte, hoofdbrekens over nummers volgorde, indeling, flow van het album, hoes-design ....
Of je gooit je pakketje op je vakantieadres op de post?quote:Op maandag 28 november 2011 11:07 schreef Bosbeetle het volgende:
Mijne krijgt hem iets eerder, zit vanaf 1 dec in een huisje met familie dus het wordt waarschijnlijk 2 dec dat diegene hem al heeft!
Dat is ook nog een optie iddquote:Op maandag 28 november 2011 11:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Of je gooit je pakketje op je vakantieadres op de post?(Tenzij het in het buitenland is, dat wil ik je ook weer niet aandoen)
Nu verraad je al dat je mij hebtquote:Op maandag 28 november 2011 15:36 schreef JJH het volgende:
Ik zal me er vanavond of morgen ofzo eens het hoofd over gaan breken.
Ik heb best een toffe persoon.
Ik ken mijn persoontje nietquote:Op maandag 28 november 2011 15:36 schreef JJH het volgende:
Ik zal me er vanavond of morgen ofzo eens het hoofd over gaan breken.
Ik heb best een toffe persoon.
Ik mijnes ook niet.. maar dat is de lol er ook aan denk ikquote:
Dat wel... het is mij alleen nog wel onduidelijk of het nou wel of niet de bedoeling is m'n naam in de hoes te verwerken... of dat het een geheimpje moet blijvenquote:Op maandag 28 november 2011 15:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik mijnes ook niet.. maar dat is de lol er ook aan denk ik
Ik probeer het cryptisch te houden/ te verwerken in de aankleding.. .quote:Op maandag 28 november 2011 16:29 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dat wel... het is mij alleen nog wel onduidelijk of het nou wel of niet de bedoeling is m'n naam in de hoes te verwerken... of dat het een geheimpje moet blijven
Haha ja dat zat ik ook al te denkenquote:Op maandag 28 november 2011 17:46 schreef Darkestrah het volgende:
Komende tijd het scrobblen maar uitzetten om te voorkomen dat het ontdekt wordt. Top secret.
Of snel branden en daarna veel luisteren naar artiesten die je er niet opzet..quote:Op maandag 28 november 2011 17:46 schreef Darkestrah het volgende:
Komende tijd het scrobblen maar uitzetten om te voorkomen dat het ontdekt wordt. Top secret.
who caresquote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef MyTiredFeet het volgende:
@ Rob
Hoe worden de pakjes nu verdeeld? A-B B-A C-D D-C of A-B B-C C-D D-A? Of helemaal random?
Zet je geen tracklist op de hoes dan?quote:Op maandag 28 november 2011 17:48 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Haha ja dat zat ik ook al te denken![]()
Heb de hoes+gedicht inmiddels afnu de liedjes nog.
De achterkant moeten idd nog titels inquote:Op maandag 28 november 2011 19:02 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zet je geen tracklist op de hoes dan?
Ik zit daar ook meequote:Op maandag 28 november 2011 19:09 schreef kciR het volgende:
Ik voel een gezond soort spanning in dit topic. Leuk
Ik zit voor de nummers nog te twijfelen of ik mij aan de users omschrijving ga houden of dat ik voor het eigenwijze suprise-effect ga.
Ik ga een mengeling doen.. nrs waarvan ik bijna zeker weet dat die persoon ze tof vindt en nrs waarvan ik denk dat hij/zij ze wel tof zou vindenquote:Op maandag 28 november 2011 19:09 schreef kciR het volgende:
Ik voel een gezond soort spanning in dit topic. Leuk
Ik zit voor de nummers nog te twijfelen of ik mij aan de users omschrijving ga houden of dat ik voor het eigenwijze suprise-effect ga.
Dubbel cd.quote:Op maandag 28 november 2011 21:43 schreef Cryothic het volgende:
Fijn... even nummers uitgezocht die kans maken... zit nu op 30... dat gaat natuurlijk niet passen.
Doe creatief en gebruik paint of traditionele tekenspullen.quote:Op maandag 28 november 2011 23:15 schreef Carooltje79 het volgende:
Iemand nog een tip voor een programma om hoesjes mee te maken? Heb geen flauw idee hoe ik dat moet gaan doen
cover xp proquote:Op maandag 28 november 2011 23:15 schreef Carooltje79 het volgende:
Iemand nog een tip voor een programma om hoesjes mee te maken? Heb geen flauw idee hoe ik dat moet gaan doen
http://www.tuxx.nl/zelf_maken/printen/cdhoesje/quote:Op maandag 28 november 2011 23:15 schreef Carooltje79 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Dat zal rond 5 december wel duidelijk worden, denk ikquote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef MyTiredFeet het volgende:
@ Rob
Hoe worden de pakjes nu verdeeld? A-B B-A C-D D-C of A-B B-C C-D D-A? Of helemaal random?
boekwinkel en postkantoor sowiesoquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:46 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens zo'n bubbeltjes envelop, kun je die gewoon kopen bij de boekwinkel of Action?
Okee, dan ga ik vandaag of (over)morgen even langs de boekwinkelquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
boekwinkel en postkantoor sowiesoverkopen ze ook wel los (hoef je niet een heel pak te kopen)
Action weet ik niet eigenlijk
Action heeft het nietquote:Op dinsdag 29 november 2011 09:46 schreef Bos81 het volgende:
Trouwens zo'n bubbeltjes envelop, kun je die gewoon kopen bij de boekwinkel of Action?
Keukenrol wil ook wel.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:46 schreef Bos81 het volgende:
Te laat, ik heb nu al zo'n envelop gekocht..quote:
Haha, jij hebt goed het nieuws in de gaten gehouden. Ik woon in Den Haag, één van de plaatsen waar de 3% zit. Hopen dat het goed gaat bij mijquote:Op dinsdag 29 november 2011 20:30 schreef robdriessen het volgende:
Ubersint is trots op jullie![]()
Niet vergeten: gooi je kadootje tussen vrijdagavond 20:00 uur en zondag 18:00 uur op de bus (afhankelijk van hoe laat de brievenbus geleegd wordt), dan zou die in 97% van de gevallen op maandag bezorgd moeten worden
Dat is inderdaad een tof idee.quote:Op dinsdag 29 november 2011 21:21 schreef heloef het volgende:
Okee ik heb besloten het aan elkaar te presenteren en heb er ook wat jingles door heen gegooid.
Dit gaat zij/hij zeker waarderen.
Ja maar die is nu dood!quote:Op woensdag 30 november 2011 18:18 schreef Darkestrah het volgende:
Voor iedereen die moeite heeft om de maat juist te krijgen voor zijn cd-hoes: Dit is een enorm makkelijk programma die het echt in een paar klikken voor je regelt.
[ afbeelding ]
Billy Mays vindt het ook een goed programma!
quote:Op woensdag 30 november 2011 18:21 schreef Bosbeetle het volgende:
ik heb gewoon 120x120 voor het boekje en voor de achterkant 118 x 151 gebruikt
Zelf gemeten met een lineaal dat is een soort latje waar de millimeters op aan staan gegeven.
Wauw. Daar heb ik echt niet aan gedacht. Ik zat te kloten met pixels.quote:Op woensdag 30 november 2011 18:21 schreef Bosbeetle het volgende:
ik heb gewoon 120x120 voor het boekje en voor de achterkant 118 x 151 gebruikt
Zelf gemeten met een lineaal dat is een soort latje waar de millimeters op aan staan gegeven.
Nee, hier werkt de stroom primaquote:Op donderdag 1 december 2011 00:33 schreef Bosbeetle het volgende:
oeps moest je er energie in steken
Doe je goedquote:Op donderdag 1 december 2011 13:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Heb hem nu in de cd speler wat een leuke cd, het lijkt wel of ik hem zelf samengesteld heb
http://download.cnet.com/(...)tml?tag=dropDownForm;productListingquote:Op donderdag 1 december 2011 13:53 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Doe je goed
Ik heb een deel van m'n (zelf getekende) cover af
Wat is trouwens een goed proggie om audio-cd's te branden? Gratis natuurlijk?
Want ik heb volgens mij alleen IMGBurn op m'n pc draaien, en die maakt niet van .mp3 een audio-cd bij mijn weten.
haha zelfde hierquote:Op donderdag 1 december 2011 16:53 schreef kciR het volgende:
(nu aan het dichten voor familie, dat is een beetje ondergesneeuwd)
Ik heb het laten wegen bij mijn lokale post-punt en daar betaalde ik voor een kleine bubbelenvelop met daarin een jewelcase-CD en een briefje EUR 1,38 aan postzegels. Da's in totaal 3 "punten" aan postzegels: 3x een NL1 of anders een NL1 en een NL2 zegel.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:52 schreef MagicMedicine het volgende:
Welke categorie postzegel moet er op een envelop met het gewicht van een cd?
zeker niet voor de macquote:Op woensdag 30 november 2011 18:18 schreef Darkestrah het volgende:
Voor iedereen die moeite heeft om de maat juist te krijgen voor zijn cd-hoes: Dit is een enorm makkelijk programma die het echt in een paar klikken voor je regelt.
Komt ongetwijfeld goed.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:47 schreef Bos81 het volgende:
Ik hoop het te halen voor zondag.
Zit even wat minder in mijn vel. Dan maar geen gedicht, hoewel ik er wel aan ben begonnen. Ik kan denk ik eventueel anders het gedicht maandag per PM naar Rob sturen, zodat hij het naar de juiste ontvanger kan sturen ??
Zondag kun je ook nog posten tot 18 uur.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Mijn pakketje komt ook iets eerder dan gepland aanKom vrijdag avond en zaterdag niet langs een brievenbus en anders komt hij te laat aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Ik heb ouderwetse Nederlandse Gulden postzegels erop zittenquote:Op donderdag 1 december 2011 20:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik heb het laten wegen bij mijn lokale post-punt en daar betaalde ik voor een kleine bubbelenvelop met daarin een jewelcase-CD en een briefje EUR 1,38 aan postzegels. Da's in totaal 3 "punten" aan postzegels: 3x een NL1 of anders een NL1 en een NL2 zegel.
http://www.postnl.nl/voorthuis/brieven/tarieven/Brieven/
Dat dusquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:08 schreef MyTiredFeet het volgende:
Muziek is gebrand. Nu de rest nog.
ow moest je er op zetten van wie het kwam?quote:Op zaterdag 3 december 2011 18:39 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb hem binnen en heb hem ook al open gemaakt.![]()
Maar hij ziet er echt heel tof uit! Na het bekijken van de achterkant ben ik eigenlijk wel heel benieuwd geworden, veel onbekende dingen.![]()
Ik weet alleen niet wie hem gemaakt heeft. De envelop doet mij al wel iets vermoeden.
Ik heb ook mijn naam er niet opstaan. Ik hou het ook bij hints..quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:13 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
ow moest je er op zetten van wie het kwam?
Ik heb er een hint op gezet
Uiteindelijk komt de aap toch wel uit de mouw, dus no worries of je naam er nu wel of niet op staat. Vanaf maandag wil ik hier wel foto's en reacties zienquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:54 schreef Darkestrah het volgende:
Dan heb ik de meest overduidelijke hint op die van mij staan.
Ik heb een screenshot van het forum erop staan... alles blurred met alleen mijn naam scherpquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:54 schreef Darkestrah het volgende:
Dan heb ik de meest overduidelijke hint op die van mij staan.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:50 schreef Darkestrah het volgende:
Een plaatje van mijn schoenen staat op de voorkant. Door jouw verhaaltje voel ik me gestalkt, ToT.
Nee, zijn schoenen hebben een plaatje opgenomen: "Hier zit een luchtje aan." Carnavalshit voor 2012.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]Wattes?
Ow dat plaatje staat op jouw CD'tje?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:23 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, zijn schoenen hebben een plaatje opgenomen: "Hier zit een luchtje aan." Carnavalshit voor 2012.
Ah, ja klopt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:21 schreef ToT het volgende:
[..]Wattes?
Ow dat plaatje staat op jouw CD'tje?
Dus, m'n monitoren staan niet goed gekalibreerd... de print is beduidend donkerder dan m'n scherm... waardoor m'n naam nu toch min of meer een verborgen feitje wordtquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:19 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb een screenshot van het forum erop staan... alles blurred met alleen mijn naam scherp
Niet te moeilijk doen hoor...
Ik hoop dat het hier dan nog niet zo is. Anders kan ik wellicht in het centrum even kijken, koopzondag..quote:Op zondag 4 december 2011 09:15 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zag dat sommige brievenbussen al beveiligd zijn met vuurwerkdingies....
Dan wordt het nog lastig om ze door de brievenbus te doen .....
ohja! niet aan gedacht, hier zijn volgens mij de winkels ook nog open vandaag...quote:Op zondag 4 december 2011 10:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hier dan nog niet zo is. Anders kan ik wellicht in het centrum even kijken, koopzondag..
Lang leve Slimme Ceesquote:Op zondag 4 december 2011 11:36 schreef Cryothic het volgende:
We (LL en ik) gebruiken slim-cases. Hopen dat (als ze de brievenbussen al beveiligd hebben) dat net past
In de meeste steden zal het nu wel koopzondag zijn. Het is de eerste zondag van de maand en de winkelcentra die normaal een ander zondag als koopzondag hebben, zullen nu wel een extra koopzondag hebben ingesteld hebben.quote:Op zondag 4 december 2011 11:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja! niet aan gedacht, hier zijn volgens mij de winkels ook nog open vandaag...
quote:Op zondag 4 december 2011 13:34 schreef LovelyLady het volgende:
Zo juist heeft deze piet, 2 cdtjes in de brievenbus gedaan
Hopelijk komen de pakjes op tijd aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heb je tegen de kleien gezegd? Dat jullie de Sint een beetje helpen?
![]()
Eigenlijk niets bijzonders, we vroegen of hij meewilde om wat op de bus te doen, en hij wilde niet echtquote:Op zondag 4 december 2011 13:35 schreef ToT het volgende:
[..]![]()
Wat heb je tegen de kleien gezegd? Dat jullie de Sint een beetje helpen?
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-12-2011 13:37:30 ]
quote:Op zondag 4 december 2011 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk niets bijzonders, we vroegen of hij meewilde om wat op de bus te doen, en hij wilde niet echt(don't blame him, de wind is echt koud aan je kop)
Gevraagd of hij de postpiet wilde zijn
Nou zijn humor sloeg zo om:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 december 2011 13:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Eigenlijk niets bijzonders, we vroegen of hij meewilde om wat op de bus te doen, en hij wilde niet echt(don't blame him, de wind is echt koud aan je kop)
Gevraagd of hij de postpiet wilde zijn
Nou zijn humor sloeg zo om:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk!
![]()
Ben je zo'n stinkerd dan?quote:Op zondag 4 december 2011 13:47 schreef Trashcanman het volgende:
Godver, ik heb mijn hele appartement overhoop gehaald en ik kan nog steeds geen postzegels vinden!! En ik weet dat die krengen hier ergens moeten liggen
Edit: wel handig om alles eens goed uit te mesten, nooit geweten dat ik zoveel toiletverfrisser in huis had
Ook wel, ja.quote:Op zondag 4 december 2011 14:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ben je zo'n stinkerd dan?![]()
Het is niet verboden dacht ik. Maar het is een soort van surpise en dan is het leuker om het te raden..quote:Op zondag 4 december 2011 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb mijn naam erop gezet
Mocht dat niet
Vast geen halszaak, ik ga die van mij nu maar op de bus gooien.quote:Op zondag 4 december 2011 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb een beetje een slechte planningis het heel erg als ie morgen op de post gaat?
Was vergeten dat we het hele weekend niet thuis waren, dus ben te laat thuis vanavondquote:Op zondag 4 december 2011 14:56 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Vast geen halszaak, ik ga die van mij nu maar op de bus gooien.
Nee, tenzij je mij hebt want danquote:Op zondag 4 december 2011 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb een beetje een slechte planningis het heel erg als ie morgen op de post gaat?
quote:
Dat was ik sowieso van planquote:Op zondag 4 december 2011 16:27 schreef ToT het volgende:
Zullen we ook de gedichten hier in het topic gaan posten als we de CD's binnen hebben?
Ik denk dat het gedicht dat ik zelf gemaakt heb, een beetje in de context gezien moet worden. Maar prima!quote:Op zondag 4 december 2011 16:27 schreef ToT het volgende:
Zullen we ook de gedichten hier in het topic gaan posten als we de CD's binnen hebben?
Moet ik dan al die bladzijdes overtypen?quote:Op zondag 4 december 2011 16:27 schreef ToT het volgende:
Fotootje maken?quote:Op zondag 4 december 2011 17:17 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
Moet ik dan al die bladzijdes overtypen?
Mijn hoesje is ook handgetekend, en als ik ff onbescheiden mag zijn: uiterst professioneel!quote:Op zondag 4 december 2011 21:16 schreef Cryothic het volgende:
Mijn gedicht was maar 4 regels, maar mn hoesje is handgetekend, hopelijk compenseert dat. Lol
ik heb nu pas door dat jij en LL bij elkaar horenquote:Op zondag 4 december 2011 11:36 schreef Cryothic het volgende:
We (LL en ik) gebruiken slim-cases. Hopen dat (als ze de brievenbussen al beveiligd hebben) dat net past
Zeer zeker wel. In ieder geval stond hier op de brievenbus dat 'ie na 18 uur op zondag werd leeggemaakt en de volgende dag bezorgd.quote:Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef Gehenna het volgende:
ik heb hem vanmiddag op de bus gedaan
wordt de bus trouwens zondags ook leeggemaakt?
quote:Op zondag 4 december 2011 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb nu pas door dat jij en LL bij elkaar horen
de verzendkans is groter als je hem in de brievenbus doetquote:Op zondag 4 december 2011 22:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
Alles zit in de enveloppe, hij gaat morgen op de brievenbus![]()
Hier ook, maar jammer genoeg waren de openingen al verkleind zodat er geen vuurwerk (en jewelcases) in kunnen worden gegooid. Moet morgen maar even langs het postkantoor.quote:Op zondag 4 december 2011 22:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zeer zeker wel. In ieder geval stond hier op de brievenbus dat 'ie na 18 uur op zondag werd leeggemaakt en de volgende dag bezorgd.
Over het algemeen worden de bussen iedere dag behalve op zaterdag geleegd.quote:Op zondag 4 december 2011 22:13 schreef Gehenna het volgende:
ik heb hem vanmiddag op de bus gedaan
wordt de bus trouwens zondags ook leeggemaakt?
quote:Op maandag 5 december 2011 00:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Hier ook, maar jammer genoeg waren de openingen al verkleind zodat er geen vuurwerk (en jewelcases) in kunnen worden gegooid. Moet morgen maar even langs het postkantoor.
Ik hoop dat iedereen die zich heeft opgegeven ook een cd heeft gemaakt dat er niet een paar zonder cd blijven zitten. Maar dat zal wel goed komenquote:Op maandag 5 december 2011 10:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]die laatste hebben ze net uit utrecht weggehaald, jammer is dat!
Ben erg benieuwd naar fototjes straks als iedereen zn pakje heeft!
Doelde dus op een afgiftepunt of hoe jij het ook wil noemen.quote:Op maandag 5 december 2011 10:04 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]die laatste hebben ze net uit utrecht weggehaald, jammer is dat!
Ben erg benieuwd naar fototjes straks als iedereen zn pakje heeft!
Dat snap ik, neemt niet weg dat het jammer is dat dat postkantoor weg is....quote:Op maandag 5 december 2011 10:43 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Doelde dus op een afgiftepunt of hoe jij het ook wil noemen.
Vanwege de drukte waarschijnlijk wel. Hier is het af en toe op maandag, ik verwacht vandaag wel.quote:Op maandag 5 december 2011 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben wel heel erg benieuwd eigenlijk
Alleen bezorgd de post nooit op maandag bij ons
Of ze maken een uitzondering op 5 december?
Hier zijn ze er mee gestopt op maandag bezorgen. Te weinig post geloof ik, geen idee hoe dat zitquote:Op maandag 5 december 2011 10:47 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Vanwege de drukte waarschijnlijk wel. Hier is het af en toe op maandag, ik verwacht vandaag wel.
Volgens mij lijkt het vooral zo, omdat de post op maandag dan op zaterdag of zondag op de bus gedaan moet zijn. En de meeste bedrijven doen dat natuurlijk niet.quote:Op maandag 5 december 2011 10:46 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben wel heel erg benieuwd eigenlijk
Alleen bezorgd de post nooit op maandag bij ons
Of ze maken een uitzondering op 5 december?
Ja dat is ook wel zo, maar wij hebben toen een briefje gehadquote:Op maandag 5 december 2011 11:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt het vooral zo, omdat de post op maandag dan op zaterdag of zondag op de bus gedaan moet zijn. En de meeste bedrijven doen dat natuurlijk niet.
Sjongejonge, flauwquote:Op zondag 4 december 2011 23:05 schreef Cryothic het volgende:
[..]
de verzendkans is groter als je hem in de brievenbus doet
@tot, professioneel wil ik de mijne niet noemen. Wel geslaagd.
@charmedangel, hihi, schokkende ontdekking?
Op zaterdag wordt de bus niet geleegdquote:Op maandag 5 december 2011 15:08 schreef Tokamak het volgende:
En dat terwijl ik hem zaterdag al op de post had gegooid
Dat had ik ingepland jaquote:Op maandag 5 december 2011 15:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Op zaterdag wordt de bus niet geleegd
Ach ja... vanavond is voor de kinderen, dus had er toch geen tijd voor gehad, als we het dan toch positief gaan bekijkenquote:Op maandag 5 december 2011 15:03 schreef robdriessen het volgende:
Bah.
Nou ja, dan krijgt iedereen de envelop morgen. Op de echte naamdag van Sint Nicolaas. #positievedraai
quote:Op maandag 5 december 2011 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
post post post
ik wacht wel tot Cryothic thuis is
quote:Op maandag 5 december 2011 16:04 schreef Cryothic het volgende:
[..]![]()
en tot we gegeten hebben... en de sint is geweest... en eh...
Bedankt voor het mooie stickje!quote:Op zondag 13 november 2011 22:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zou het trouwens wel kunnen doen als ik 'mijn' persoon een usb stickje kan/mag sturen
Misschien even uploaden, wellicht dat wij kunnen helpen..quote:Op maandag 5 december 2011 16:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
ik open hem nu wel
whaaa tofLeuk gedaan, met een boekje
en voor elke artiest/band een beschrijving.
Kon het echt niet laten....![]()
Er staat in het gedicht dat ik aan aan de hints wel kan ontdekken wie de piet is....
Maar ik kan nog niets vinden
thxquote:Op maandag 5 december 2011 16:37 schreef MyTiredFeet het volgende:
[..]
Bedankt voor het mooie stickje!
Wat heb je een mooie, zachte stem!![]()
Nu eerst even wegdromen (bij Louis Armstrong) voordat de uitgebreide reactie volgt.
Niceeeeeeeeeeeequote:Op maandag 5 december 2011 17:31 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 december 2011 17:31 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja dat wordt pas later want eerst kadootjes tijd met de kinderenquote:Op maandag 5 december 2011 17:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien even uploaden, wellicht dat wij kunnen helpen..
Hendig sjiekquote:Op maandag 5 december 2011 17:31 schreef Darkestrah het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |