Thanks!quote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik ga op bed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
meltingmuziek
Ze hebben me altijd geïntrigeerd.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het zijn gewoon briljante beesten. Als nimfjes zo klein als je duimnagel.
Jij ook alvastquote:
We hebben het niet over inslapen hè?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:26 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Leuk in de context van het gesprek.
Dit, en die digibeten komen nooit achter mijn wachtwoord.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn familie weet dat niet... Tenminste, ze weten het wel, maar niet dat ik zo actief ben.
Ja, maar hij postte dat hij ging slapen, dus niets mis met mijn postquote:Op donderdag 24 november 2011 22:26 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Leuk in de context van het gesprek.
Ik heb tegen mijn ouders gezegd dat ze het moeten laten weten.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb er wel eens over na zitten denken of FOK! het uberhaupt wel te weten zou komen als ik opeens dood was.
Al kunnen ze genoeg van me leren als ze bij mn pc komen.quote:
Ik heb ook veel FOK!ers op facebook. Dus mocht ik morgen onder een trein komen, dan horen jullie dat welquote:Op donderdag 24 november 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb tegen mijn ouders gezegd dat ze het moeten laten weten.Daarbij heb ik teveel FOK!kers op facebook, en daar zou het ook wel staan, dus ik denk het wel.
Ik zit in Almere, normaal zit ik om de dag in Bolwerk, toplocatie en topmensen:quote:Op donderdag 24 november 2011 22:26 schreef Monopoly het volgende:
Zijn er nog mensen uit R'dam die iets doen vanavond ?
Ik heb zin in bier
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
Maar even niet zo'n zin in gesprekken over de dood.
Ik ga douchen, doei.
Ja nee geen gasdouche hoor.
Ohja facebook. Daar zal vroeg of laat ook wel iemand iets op posten danquote:Op donderdag 24 november 2011 22:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb tegen mijn ouders gezegd dat ze het moeten laten weten.Daarbij heb ik teveel FOK!kers op facebook, en daar zou het ook wel staan, dus ik denk het wel.
A.U.B niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook veel FOK!ers op facebook. Dus mocht ik morgen onder een trein komen, dan horen jullie dat wel.
Maar of ze dan moeite nemen om hier een topic over te openenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Al kunnen ze genoeg van me leren als ze bij mn pc komen.Hij staat 24 \ 7 aan dus enkel het beeldscherm aanzetten is genoeg. Al mn pw zijn opgeslagen.
msn staat bijna nooit aan en whatsup heb ik niet.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ligt er aan hoeveel mensen van FOK! je op msn/whatsapp etc hebt denk ik
Maar het zou wel kunnen.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:29 schreef naatje_1 het volgende:
Ik denk niet dat ik wil dat FOK! weet dat ik dood ben, want dat betekent dat ik jong sterf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |