Is wel een held. Wikipedia is een geweldige site met enorme veel informatie. Ik kan er makkelijk uren lezenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef -Datdus- het volgende:
LOL, die gast die altijd bovenaan wikipedia staat.
[ afbeelding ]
He? Hoeveel chicks vindt die jongen nou leuk?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
die ookal niet?
wij hebben het over flippiee
Zijn er wel meer die naatje niet moeten... Is zij/hij/het zo apart dan dat hij er om geft?quote:
jaquote:Op donderdag 24 november 2011 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat hij met "hier" bij hem in de buurt bedoelde en niet hier op Fok!.
ohja domquote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik had het over hier als in mijn gemeenteSorry, ik snap nu dat t nogal raar over komt.
Ik wissel ook niet zo snel hoor, ik begin er gewoon niet aan.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook want ik snap dat niet. Het zijn vooral de vrouwen hier die in no time een ander hebben. Ze kunnen blijkbaar heel makkelijk van de ene overstappen op de ander..
blijkbaar 2quote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
He? Hoeveel chicks vindt die jongen nou leuk?
Daar gaat het om, die chick vind ik niet écht leuk, maar zag ik als vriendin, vandaar de opmerking: zelfs de friendzone lukt me niet...quote:Op donderdag 24 november 2011 22:59 schreef heloef het volgende:
[..]
He? Hoeveel chicks vindt die jongen nou leuk?
Patje hierquote:
ja als je over haar gaat praten als die chick dan blijven jullie geeneens fb vriendjes naatjequote:Op donderdag 24 november 2011 23:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Daar gaat het om, die chick vind ik niet écht leuk, maar zag ik als vriendin, vandaar de opmerking: zelfs de friendzone lukt me niet...
Ik heb sinds mijn ex ook geen serieuze relatie meer gehad.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wissel ook niet zo snel hoor, ik begin er gewoon niet aan.
Achter het station zeker? Met je mond?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hee draak. Ik heb vandaag een slang laten kotsen.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:53 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat is toch standaard tegenwoordig? Ik zie het om me heen niet anders. Relatie uit en binnen een paar dagen woont er iemand anders bij in. Ik snap t niet maar blijkbaar is dat normaal.
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook want ik snap dat niet. Het zijn vooral de vrouwen hier die in no time een ander hebben. Ze kunnen blijkbaar heel makkelijk van de ene overstappen op de ander..
Nee met mijn tenen. Gewoon zijn eten omhoog duwen dan gaan ze die muizen en kikkers uitbrakenquote:Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Achter het station zeker? Met je mond?
Dat.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wissel ook niet zo snel hoor, ik begin er gewoon niet aan.
Na 3 jaar zal ze toch wel een ander hebben, denk je niet?quote:Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb sinds mijn ex ook geen serieuze relatie meer gehad.
Is nu 3 jaar geleden.
Ben er ook huiverig voor om er weer aan te beginnen
quote:
Ik dacht een andere slang.quote:Op donderdag 24 november 2011 23:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nee met mijn tenen. Gewoon zijn eten omhoog duwen dan gaan ze die muizen en kikkers uitbraken
Omnomnomnom *tittyrub*quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |