Het leven zit vol verassingenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
NiceVan de Mono "voor elke dag een meisje" naar "een meisje voor elke dag" Mono
Ik ook want ik snap dat niet. Het zijn vooral de vrouwen hier die in no time een ander hebben. Ze kunnen blijkbaar heel makkelijk van de ene overstappen op de ander..quote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan ben ik nog van de oude stempel, denk ik.
Het lijkt net Barney van HIMYM.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
NiceVan de Mono "voor elke dag een meisje" naar "een meisje voor elke dag" Mono
Dankquote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ik probeerde bij te lezen maar dat werkt dus voor geen meter.
Ik las enkel van samzzIs wellicht verstandig om even van fok af en verstand te verzetten bij zoiets
*knuffelt omdat het kan*
quote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik ook want ik snap dat niet. Het zijn vooral de vrouwen hier die in no time een ander hebben. Ze kunnen blijkbaar heel makkelijk van de ene overstappen op de ander..
ja maar dan nog, je bent viesquote:
O ja dat kan ook natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank. Maar Fok is wel even een prettige afleiding. Ik ga straks lekker een boek lezen, ik wacht nog even op een berichtje van een vriend van me.
Spinnenvrouwtje. Ik ben niet zo'n kattenmensquote:
Ik wacht ook op een berichtje, maar ik zit mezelf er helemaal gek over te maken dat ie niks stuurtquote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank. Maar Fok is wel even een prettige afleiding. Ik ga straks lekker een boek lezen, ik wacht nog even op een berichtje van een vriend van me.
Join the clubquote:Op donderdag 24 november 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb altijd een langere tijd nodig gehad voor ik überhaupt aan relaties wilde gaan denken. En nu ben ik helemaal een cynicus geworden.
Bidsprinkhanenvrouwtjequote:Op donderdag 24 november 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spinnenvrouwtje. Ik ben niet zo'n kattenmens.
dramaqueen, het gaat nieteens over jou manquote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou jongens, lekker over mij aan het roddelen. Ik ga snel ja. Get over yourself.
Hihihiquote:Op donderdag 24 november 2011 22:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wacht ook op een berichtje, maar ik zit mezelf er helemaal gek over te maken dat ie niks stuurt.
Wie zegt dat we het over jou hebben?quote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou jongens, lekker over mij aan het roddelen. Ik ga snel ja. Get over yourself.
Hey Fayequote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef gewoonfaye het volgende:
Dat deed ik ook. Lees nog eens goed.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]hey praat ff lekker voor jezelf
Haha meteen een nieuwe neukertje scorenquote:Op donderdag 24 november 2011 22:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Okido, dan zij dat zo.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ja maar dan nog, je bent vies
Loooooooooolielalieloooolaquote:
Omdat ze een hart heeft mens.quote:Op donderdag 24 november 2011 22:57 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, steven, mono, wat ik niet begrijp heh, waarom kon ze dat niet gewoon rechtstreeks zeggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |